פרסום ושיווק

לחץ כאן
בנושא בכדי לפרסם מאמר אינטרנטי משלך פרסום ושיווק

בחירת העורך

כיצד מודיעין תחרותי יכול לתרום להצלחת חברתך

כיצד מודיעין תחרותי יכול לתרום להצלחת חברתך

על ידי: אילנה הדר

מודיעין תחרותי הוא אחד מהכלים החשובים ביותר להצלחה עיסקית של חברות, בעולם העסקים הדינמי והתחרותי של ימינו. בכדי...

קרא מאמר
למה עיצוב גרפי לעסק שלך חשוב כל כך למשיכת לקוחות

למה עיצוב גרפי לעסק שלך חשוב כל כך למשיכת לקוחות

על ידי: talia

העיצוב הגרפי בעסק שלכם משמעותי ביותר במשיכת הלקוחות הנכונים אליכם. איך תדעו שלחומרים השיווקיים שלכם יש...

קרא מאמר
הילה כרמל

שירות רב ערוצי הוא כבר לא שאלה של אפשרות או חובה. הוא נתון. הפלטפורמה קיימת, על כל העלויות שלה מבחינת כוח אדם, טכנולוגיה, זמן וכסף, ואילו המדדים ליעילותה לא תמיד ברורים או מוגדרים. מצד אחד, חווית לקוח רב-ערוצית מספקת לארגון מידע רב על התנהגות הלקוחות, עמדות ביחס למותג והעדפות מוצרים. היא מאפשרת לארגון להיחשף אל קהלים חדשים וכך גם מספקת הזדמנויות חדשות למכירה, לקבלת פידבק מהלקוח ולחיזוק הקשר עמו. מצד שני, היא מציבה בפני הארגון אתגרים ארגוניים, תפעוליים וטכנולוגיים לא פשוטים בביצוע. אז מה עושים?

על ידי: הילה כרמלl פרסום ושיווק> טיפים שיווקיים l 17/09/2014

לכל מוצר/ שרות יש ביקוש שונה בכל חלק ממחזור חייו שעל-פיו נקבעים דרכי השיווק והפרסום.

על ידי: איתמרl פרסום ושיווק> פרסום ושיווק - כללי l 14/09/2014
חן חיים בכר

עלינו המעצבים להתעלות על החזון של הלקוח שלנו. לכל מעצב יש את הקו שלו, את האופי שלו והתכונות האישיות אותם הוא מביא עמו לכל יצירה. כל מעצב עובר תהליכים שונים עד להגעת היצירה המושלמת בשביל לפצח את הבריף שניתן לו לפרויקט שאליו הוא ניגש. אך על מנת שגם אנו כמעצבים וגם הלקוחות שלנו יבינו את ההגדרות למגוון המושגים בהם אנו משתמשים, הבאתי מגוון פרשנויות לכך.

על ידי: חן חיים בכרl פרסום ושיווק> מיתוג l 31/08/2014
חן חיים בכר

כאשר אנחנו פותחים עסק חדש או חברה חדשה, אחד הדברים הראשונים בתכנון ובניית העסק הוא למעשה יצירת הזהות הרצויה לנו לעסק והגדרת קהל המטרה של המוצר שלנו. תהליך בניית הזהות העסקית נקרא למעשה מיתוג עסקי והוא חלק מהותי באסטרטגיית הצמיחה של כל עסק או חברה. המיתוג העסקי נבנה בכדי לספק ערך מוסף בשרשרת השיווק ויצירת העדפה של לקוחות פוטנציאליים למוצר. אם כך, מה הם בעצם השלבים בתהליך בניית המיתוג לעסק?

על ידי: חן חיים בכרl פרסום ושיווק> מיתוג l 31/08/2014

יש לך אתר אך הוא נמצא אי שם בעמודים הפנימיים של גוגל? סביר להניח שהאתר שלך לא מייצר לך לקוחות חדשים! אז איפה הכי כדאי לך להשקיע קידום ממומן או קידום אורגני?

