אתר מכירות – חנות רגילה רק באינטרנט

22/09/2011 • על ידי • 4,603 צפיות

אתר מכירות היא בעצם מערכת מסחר אלקטרונית, אשר מעוצבת כמו חנות שללקוח נוח ונעים לשוטט בה ובטוח לקנות בה. מערכת כזאת חייבת להיות בנויה מממשקים מסוימים על מנת לעמוד בקריטריונים נחוצים ולספק את השירות בצורה הנאותה.

 

 

מה הכי חשוב באתר מכירות באינטרנט

 

על מנת להבטיח את הצלחתו של אתר מכירות חדש, עליו לשדר שני מסרים עיקריים:

 

אמינות – אותה משיגים באמצעות מערך שירות לקוחות זמין ונוח בכל האמצעים האפשריים כמו טלפון אימייל או פייסבוק. אספקת כל המוצרים עם תעודת אחריות, אפשרות החזרת מוצר במידה של אי שביעות רצון וכמובן גם אבטחת הסודיות על המידע האישי אשר הלקוח מוסר באתר בעת הרכישה.

 

רצינות – אתר מכירות שבנוי ומעוצב בצורה מקצועית, מהווה כרטיס ביקור איכותי ומשדר רצינות שתמשוך יותר אנשים לרצות לקנות בו. על מנת לשדר את הרצינו הזאת, חשוב לבנות את האתר באמצעות ממשקים טכנולוגיים מתקדמים שיספקו את כל הדרוש ליצירת התדמית הנכונה שתקדם את האתר.

 

 

מה על אתר מכירות להכיל

 

על מנת להציע ללקוחות חוויית קנייה נוחה ומהנה, על כל אתר מכירות חובה להכיל:

 

- קטגוריות מוצרים.

- קטלוגים שמעוצבים בצורה שתמשוך את הלקוח ותעודד את הקנייה.

- דף ליצירת קשר.

- מידע מפורט על כל מוצר.

- מערכת מאובטחת לחיוב בכרטיסי אשראי.

- חיפוש מתקדם.

- ממשק קישור לאתר השוואת מחירים.

- אפשרויות אספקה רבות ככל שניתן.

- מבצעים אטרקטיביים, הנחות ומתנות.

- אפשרויות בניית חבילת מוצרים.

- אפשרות רכישה במכירות קבוצתיות ופומביות.

- רשימת דיוור מתקדמת.

- אפשרויות הצטרפות למועדון חברים.

- הנחות מיוחדות ללקוחות חוזרים ולחברי מועדון.

- עיצוב נקי ופשוט, מקצועי ומעניין.

 

 

קצת בעניין השיווק של האתר

 

על מנת לקדם את האתר החדש, מומלץ לקשר אותו לפורטלים גדולים ברשת, לחבור לאתרים המציעים קופונים שביכולתם להפיץ את האתר, את החברה ואת מוצריה לקהל הרחב ולהשקיע את המרב במתן שירות אדיב ומקצועי כי בסופו של דבר הוא זה שיקבע האם הלקוח יחזור לקנות באתר או לא.