ניהול משא ומתן

פורסם: 07/03/2009 |תגובות: 0 | צפיות: 635 | Share

ניהול משא ומתן מתקדם

מהי הסכנה המרכזית בכישלון ניהול משא ומתן ואו ניהול מכירות? מהנביון שלנו נדמה כי הוא הבלבול ואי יכולת האיתור וההבחנה בין אינטרסים לבין עמדות. חובה כי ניהול משא ומתן ומערכות ניהול מכירות מתקדמות יתבססו ויתמקדו באינטרסים ולא בעמדות. הנטייה הטבעית ב- ניהול משא ומתן ואו בניהול מכירות לא מיומן מספיק היא להתמקד בעמדות הראשוניות. רובנו נופלים במלכודת ולא מקדישים זמן ומאמץ להתמקד כבר מהתחלה בסיפוק האינטרסים של הצדדים שביסוד עמדות אלו המוצגות בתחילתו של כל ניהול משא ומתן. כידוע, העמדה היא ה\"מה\" והאינטרס הוא ה\"למה\": על מה מבוססת העמדה ואלו צרכים בסיסיים היא מבטאת. חשוב שנדע כי לא תמיד, עמדות מנוגדות מייצגות אינטרסים מנוגדים.

ניהול משא ומתן מתחיל בכלל יסוד המהווה בסיס ראשוני לתהליך מוצלח. הכלל הראשון שבלעדיו לא יצלח תהליך ניהול משא ומתן או ניהול מכירות הוא- יצירת אמון. כידוע לנו, אמון מתגבש לאורך זמן ונבחן בצורות שונות, בעיקר על ידי הצד השני לו אנו מבקשים למכור. לא אחת יש חובה לבנות אמון במצבים משתנים כמו למשל התמודדויות מול סוגים שונים של לקוחות? לקוחות \"דעתניים\", לקוחות מהסוג של \"המתלבטים התמידיים\" ואחרים.  מול כולם, גילויי כבוד הדדיים אמפטיה ויכולות הקשבה, מסייעים ליצירת אמון הנחוץ וההכרחי להמשכו של ניהול משא ומתן ואו ניהול מכירות מוצלח.

בכול מצב מקדים של ניהול משא ומתן ואו ניהול מכירות יש לתת את הדעת לשאלת המשתתפים בו, מומלץ לבחון מי הם מקבלי ההחלטות שמולך? האם הם מורשים \"לסגור עניין\" ולחתום על ההזמנה? ניהול משא ומתן איכותי מחייב אותכם בתחילה כמקצוענים בתחום ניהול המכירות עליכם לאתר מייד האם העומדים מולכם הכן מתכוונים להתקדם לקראת סגירת עסקה? עושים זאת באמצעות כמה שאלות פתוחות המציגות תועלות מוחשיות ומניעות אותם לשקול התקדמות אל עבר סגירת העסקה.


אנשי  מכירות מיומנים מבינים כי זו מוסכמה אנושית ידועה הנמצאת בבסיסו של כל תהליך מכירות מוצלח. הטובים שבמנהלים יודעים כי 20 השניות הראשונות הן קריטיות ליצירת האמון והאווירה המתאימה להמשכו של ניהול משא ומתן מוצלח. אין הזדמנות שנייה לרושם הראשוני... יודע זאת כל איש מכירות או מנהל שמכירות אצלם היא דרך חיים.

תיאוריות ניהול משא ומתן ואו ניהול מכירות מוצלח שאובים מתורת המשחקים: תהליך ניהול משא ומתן מוצלח תוצאתו האופטימאלית להגיע לכך שהצדדים מיישמים את תחושת ה-  \"win - win\" וכל הצדדים הלוקחים בו חלק יוצאים ממנו מרוצים ושבעי רצון.  כשהמוכרים והקונים בתהליך ניהול משא ומתן ואו ניהול מכירות מקצועי מגיעים אל המטרה הסופית- חתימת ההזמנה ואישור פורמט התשלום. עלינו כאנשי מכירות מיומנים ומקצוענים ליצור תהליך בו כל הצדדים מרגישים מסופקים ומרגישים כי מימשו את יעדיהם.


מכירות איכותיות ואו מערכי ניהול משא ומתן מתקדמים בעיקרון לא עוסקים בפשרה ואו ויתור, אפילו הדדי. ניהול משא ומתן איכותי מגיע באמצעות תהליך אינטגרטיבי המשלב הצגת תועלות ומתן תשובות להתנגדויות שמועלות. אין אנו לוקחים חלק בתהליך בו המנצח הוא זה שכופף את ידו של האחר? אנו לא מאמינים כי תהליך ניהול משא ומתן איכותי אינו עוסק במו\"מ תחרותי שבו צד אחד מנצח וצד שני מפסיד, שתוצאתו zero sum game\" משחק סכום אפס\". היא להגיע לתוצאה של סיפוק האינטרסים של הצדדים, להבדיל מוויתור (ואפילו הדדי) על האינטרסים, שהוא תוצאת פשרה.