על ידי: איתמרl פרסום ושיווק> פרסום ושיווק - כללי l 13/08/2014

כיצד מנהלים עמודי פייסבוק ותורמים לחיבור של קהל הגולשים? באיזה שפה מומלץ לכתוב לקהל הגולשים שלנו? ואילו פעילויות מומלץ לערוך על מנת לגרום לפעילות מצד הגולשים? SeoMan - ניהול עמודי פייסבוק בדרך הנכונה

על ידי: אלירן דורוןl פרסום ושיווק> טיפים שיווקיים l 08/08/2014
גבריאל סולימאני

פליירים מגנטים הפכו בשנים האחרונות לאחד מאמצעי השיווק האפקטיביים ביותר, וזאת הודות להדפסת המסר השיווקי של בית העסק על גבי מגנט איכותי אותו ניתן להצמיד לדלתות פלדלת ומקררים. מחלקת הפליירים של חברות רבות, תוכלו למצוא מגוון נרחב של פליירים מגנטים בגדלים שונים ובצורות שונות.

על ידי: גבריאל סולימאניl פרסום ושיווק> דפוס l 04/08/2014
הילה כרמל

עיצוב חווית לקוח הופך אט-אט למטרה מרכזית עבור רוב הארגונים היום. אבל עד כמה באמת מתקדמת חווית הלקוח שמספקות היום חברות בארץ ? ומה מבדיל בין אלו שעושות זאת מצוין לחברות אחרות?

על ידי: הילה כרמלl פרסום ושיווק> שיווק ואסטרטגיה l 28/07/2014 lצפיות: 11
sharon

איך תמשכו את תשומת הלב דווקא אל הביתן שלכם? איך תגרמו ללקוחות לראות דווקא אתכם מתוך משתתפי התערוכה הרבים? התשובה היא בחירה נכונה של חברת פרסום אשר מתמחה בעיצוב ביתנים לתערוכות וכנסים>>

על ידי: sharonl פרסום ושיווק> פרסום ושיווק - כללי l 27/07/2014 lצפיות: 11
sharon

מתקני תצוגה הם כלי שיווקי מוצלח ביותר. ניתן להשתמש במתקני תצוגה בתערוכות בכדי להעביר היטב מסרים שיווקיים ותמונות ברורת של המוצר או תיאור של השירות שאתם מוכרים. מתקני תצוגה הם כלי מועיל מאוד מבחינה עסקית ולכן כדאי לעשות בו שימוש בכנסים, תערוכות ואירועי קדם.

על ידי: sharonl פרסום ושיווק> פרסום ושיווק - כללי l 27/07/2014
שאול מידן

אם אתם, הפרסומאים והמפרסמים מחפשים את הבומבה השיווקית הבאה שלכם, אל תכוונו לראש, תכוונו לבטן ואז זה ישפיע גם על הראש. איך אני יודע? כי לכל בן אדם יש 2 מוחות, אחד בראש ואחד בבטן, וליתר דיוק, במעיים.

על ידי: שאול מידןl פרסום ושיווק> פרסום ושיווק - כללי l 11/10/2006 lצפיות: 268,838
דניאל בר

הכותב מסביר על השיווק החדש- שיווק ברשת האינטרנט ונותן מס' טיפים מעשיים לשיווק נכון וכדאי ברשת האינטרנט.

על ידי: דניאל ברl פרסום ושיווק> טיפים שיווקיים l 01/07/2007 lצפיות: 250,920
מני ונטורה

ההצלחה של כל עסק חדש תלויה בראש ובראשונה בפרסום נכון, כיצד יוצרים פרסומת נכונה? איך גורמים ללקוחות פוטנציאליים לרצות לחייג אליך בשנייה הראשונה שהם ראו את הפרסום שלך? יש שיטה ויש דרך לייצר פרסומת אפקטיבית. קרא! יישם! והצלח!

על ידי: מני ונטורהl פרסום ושיווק l 22/06/2007 lצפיות: 184,344

בדרך כלל, מנסה כל אדם "למכור" משהו לאחר. על מנת ל"מכור", מפעיל אותו אדם מניפולציות, טריקים, שטיקים וכל אמצעי אחר על מנת לשכנע, ללחוץ וליצור השפעה על האחר.זהו תהליך שוחק הן ל"מוכר" ובמיוחד ל"קונה". לכן, כאשר באים "למכור" יש צורך לחשוב כיצד ל"הפוך" צדדים. לתת ל"קונה" את ההרגשה שאין מצידך כל מאמץ ל"מכור"

