שישה טיפים לבניית עמוד עסקי בפייסבוק

פורסם: 03/12/2012 |תגובות: 0 | צפיות: 154 | Share

שישה טיפים לבניית עמוד עסקי בפייסבוקשישה טיפים לבניית עמוד עסקי בפייסבוק

אז הקמתם עסק ומיתגתם אותו ועכשיו אתם מחליטים לפרסם אותו בדרכים שונות. אחת הדרכים לפרסום העסק שלכם היא הקמת עמוד עסקי בפייסבוק.

עמוד עסקי בפייסבוק נותן לכם את האפשרות לחשוף את עצמכם לקהל רב של אנשים ומאפשר לכם לפרסם את עצמכם בקלות ובעלות לא גדולה.

ישנן שתי דרכים להקים עמוד עסקי בפייסבוק: האחת- לפנות לאיש מקצוע אשר תמורת סכום מסוים ידאג שיהיה לכם עמוד עם כל מה שאתם צריכים והדרך השנייה היא לעשות זאת לבד. זה אומנם דורש קצת זמן, קצת מחקר וקצת התעסקות אבל בהחלט ניתן לעשות זאת לבד. שימו לב כי יש את האפשרות להקים קבוצה בפייסבוק או עמוד עסקי. הטיפים שלי יתייחסו לעמוד עסקי.

בשביל להקים עמוד עסקי בפייסבוק יש לעשות מספר דברים:

1. פרופיל אישי- חייב להיות לכם פרופיל אישי בפייסבוק אליו יתקשר העמוד העסקי. אם כבר יש לכם פרופיל אישי תוכלו לפתוח עמוד עסקי. אם אין לכם, זה הזמן ליצור לכם אחד :) .

2. בפרופיל האישי שלכם יש אפשרות ליצירת עמוד עסקי חדש. בחרו בה ועקבו אחר השלבים.

3. לאחר יצירת העמוד יש להתחיל למלא אותו בתוכן ולעצב אותו. להלן מספר מושגים בשביל להקל לכם על החיים:

      א. תמונת קאבר- התמונה הגדולה שמופיעה בראש העמוד.

      ב. תמונת פרופיל- התמונה הקטנה שמופיעה מתחת לתמונת הקאבר.

      ג. טאבים- הריבועים הקטנים שנמצאים מתחת לתמונת הקאבר ושם בעצם יותקנו האפליקציות שיכוונו אנשים בתוך העמוד שלכם- מעין תפריט ניווט.

4. תמונת קאבר- בחרו תמונה אותה תרצו להציג בראש העמוד. שימו לב, זה החלק הכי בולט בעמוד שלכם ולכן, יש לדאוג שהוא יהיה מספיק מושך ואטרקטיבי בשביל לגרום לאנשים להישאר בעמוד שלכם ולקרוא את התוכן. ניתן ליצור לבד תמונת קאבר הבנויה מכמה תמונות (במידה ויש לכם ידע בתוכנות עיצוב שונות). שימו לב שגודל התמונה הוא 851X315  פיקסלים (או לחילופין 30 X 11 ס"מ). במידה והתמונה לא בגודל המתאים, הפייסבוק יתאים אותה באופן אוטומטי אך לא תוכלו לשלוט במה יוצג בתמונה- חשוב מאוד לשים לב- תמונת הפרופיל מסתירה חלק מתמונת הקאבר וזה משתנה לפי המשתמשים שנכנסים לעמוד שלכם. יש משתמשים שיש להם פייסבוק בעברית ואז תמונת הפרופיל תופיע בצד ימין ויש כאלה שיש להם פייסבוק באנגלית ואז תמונת הפרופיל תופיע בצד שמאל. ולכן, כאשר אתם שמים תמונת קאבר, שימו לב לא לשים דברים חשובים בצידה הימני והשמאלי התחתון של התמונה.

5. תמונת פרופיל- בחרו תמונה שתופיע בתמונת הפרופיל שלכם (לרוב זה הלוגו). שימו לב שהתמונה שתופיע בתמונת הפרופיל שלכם תופיע גם ליד כל תגובה ופרסום שלכם בעמוד. גודל התמונה הוא 180X180 פיקסלים (או לחילופין 6.35X  6.35 ס"מ).