ניתן להשיג תוצאה זו על ידי ניהול משא ומתן אינטגרטיבי, המשלב עקרונות בסיסיים הכרחיים לניהול משא ומתן מוצלח. אנו ממליצים להשקיע בתכנון מוקדם של ניהול משא ומתן וניהול המכירות, ובשיפור מיומנויות בתחומי תקשורת בינאישית, אמפטיה ויכולת בניית מערכות יחסים, הוגנות ומקצוענות . אנו תמיד ממליצים כי תשאפו תמיד להגיע לניהול משא ומתן מוצלח תוך שימוש בבחנים לביסוס הפתרון על אמות מידה אובייקטיביות; בדיקת החלופות האפשריות הטובות ביותר לשני הצדדים, אפילו מחוץ לשולחן המו\"מ (Away from the table) ובחירת החלופה הטובה ביותר על ידכם

לסיכום, ניהול משא ומתן , ניהול מכירות באמצעות תוכניות הדרכה וליווי שפיתחנו ואותן אנו מתאימים \\\"ככפפה ליד\\\" לכל ארגון על פי צרכיו ואופיו. להכיר אתנו טוב יותר אתם מתבקשים להיכנס לאתר הבית או לעמוד העוסק בשיפור מיומנויות ניהוליות וניהול משא ומתן

משה גרימברג - ניהול אפקטיבי

ניהול משא ומתן

שאלות ותשובות

שאל שאלה
200 תווים שנותרו
דרג את המאמר הזה
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 3 קול(ות)
    פידבק
    הדפס
    פרסם מחדש
    מקור המאמר: http://www.reader.co.il/article/35380/ניהול-משא-ומתן

    השאר תגובה למאמר זה

    אליעד כהן - מאמן אימון אישי

    איך לשכנע את ההורים, שכנוע, חינוך ילדים, איך לשכנע ילדים, איך לגרום לילד לעשות שעורי בית, הקצנה לצורך ניטרול, רטוריקה, דיבייטינג, כושר שכנוע, מניפולציות, ניהול משא ומתן, מכירות, שיווק, איך לשכנע לקוח, טיפול nlp: וכאן אבאר עוד שיטת שכנוע ושינוי עמדות. ואבאר, איך באפשרותך לגרום למישהו לשנות את העמדה שלו, מעצמו ובצורה סמויה, של פסיכולוגיה הפוכה. והדרך לכך היא, על ידי הקצנה נגטיבית של הדברים של האדם השני. הקצנה לרמה כזאת, שגורמת לאדם להתכחש למה שהוא עצמו אמר, ולנקוט בעמדה ההפוכה ...

    על ידי: אליעד כהן - מאמן אימון אישיl רוחניות> רוחניות - כלליl 24/03/2012 lצפיות: 178
    משה גרימברג- ניהול אפקטיבי- nihul4u

    ניהול משא ומתן ואו ניהול מכירות, אצל המקצוענים שבהם מתבצעת כמעט על פי מודל קבוע מראש. ההתאמות הנדרשות מבוצעות על ידם כאילו היה זה מפגשם ה- 100 עם אותו הלקוח שאיתו נפגשו לראשונה? מדוע הם מצליחים? מה יש להם שלאחרים חסר? אנו פיתחנו מודל פשוט וקליט לשיפור מיומנויות ותוצאות בקרב אלא הרואים ב-ניהול מכירות ואו בניהול משא ומתן דרך חיים ומקצוע .

    על ידי: משה גרימברג- ניהול אפקטיבי- nihul4ul עסקים> מכירותl 11/04/2009 lצפיות: 412
    משה גרימברג- ניהול אפקטיבי- nihul4u

    לא מעט חברות שזכו לקבל תמיכה וליווי בתחום טיפוח ואימון "כוחות המכירה" הבכירים מציינים כי בעקבות יישום השיטה של תוכניות המכירה האפקטיביות שלנו- נוצר גידול מתמשך ויוצא דופן בהיקפי המכירות של אנשי ומנהלי המכירות שעברו את ההכשרה. המתודולוגיה של תוכנית המכירות והדרכתם של צוותי המכירות שאנו מובילים ומיישמים מתבצעות אחרי ניתוח מעמיק של צרכים ואפיון שווקי המטרה, מספקת כלים שיאפשרו לארגון, ולמשתתפים, למכור בקלות רבה יותר ולקצר את משך מחזור המכירה ואף להגדיל משמעותית את

