פרסום ושיווק

לחץ כאן
בנושא בכדי לפרסם מאמר אינטרנטי משלך פרסום ושיווק

בחירת העורך

כיצד מודיעין תחרותי יכול לתרום להצלחת חברתך

כיצד מודיעין תחרותי יכול לתרום להצלחת חברתך

על ידי: אילנה הדר

מודיעין תחרותי הוא אחד מהכלים החשובים ביותר להצלחה עיסקית של חברות, בעולם העסקים הדינמי והתחרותי של ימינו. בכדי...

קרא מאמר
למה עיצוב גרפי לעסק שלך חשוב כל כך למשיכת לקוחות

למה עיצוב גרפי לעסק שלך חשוב כל כך למשיכת לקוחות

על ידי: talia

העיצוב הגרפי בעסק שלכם משמעותי ביותר במשיכת הלקוחות הנכונים אליכם. איך תדעו שלחומרים השיווקיים שלכם יש...

קרא מאמר
לילך כרמון

כל כתיבה שיווקית מתחילה בכותרת. כותרת נכונה היא המפתח להזרמת לקוחות לעסק מכיוון שתפקידה הוא ללכוד את תשומת הלב של הלקוח ולעודד אותו להמשיך לקרוא. לכן ריכזנו עבורכם מספר כללים כדי להפוך כל כותרת משעממת לכותרת משכנעת.

על ידי: לילך כרמוןl פרסום ושיווק> טיפים שיווקיים l 24/03/2015
קונסולטינק

רוצים להקים מוקד טלפוני או מוקד מכירות אצלכם בעסק? זה תהליך סבוך אך אפשר ביותר. פרטים בפנים!

על ידי: קונסולטינקl פרסום ושיווק> שיווק ישיר l 15/03/2015
קונסולטינק

יש לך מוקד טלפוני, יש לך אנשי המכירות אבל עדיין משהו לא עובד... מספר טיפים לגבי כתיבת תסריטי שיחה מכירתיים! שווה קריאה.

על ידי: קונסולטינקl פרסום ושיווק> שיווק ישיר l 15/03/2015

המאמר הזה מספר את סיפורם של עסקים מהאסכולה הישנה שמצליחים לשרוד גם בימים דיגיטליים אלו, איך בתי הדפוס מצליחים להדביק את הקצב בתחרות על ליבם של המשווקים.

על ידי: tairml פרסום ושיווק> דפוס l 08/03/2015

מודל ה PPC- הוא מודל שיטת תמחור המתבסס על "הקלקה". בשיטה זו המפרסם משלם רק אם משתמשי האינטרנט מקליקים על מודעת הפרסום שהגדיר, על פי מחיר ההקלקה שקבע המפרסם מראש. במודל זה המפרסם מחליט ומגדיר מראש כמה עולה לאתרו כל מבקר המגיע דרך המודעה. מודל PPC הוא המודל הנפוץ ביותר כיום בתחום השיווק באינטרנט, זאת היות מודל זה מגדיל את הסיכוי שקהל המטרה יגיע לאתרו של הגוף המפרסם.

על ידי: אהודl פרסום ושיווק> פרסום ושיווק - כללי l 26/02/2015

במאמר זה ננסה לענות על שאלות כמו- מהי ההדפסה בסובלימציה, למה להדפיס בסובלימציה ולמי היא מתאימה

על ידי: שחרl פרסום ושיווק> מיתוג l 25/02/2015 lצפיות: 11

חסכון בקבוצת רכישה יכול להגיע ל20% פחות מהמחיר הממוצע בשוק כך לדוגמא, דירת 3 חדרים סטנדרטית העולה פחות או יותר מליון שקלים, תעלה לכם 800,000 שקלים, לכן קנייה בקבוצת רכישה יכולה להתאים מאוד גם להשקעה.