על ידי: דוד סונינוl פרסום ושיווק> שיווק ואסטרטגיה l 10/08/2007 lצפיות: 173,601 lתגובות: 3

בספרי ההדרכה לאנשי מכירות בדרך כלל מציגים עשר טכניקות לסגירת מכירה . יש יותר מעשרים טכניקות כאלו . אין צורך להכיר את כולן ולהשתמש בכולן . בדרך כלל בוחרים בטכניקה או מספר טכניקות שמתאימות למקרה המסוים , או שאיש המכירות מצא אותן מתאימות לו לסגירת עסקאות . אציג שלושה סודות שתוצאתן פי שלוש סגירות מכירה .

על ידי: בני ישראליl פרסום ושיווק> טיפים שיווקיים l 01/10/2006 lצפיות: 123,894
דני צימט

איך אנחנו נראים תדמיתה של מדינה וזהותה הלאומית הם ערכים שמאז ועולם שיחקו תפקיד מרכזי על במת ההיסטוריה וסימלו את מידת חשיבותה ומרכזיותה של המדינה במערכת יחסיה הפוליטיים, הכלכליים והתרבותיים עם העולם החיצון. תדמיתה הבינלאומית של ישראל העכשווית מושפעת באופן גורף ממראות הפיגועים והמלחמה עקובת הדם באזורנו לאורך שנים רבות. זהו תהליך ארוך שבו נשחק המותג ישראל עד דק ואין תימה שבסקר בינלאומי שנערך זה מכבר דורגה ישראל כאיום מספר אחד לשלום העולם ! תדמית נתפסת של מדינה היא תולדה של חשיבה "ליניארי

על ידי: דני צימטl פרסום ושיווק> שיווק בינלאומי l 11/07/2007 lצפיות: 101,830
עמית סלע

מרכזי הקניות המודרנים התחילו בישראל עם הקמת קניון אילון. בעולם - בתי הכלבו היו אבולוציה של ה"general store" השכונתית, הקניונים-malls היו אבולוציה של רחוב הקניות. התפישה השיווקית של הקניונים בישראל היתה בעיקרה "תפישה נדל"נית". מגמה זו משתנה בשנים האחרונות לכיוון שיווק ממוקד צרכן סופי.

על ידי: עמית סלעl פרסום ושיווק> שיווק ואסטרטגיה l 18/04/2007 lצפיות: 90,041

מפות כאלה מאפשרות לנו אפשרות ליצור כיוונים אסטרטגיים. כדאי לשים מפות תפיסתיות בפרויקט. מפות כאלה נותנות תחושה של כיוונים אסטרטגיים. מפות דו-מימדיות נוחות לנו לראות את הדברים בצורה גראפית. אנחנו מוותרים על מימד העומק (המימד השלישי) כדי להבין טוב יותר את המימדים הראשון והשני.

על ידי: דודl פרסום ושיווק l 22/01/2008 lצפיות: 87,970

עיקרי הדברים מהספר של רוברט שמין, המחלק את האנשים ל- 2: עשירים טיפשים והב"מים. מאמר שיעשה לכם המון שכל, ובעזרתו תוכלו להבין מה מיקומכם בחייכם...

על ידי: חן טיסוןl פרסום ושיווק> שיווק רב שכבתי l 27/11/2008 lצפיות: 87,429

כיצד מעצבים עסק מצליח? כיצד יוצרים חנות, שאינה רק יפה, אלא גם מסייעת לפעילות המכירה? 10 טיפים כיצד לעצב חנות שמוכרת.

על ידי: יואב דריאלl פרסום ושיווק> טיפים שיווקיים l 17/09/2007 lצפיות: 75,300
טקסס מוצרי פרסום לוגו-מוצרי קידום מכירות

בבוא עונת הקיץ , טיפים והמלצות על מוצרי פרסום לקיץ והפקת מתנות קיץ מדליקות לקידום מכירות ולפרסום עם לוגו והפרסומת שלכם !

על ידי: טקסס מוצרי פרסום לוגו-מוצרי קידום מכירותl פרסום ושיווק> טיפים שיווקיים l 18/04/2009 lצפיות: 4,734
טקסס מוצרי פרסום לוגו-מוצרי קידום מכירות

מאמר על מגוון של לוחות שנה, יומנים, אירגוניות לראש השנה כמתנה שימושית ללקוחות, לספקים וכמוצרי פירסום לקידום ושיווק העסקים שלכם והעצמת המיתוג העסקי.