    על ידי: משה גרימברג- ניהול אפקטיבי- nihul4ul עסקיםl 22/02/2009 lצפיות: 231
    משה גרימברג- ניהול אפקטיבי- nihul4u

    משה גרימברג וצוותו ישמחו לסייע סייע לארגון שלך לצמוח בעזרת תהליכי ייעוץ ארגוני מקצועי ומעמיק המותאם בדיוק לצרכיך. משה גרימברג וצוות היועצים הארגוניים מאמינים כי לגורם האנושי – חשיבות מכרעת בהצלחה של כל תהליך ייעוץ ארגוני יעיל. אנו ממליצים כי בכדי להניע תהליך יעיל אפקטיבי ופורה בתחום של ייעוץ ארגוני ממוקד תוצאות, יש בתחילה להכיר ולהבין היטב את מפת "שחקני הקבוצה" יש ללמוד את אופיו של הארגון, את תפקודו ואת חלקם של המנהלים והעובדים הבכירים בתהליכים היוצרים את "השוטף" של הארגון.

    על ידי: משה גרימברג- ניהול אפקטיבי- nihul4ul עסקים> ניהולl 03/06/2012 lצפיות: 50
    רוני קלטר

    להיות איש מכירות הינה משימה לא קלה. אך מה בעצם קורה בנפשו-פנימה של איש מכירות ממוצע? הבנה ברורה לחוויה המדהימה של קבלת התשובה "לא" והיכולת להמשיך הלאה שופכת אור על היכולות הבלתי נורמאליות שעל איש המכירות להיות ניחן בהן. היכולות של איש המכירות לנוע על ציר "לא הצלחתי-הצלחתי" הינן יכולות של מי שמסוגל לחיות על הקצה כל העת.

    על ידי: רוני קלטרl עסקים> מכירותl 19/09/2008 lצפיות: 1,652
    משה גרימברג- ניהול אפקטיבי- nihul4u

    ניהול משא ומתן ואו ניהול מכירות, אצל המקצוענים שבהם מתבצעת כמעט על פי מודל קבוע מראש. ההתאמות הנדרשות מבוצעות על ידם כאילו היה זה מפגשם ה- 100 עם אותו הלקוח שאיתו נפגשו לראשונה? מדוע הם מצליחים? מה יש להם שלאחרים חסר? אנו פיתחנו מודל פשוט וקליט לשיפור מיומנויות ותוצאות בקרב אלא הרואים ב-ניהול מכירות ואו בניהול משא ומתן דרך חיים ומקצוע . בחלק א עסקנו באיתור חלק מהתובנות. כאן אנו משלימים לכם את התמונה.

    על ידי: משה גרימברג- ניהול אפקטיבי- nihul4ul עסקים> מכירותl 15/04/2009 lצפיות: 399
    אליעד כהן - מאמן אימון אישי

    תורת המשחקים, רטוריקה, איך לשכנע, איך להשפיע, דיבייטינג, מניפולציות, NLP, לשתול מחשבות, רק צודק, טכניקות שכנוע, סודות השכנוע, סוגסטיה, שכנוע, כושר שכנוע, השפעה, ניהול משא ומתן, רק טועה, גם צודק, שינוי עמדות, מכירות ושיווק, nlp ספר: כאשר מישהו לא מסכים איתך וברצונך לשכנע אותו, באפשרותך לעשות זאת במספר דרכים אפשריות. כאן נסביר חלק מהדרכים, וגם חלק מהיתרונות והחסרונות של כל דרך. אז כאשר מישהו לא מסכים עם דעתך, עומדות לרשותך מספר אפשרויות. אפשרות 1 - לשלול את דבריו לגמרי, ולהציג ...

    על ידי: אליעד כהן - מאמן אימון אישיl עסקים> עסקים - כלליl 24/03/2012 lצפיות: 303
    אליעד כהן - מאמן אימון אישי

    לבקש העלאה בשכר, שכנוע, שינוי עמדות, לנהל משא ומתן על שכר עבודה, רוצה לקבל העלאה במשכורת, לבוס אין מספיק כסף, מכירות, NLP, לשכנע, לקבל העלאה במשכורת, טיפול בהתנגדויות במכירה, איך לגרום לגבר: וכאן אתן דוגמא של אסטרטגיה לניהול משא ומתן על שכר עבודה. אסטרטגיה שמשולבת עם שיטות שכנוע שונות. וכמובן שהדוגמא הבאה, היא רק דוגמא בלבד, ובכל משא ומתן על שכר עבודה, בכל מצב תמיד יש לעשות התאמה אישית לאותו המצב. והמקרה לדוגמא הוא: אדם שרוצה לקבל העלאה במשכורת, והמעסיק שלו אומר לו, שאין לו כרגע ...