על ידי: משה דהןl פרסום ושיווק> טיפים שיווקיים l 22/02/2015
אייל אביטן

התכונה החדשה לעמודי פייסבוק עסקיים, קריאה לפעולה ישירות מהדף העסקי, מהלך אמיץ של הרשת החברתית שיוצר סוג חדש של אסטרטגיה בכל הנוגע לפרסום בפייסבוק וקידום ברשתות חברתיות, למכור מפה או מהאתר, במאמר זה נעברו על היתרונות, החסרונות ואיך מנצלים את המירב מקריאה לפעולה מרשת חברתית.

על ידי: אייל אביטןl פרסום ושיווק> פרסום ושיווק - כללי l 20/02/2015 lצפיות: 16
לילך כרמון

תוכן שיווקי הוא תוכן איכותי המותאם לצרכי הלקוח, ומטרתו למשוך אליך את קהל היעד המתאים לך ולהניע אותו לפעולה. אין זה מספיק לכתוב תוכן שיווקי שעונה על היעדים הטכניים של מנועי החיפוש ושמתאים לדרישות SEO. תוכן שיווקי איכותי מתייחס בראש ובראשונה אל הלקוח. תוכן שיווקי טוב לא רק מושך אליך לקוחות, אלא גם מביא אליך את קהל היעד המתאים לך במדויק ומניע אותו לפעולה.

על ידי: לילך כרמוןl פרסום ושיווק> שיווק ואסטרטגיה l 09/02/2015
הילה כרמל

יש אמירות שאין להן זמן, שהן תמיד יהיו נכונות. במכירות ושירות לקוחות – תכיר את הלקוח – זה בדיוק זה. לא משנה כמה הסביבה נעשית מורכבת, הטכנולוגיה משתכללת, הלקוח נעשה מתוחכם – הרלוונטיות של הצורך להכיר את הלקוח תמיד תהיה נכונה. ואפשר לומר שהיום יותר מתמיד.

על ידי: הילה כרמלl פרסום ושיווק> שיווק ואסטרטגיה l 08/02/2015
שאול מידן

אם אתם, הפרסומאים והמפרסמים מחפשים את הבומבה השיווקית הבאה שלכם, אל תכוונו לראש, תכוונו לבטן ואז זה ישפיע גם על הראש. איך אני יודע? כי לכל בן אדם יש 2 מוחות, אחד בראש ואחד בבטן, וליתר דיוק, במעיים.

על ידי: שאול מידןl פרסום ושיווק> פרסום ושיווק - כללי l 11/10/2006 lצפיות: 268,921
דניאל בר

הכותב מסביר על השיווק החדש- שיווק ברשת האינטרנט ונותן מס' טיפים מעשיים לשיווק נכון וכדאי ברשת האינטרנט.

על ידי: דניאל ברl פרסום ושיווק> טיפים שיווקיים l 01/07/2007 lצפיות: 250,997
מני ונטורה

ההצלחה של כל עסק חדש תלויה בראש ובראשונה בפרסום נכון, כיצד יוצרים פרסומת נכונה? איך גורמים ללקוחות פוטנציאליים לרצות לחייג אליך בשנייה הראשונה שהם ראו את הפרסום שלך? יש שיטה ויש דרך לייצר פרסומת אפקטיבית. קרא! יישם! והצלח!

על ידי: מני ונטורהl פרסום ושיווק l 22/06/2007 lצפיות: 184,425

בדרך כלל, מנסה כל אדם "למכור" משהו לאחר. על מנת ל"מכור", מפעיל אותו אדם מניפולציות, טריקים, שטיקים וכל אמצעי אחר על מנת לשכנע, ללחוץ וליצור השפעה על האחר.זהו תהליך שוחק הן ל"מוכר" ובמיוחד ל"קונה". לכן, כאשר באים "למכור" יש צורך לחשוב כיצד ל"הפוך" צדדים. לתת ל"קונה" את ההרגשה שאין מצידך כל מאמץ ל"מכור"

על ידי: דוד סונינוl פרסום ושיווק> שיווק ואסטרטגיה l 10/08/2007 lצפיות: 173,684 lתגובות: 3

בספרי ההדרכה לאנשי מכירות בדרך כלל מציגים עשר טכניקות לסגירת מכירה . יש יותר מעשרים טכניקות כאלו . אין צורך להכיר את כולן ולהשתמש בכולן . בדרך כלל בוחרים בטכניקה או מספר טכניקות שמתאימות למקרה המסוים , או שאיש המכירות מצא אותן מתאימות לו לסגירת עסקאות . אציג שלושה סודות שתוצאתן פי שלוש סגירות מכירה .