6. טאבים- החליטו מראש איזה מידע אתם צריכים שיהיה בעמוד שלכם כגון: דף יצירת קשר, שעות פתיחת העסק, אודות העסק, תפריט, מבצע כלשהו, רשימת מוצרים וכו'. ישנם טאבים קבועים המופיעים בעמוד והם טאב התמונות וטאב ה"לייקים". בשביל להוסיף טאבים משלכם תצטרכו להשתמש באפליקציות שונות (חלקן חינמיות חלקן לא) אותן תורידו מעמוד האפליקציות בפייסבוק ואיתן תוכלו להגדיר את העמודים הפנימיים שלכם. לאפליקציות הנ"ל יש תבניות מוכנות של טפסים מהם תוכלו לבחור את מה שמתאים לכם. במידה ותרצו טפסים מותאמים ומעוצבים אישית תצטרכו לפנות לאיש מקצוע. אפליקציות מומלצות שהן גם חינמיות וגם קלות לתפעול הן: shortstack   ו- Woobox דרכן ניתן ליצור טפסים שונים לאתר. אל תשכחו להחליף את תמונת הטאב בעמוד למשהו קצת יותר אישי ומותאם אישית לעסק שלכם. אחרי הכול מיתוג זה חלק מהמשחק :) .

שאלות ותשובות

שאל שאלה
200 תווים שנותרו
דרג את המאמר הזה
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 0 קול(ות)
    פידבק
    הדפס
    פרסם מחדש
    מקור המאמר: http://www.reader.co.il/article/125337/שישה-טיפים-לבניית-עמוד-עסקי-בפייסבוק

    השאר תגובה למאמר זה

    bendavidalia

    1.אפליקציית ניהול שירות ומכירות כטאב בעמוד עסקי בפייסבוק . 2.מערכת מידע בענן (back office ) של האפליקציה . 3.ניהול מרכזי אנושי(אדם אחד בלבד) של שירות הלקוחות והמכירה בתוך עמודי העסק שלך בפייסבוק .

    על ידי: bendavidalial מחשבים וטכנולגיה> CRMl 18/09/2012 lצפיות: 88
    Nadav Shem

    שיווק באינטרנט יכול להתאים מאוד לעסקים קטנים בתחילת הדרך מאחר וקל לעקוב אחרי התוצאות שלו, יחסית אינו יקר בהשוואה לערוצים מסורתיים וחלק ניכר מקהל היעד כבר נמצא שם.

    על ידי: Nadav Sheml עסקים> העשרה והדרכהl 29/01/2013 lצפיות: 66

    מסחר אלקטרוני בפייסבוק (F-commerce) הוא מכירת מוצרים או שרותים באמצעות פלטפורמת פייסבוק. הרשת החברתית הגדולה בעולם היא הפלטפורמה האולטימטיבית כיום, היכולה למנף את המסחר החברתי ליעיל ורווחי. הקמת חנות וירטואלית בפייסבוק מאפשרת לכל עסק (קטן או גדול) להציע את המוצרים לקהל לקוחות פוטנציאלי רב ולהגיע למקומות שלפני כן הוא לא יכל להגיע. אפקט השיתופיות יוצרת קהילה סביב המותג ומאפשרת קישור ישיר בין הלקוחות לעסק - קשר רגשי וקהילתי. הכיוון הוא דו צדדי והלקוחות מבינים שהם חלק מהותי בחשיבה האסטרטגית של העסק.

    על ידי: יניבl פרסום ושיווק> שיווק ואסטרטגיהl 30/07/2012 lצפיות: 115

    המאמר מסביר ומתאר את היתרונות של הפייסבוק כפלטפורמה עסקית בעיקר על ידי הקמת עמוד עסקי בפייסבוק למען שיווק ומיתוג העסק והצגת הפייסבוק ככלי ועוצמתי לשיווק חינם של העסק בחינם.

    על ידי: Or Sagil פרסום ושיווק> פרסום ושיווק - כלליl 03/09/2011 lצפיות: 226
    הילה כרמל

    שירות רב ערוצי הוא כבר לא שאלה של אפשרות או חובה. הוא נתון. הפלטפורמה קיימת, על כל העלויות שלה מבחינת כוח אדם, טכנולוגיה, זמן וכסף, ואילו המדדים ליעילותה לא תמיד ברורים או מוגדרים. מצד אחד, חווית לקוח רב-ערוצית מספקת לארגון מידע רב על התנהגות הלקוחות, עמדות ביחס למותג והעדפות מוצרים. היא מאפשרת לארגון להיחשף אל קהלים חדשים וכך גם מספקת הזדמנויות חדשות למכירה, לקבלת פידבק מהלקוח ולחיזוק הקשר עמו. מצד שני, היא מציבה בפני הארגון אתגרים ארגוניים, תפעוליים וטכנולוגיים לא פשוטים בביצוע. אז מה עושים?