על ידי: טקסס מוצרי פרסום לוגו-מוצרי קידום מכירותl פרסום ושיווק> טיפים שיווקיים l 14/02/2009 lצפיות: 853
דוידזון רוי

לעיתים כשאני מרפרף בדפי העיתונים,אני נתקל בהרבה פירסומות,שמציעים לנו איך להרוויח כסף,או מוצרים יקרי ערך,כול מה שעלינו לעשות ,הוא לפעול על פי הנחיות המפרסם.אילו ידעו רוב האזרחים החשופים לפרסומות האלו,על פי איזו שיטה פסיכולוגית בנויות הפרסומות הללו,היו רובם אוכלים את כובעם מבושה "איך נפלתי קורבן לשיטה ברוב טיפשוטי".

על ידי: דוידזון רויl פרסום ושיווק> פרסום ושיווק - כללי l 10/06/2010 lצפיות: 2,736
משה שדה

פרסום באמצעות אתר (WEB) באינטרנט האם סמן לסוף עידן השימוש בערוץ הפרסום – דיוור ישיר?

על ידי: משה שדהl פרסום ושיווק l 03/07/2009 lצפיות: 364
חניתה שושן

שימור לקוחות וטיפוח נאמנות לקוח כחלק מאסטרטגיה שיווקית בחברות ועסקים וכבסיס להצלחה לאורך זמן.

על ידי: חניתה שושןl פרסום ושיווק> שיווק ואסטרטגיה l 20/08/2010 lצפיות: 262
חניתה שושן

מהם היתרונות שיש לחברות קטנות להציע מול חברות הגדולות העתירות משאבים וכ"א להתמודד בתחרות ולנצח...

על ידי: חניתה שושןl פרסום ושיווק> שיווק ואסטרטגיה l 15/10/2010 lצפיות: 138
סיגל בוכניק פוטש

שגיאות כתיב מופיעות דווקא אצל כותבים חכמים מאוד בשל דיסגרפיה, עומס מידע, פליטות קולמוס, או סתם משום שעברית היא לא שפת האם שלהם אלא שפה חשובה אחרת. צודקים, בעברית יש מילים דומות ואין אותיות ניקוד. בכל זאת, וכדי למגר כמה שגיאות רווחות, ערכתי עבורכם רשימה של מילים דומות שכאילו נועדו רק לבלבל אתכם.

על ידי: סיגל בוכניק פוטשl פרסום ושיווק> מיתוג l 06/03/2009 lצפיות: 23,673
חניתה שושן

הלקוח הקיים בכל ארגון הוא הבסיס להצלחה וצמיחה של חברות, הן כממליץ והן כלקוח חוזר הדרך לניהול נכון זו אסטרטגיה של ניהול נאמנות לקוח- נקודות למחשבה.

על ידי: חניתה שושןl פרסום ושיווק> שיווק ואסטרטגיה l 07/08/2010 lצפיות: 359

אנחנו מכירים אותם מילדות, משתמשים בהם בבגרות, זה גורם לנו לחייך, אבל מה זה בכלל?

על ידי: אקי ארזl פרסום ושיווק> פרסום ושיווק - כללי l 05/07/2009 lצפיות: 539

כשעבדתי בפעם הראשונה במשרד פרסום בדרג בינוני נדהמתי, תחילה, מן היחס אל לקוחות המשרד ומאיכות השירות אשר ניתן להם. מאז עברו מים רבים, אבל ראיתי כי זה דפוס חוזר, למעשה שיטת עבודה בענף הפרסום, אשר לא הסכמתי או הסכנתי לה מעולם. במאמר זה אמנה, למען הלקוח, את השגיאות אשר הוא עשוי לעשות ביחסיו עם המפרסם וכיצד להשתמש במפרסם באופן המושכל ביותר.

על ידי: אוהד שטרןl פרסום ושיווק> פרסום ושיווק - כללי l 28/02/2011 lצפיות: 82

שאל שאלה

שאל שאלה 200 תווים שנותרו
קטגוריות מאמרים
מקורות מאמרים
Quantcast