על ידי: בני ישראליl פרסום ושיווק> טיפים שיווקיים l 01/10/2006 lצפיות: 123,990
דני צימט

איך אנחנו נראים תדמיתה של מדינה וזהותה הלאומית הם ערכים שמאז ועולם שיחקו תפקיד מרכזי על במת ההיסטוריה וסימלו את מידת חשיבותה ומרכזיותה של המדינה במערכת יחסיה הפוליטיים, הכלכליים והתרבותיים עם העולם החיצון. תדמיתה הבינלאומית של ישראל העכשווית מושפעת באופן גורף ממראות הפיגועים והמלחמה עקובת הדם באזורנו לאורך שנים רבות. זהו תהליך ארוך שבו נשחק המותג ישראל עד דק ואין תימה שבסקר בינלאומי שנערך זה מכבר דורגה ישראל כאיום מספר אחד לשלום העולם ! תדמית נתפסת של מדינה היא תולדה של חשיבה "ליניארי

על ידי: דני צימטl פרסום ושיווק> שיווק בינלאומי l 11/07/2007 lצפיות: 101,870
עמית סלע

מרכזי הקניות המודרנים התחילו בישראל עם הקמת קניון אילון. בעולם - בתי הכלבו היו אבולוציה של ה"general store" השכונתית, הקניונים-malls היו אבולוציה של רחוב הקניות. התפישה השיווקית של הקניונים בישראל היתה בעיקרה "תפישה נדל"נית". מגמה זו משתנה בשנים האחרונות לכיוון שיווק ממוקד צרכן סופי.

על ידי: עמית סלעl פרסום ושיווק> שיווק ואסטרטגיה l 18/04/2007 lצפיות: 90,094

מפות כאלה מאפשרות לנו אפשרות ליצור כיוונים אסטרטגיים. כדאי לשים מפות תפיסתיות בפרויקט. מפות כאלה נותנות תחושה של כיוונים אסטרטגיים. מפות דו-מימדיות נוחות לנו לראות את הדברים בצורה גראפית. אנחנו מוותרים על מימד העומק (המימד השלישי) כדי להבין טוב יותר את המימדים הראשון והשני.

על ידי: דודl פרסום ושיווק l 22/01/2008 lצפיות: 88,071

עיקרי הדברים מהספר של רוברט שמין, המחלק את האנשים ל- 2: עשירים טיפשים והב"מים. מאמר שיעשה לכם המון שכל, ובעזרתו תוכלו להבין מה מיקומכם בחייכם...

על ידי: חן טיסוןl פרסום ושיווק> שיווק רב שכבתי l 27/11/2008 lצפיות: 87,575

כיצד מעצבים עסק מצליח? כיצד יוצרים חנות, שאינה רק יפה, אלא גם מסייעת לפעילות המכירה? 10 טיפים כיצד לעצב חנות שמוכרת.

על ידי: יואב דריאלl פרסום ושיווק> טיפים שיווקיים l 17/09/2007 lצפיות: 75,372
טקסס מוצרי פרסום לוגו-מוצרי קידום מכירות

בבוא עונת הקיץ , טיפים והמלצות על מוצרי פרסום לקיץ והפקת מתנות קיץ מדליקות לקידום מכירות ולפרסום עם לוגו והפרסומת שלכם !

על ידי: טקסס מוצרי פרסום לוגו-מוצרי קידום מכירותl פרסום ושיווק> טיפים שיווקיים l 18/04/2009 lצפיות: 4,751
טקסס מוצרי פרסום לוגו-מוצרי קידום מכירות

מאמר על מגוון של לוחות שנה, יומנים, אירגוניות לראש השנה כמתנה שימושית ללקוחות, לספקים וכמוצרי פירסום לקידום ושיווק העסקים שלכם והעצמת המיתוג העסקי.