    על ידי: הילה כרמלl פרסום ושיווק> טיפים שיווקייםl 17/09/2014

    כיצד מנהלים עמודי פייסבוק ותורמים לחיבור של קהל הגולשים? באיזה שפה מומלץ לכתוב לקהל הגולשים שלנו? ואילו פעילויות מומלץ לערוך על מנת לגרום לפעילות מצד הגולשים? SeoMan - ניהול עמודי פייסבוק בדרך הנכונה

    על ידי: אלירן דורוןl פרסום ושיווק> טיפים שיווקייםl 08/08/2014

    ישנם סוגים שונים של סטנדים לחנויות, אשר לכל אחד תכונות אחרות, מחיר שונה ושימוש שונה. מאמר זה מנסה לעשות סדר

    על ידי: אלרן שטרסמןl פרסום ושיווק> טיפים שיווקייםl 18/05/2014 lצפיות: 15
    ענבר רצאבי

    איך לקדם אתר עסקי "רדום" ...? עסק תקוע ... מאגר הלקוחות מצטמצם ... ? חדשנות העסק גובלת בהוצאות כספיות רבות שלא תמיד יש תקציב לכך ...? ספקים דורשים לא מעט, ובהבטחות ללא כיסוי ..? ובקיצור משהו חייב לזוז ! עדיף שהקידום יהיה בעזרת רעיון טוב, החלטה נכונה ובתקציב אפסי אם זה אפשרי ...? אז כן, זה אפשרי =) קבלו מס' טיפים באהבה גדולה שלא יעלו לכם ולו אף שקל אחד...

    על ידי: ענבר רצאביl פרסום ושיווק> טיפים שיווקייםl 14/05/2014 lצפיות: 35
    נוית שם

    סרט תדמית בכניסה לאתר שלך ישאיר את הצופה יותר זמן באתר,זו עובדה! סרט אנימציה מושקע או סרט פרסומי שיציג את תועלות העסק שלך או מטרת האתר יגרום לצופה להתחבר ביתר קלות לנושא האתר, או המוצר ימשוך וכמעט יהפנט את הצופה להישאר בו. סוד נוסף הוא לפתוח ערוץ יו טיוב אישי עם שם משתמש וססמא, בו תעלה סרטוני הסברה על העסק שלך. את הסרטונים האילו תקשר בלינק לאתר שלך וההפך, כך שמי שנכנס לאתר שלך לא ישעמם לרגע!

    על ידי: נוית שםl פרסום ושיווק> טיפים שיווקייםl 11/05/2014 lצפיות: 27
    נוית שם

    בעולם השיווקי של היום, סרטון תדמית טוב הוא כרטיס הביקור שלכם ברשת האינטרנט והוא הגורם שיאפשר לכם להציג בפני הלקוחות הפוטנציאלים שלכם את המוצר או השירות שאתם משווקים וכמובן יסייע לכם למתג את עצמכם בכל אופן שתרצו. אבל, כידוע לכולם, מהפיכת האינטרנט שהגיעה לכל בית בישראל בשנים האחרונות חוללה שינוי גם בעולם השיווק המוכר ובייחוד בנישת סרטוני התדמית שעד כה היו בונים בצורה כבדה ורישמית ולא הצלחו לצלוח את המעבר למדיום מהיר כמו רשת האינטרנט. אנחנו מזמינים אתכם להכיר מקרוב את האפשרות החדשה ליצירת סרט

    על ידי: נוית שםl פרסום ושיווק> טיפים שיווקייםl 11/05/2014 lצפיות: 62
    ענבר רצאבי

    הצורך הבסיסי ביותר של כל עסק הוא להגדיל בכל שנה את קהל הלקוחות שלו אך לא די בהגדלת מספר הלקוחות, אנו נרצה להפוך את הלקוחות, ללקוחות ששבים ופוקדים את בית העסק והופכים לקהל נאמן, אחד הצעדים החכמים לעשות זאת היא הקמת מועדון לקוחות. ישנם מס' לא מבוטל של כלים הקיימים בשוק שיכולים לסייע לנו במשימה של הקמת מועדון לקוחות.

    על ידי: ענבר רצאביl פרסום ושיווק> טיפים שיווקייםl 10/05/2014 lצפיות: 28

    יש דרך לקבל כמאה הטבות, הנחות ומבצעים, אשר יכולים לחסוך עשרות ואף מאות שקלים בחודש- לתושבי פתח תקווה...

    על ידי: אלרן שטרסמןl פרסום ושיווק> טיפים שיווקייםl 03/04/2014 lצפיות: 113

    דמיינו לעצמכם שאתם קמים בבוקר ומתחילים את השגרה היומית שלכם. כל פעולה שאתם עושים, כל מקום שאליו אתם הולכים, האם כל מה שאתם רואים תוך כדי הוא המציאות כפי שהיא?אתם אולי חושבים שכן, אך המצב הוא קצת שונה. במוח שלנו יש מנגנונים שונים הפועלים בדרכים שונות וגורמים לכם לעיתים לראות דברים בצורה שונה מאיך שהם נראים באמת.

    על ידי: מור אלוןl פרסום ושיווק> פרסום ושיווק - כלליl 30/01/2013 lצפיות: 16
    קרדיט המחבר
    קטגוריות מאמרים
    Quantcast