על ידי: טקסס מוצרי פרסום לוגו-מוצרי קידום מכירותl פרסום ושיווק> טיפים שיווקיים l 14/02/2009 lצפיות: 874
דוידזון רוי

לעיתים כשאני מרפרף בדפי העיתונים,אני נתקל בהרבה פירסומות,שמציעים לנו איך להרוויח כסף,או מוצרים יקרי ערך,כול מה שעלינו לעשות ,הוא לפעול על פי הנחיות המפרסם.אילו ידעו רוב האזרחים החשופים לפרסומות האלו,על פי איזו שיטה פסיכולוגית בנויות הפרסומות הללו,היו רובם אוכלים את כובעם מבושה "איך נפלתי קורבן לשיטה ברוב טיפשוטי".

על ידי: דוידזון רויl פרסום ושיווק> פרסום ושיווק - כללי l 10/06/2010 lצפיות: 2,746
משה שדה

פרסום באמצעות אתר (WEB) באינטרנט האם סמן לסוף עידן השימוש בערוץ הפרסום – דיוור ישיר?

על ידי: משה שדהl פרסום ושיווק l 03/07/2009 lצפיות: 375
חניתה שושן

שימור לקוחות וטיפוח נאמנות לקוח כחלק מאסטרטגיה שיווקית בחברות ועסקים וכבסיס להצלחה לאורך זמן.

על ידי: חניתה שושןl פרסום ושיווק> שיווק ואסטרטגיה l 20/08/2010 lצפיות: 279
חניתה שושן

מהם היתרונות שיש לחברות קטנות להציע מול חברות הגדולות העתירות משאבים וכ"א להתמודד בתחרות ולנצח...

על ידי: חניתה שושןl פרסום ושיווק> שיווק ואסטרטגיה l 15/10/2010 lצפיות: 150
סיגל בוכניק פוטש

שגיאות כתיב מופיעות דווקא אצל כותבים חכמים מאוד בשל דיסגרפיה, עומס מידע, פליטות קולמוס, או סתם משום שעברית היא לא שפת האם שלהם אלא שפה חשובה אחרת. צודקים, בעברית יש מילים דומות ואין אותיות ניקוד. בכל זאת, וכדי למגר כמה שגיאות רווחות, ערכתי עבורכם רשימה של מילים דומות שכאילו נועדו רק לבלבל אתכם.

על ידי: סיגל בוכניק פוטשl פרסום ושיווק> מיתוג l 06/03/2009 lצפיות: 24,091
חניתה שושן

הלקוח הקיים בכל ארגון הוא הבסיס להצלחה וצמיחה של חברות, הן כממליץ והן כלקוח חוזר הדרך לניהול נכון זו אסטרטגיה של ניהול נאמנות לקוח- נקודות למחשבה.

על ידי: חניתה שושןl פרסום ושיווק> שיווק ואסטרטגיה l 07/08/2010 lצפיות: 384

אנחנו מכירים אותם מילדות, משתמשים בהם בבגרות, זה גורם לנו לחייך, אבל מה זה בכלל?

על ידי: אקי ארזl פרסום ושיווק> פרסום ושיווק - כללי l 05/07/2009 lצפיות: 562

כשעבדתי בפעם הראשונה במשרד פרסום בדרג בינוני נדהמתי, תחילה, מן היחס אל לקוחות המשרד ומאיכות השירות אשר ניתן להם. מאז עברו מים רבים, אבל ראיתי כי זה דפוס חוזר, למעשה שיטת עבודה בענף הפרסום, אשר לא הסכמתי או הסכנתי לה מעולם. במאמר זה אמנה, למען הלקוח, את השגיאות אשר הוא עשוי לעשות ביחסיו עם המפרסם וכיצד להשתמש במפרסם באופן המושכל ביותר.

על ידי: אוהד שטרןl פרסום ושיווק> פרסום ושיווק - כללי l 28/02/2011 lצפיות: 104

שאל שאלה

שאל שאלה 200 תווים שנותרו
קטגוריות מאמרים
מקורות מאמרים
Quantcast