    על ידי: אליעד כהן - מאמן אימון אישיl רוחניות> רוחניות - כלליl 24/03/2012 lצפיות: 309

    במאמר זה נסביר לכם איך סדנת ניהול משא ומתן יכולה להיות מעניינת.

    על ידי: benl עסקים> מו"מl 19/07/2010 lצפיות: 158

    התוכנית השיווקית היא ללא ספק, החלק המרכזי ביותר בתכנית העסקית. מעבר לכך, התכנית השיווקית מהווה מסמך עומק שנכתב לא רק לצורכי הכנת התכנית עסקית אלא גם כמסמך בפני עצמו , המעניק את מיקוד מלא ומקיף להיבט השיווקי בתכנון העסק החדש או הקיים. על מנת לשמור על המסלול העסקי הנכון עבור העסק, התוכנית השיווקית צריכה להיות ממוקדת במשימות העסקיות עם דגש על השירותים המוצעים, שוק המטרה המיועד, העלויות הכלכליות ואסטרטגיית השיווק והמכירות.

    על ידי: מיכה אמסלםl עסקים> מכירותl 23/10/2014

    המין האנושי בנוי בצורה כזו שנוסחאות ונתונים מעניינת קבוצה קטנה של אנשים וקבוצה קטנה עוד יותר גם מצליחה לזכור או להבין אותם... אבל כולם, מילד בגן ועד זוג קשישים בבית אבות, אנחנו זוכרים סיפורים, אוהבים לשמוע סיפורים ואוהבים לספר סיפורים. סיפור - אנחנו אוהבים סיפורים

    על ידי: עופר הופמןl עסקים> מכירותl 20/08/2014

    הבנה של פסיכולוגיות הקניה מאפשרות לבעלי עסקים להתמודד עם שאלת מיליון הדולר - כיצד גורמים ללקוחות שלכם לקנות יותר ממה שתכננו?

    על ידי: יניב שולדנפריl עסקים> מכירותl 28/07/2014 lצפיות: 17

    טפים ועצות יעילות כיצד ניתן על ידי מספר מהלכים פשוטים להגדיל את תנועת הלקוחות אל תוך בית העסק, וכתוצאה מכך את מכירות העסק.

    על ידי: יניב שולדנפריl עסקים> מכירותl 24/06/2014 lצפיות: 16

    המאה הנוכחית הביאה עמה טכנולוגיה מודולורית המאפשרת להציע ללקוח את השורה החדשה בתחום הביתנים ודוכני המכירות. כל חברה מעוניינת להציג את הפריטים שלה בצורה המושכת ביותר והמגרה ביותר לעינו של הלקוח. הקמת ביתני תערוכה הם החלק הראשון והמהותי ביותר של החברה לשם יצירת בולטות בתערוכה. צוות F SYSTEM מביאה את הבשורה החדשה: אנחנו ניצור עבורך את הביתן הנראה ביותר בתערוכה, ליד הביתן שלך לקוחות ייעצרו , גם אם הם לא ממש התכוונו לעשות זאת בתחילה.

    על ידי: יעלl עסקים> מכירותl 18/05/2014 lצפיות: 56

    התקנת מצלמות אבטחה הפכה ליהיות כמעט הכאחית כיום, בבתים פרטיים, בדירה ובעסק. כיצד נדע לבחור את המערכת המתאימה לנו ביותר?

    על ידי: חגי לנגר, הום גארד בע"מl עסקים> מכירותl 15/05/2014 lצפיות: 22

    עבודה במכירות שטח היא עבודה אקטיבית שדורשת מאמץ, יכולת ורבלית טובה והרבה מוטיבציה. באירופה דוכנים רבים שעוסקים במכירות, ועובדים ישראלים רבים שעובדים בתחום, בעיקר בקניונים ובמרכזי הקניות הגדולים במדינות המערביות.

    על ידי: נתן יניבl עסקים> מכירותl 02/05/2014 lצפיות: 41

    חסכון בזמן וחסכון בכסף, טמפלטים מוכנים של פליירים הם כלי חדש אשר חוסך לכם הרבה כסף וזמן, תבניות אלו נמכרות ע"י חברת תבניות פליירים באינטרנט אתם סך הכל מקישים את הנושא שאתם רוצים לפרסם את הפלייר עליו, והם יתנו לכם דוגמאות לתבניות מוכנות שאתם רק צריכים למלא את הפרטים, תבניות פליירים אלו שעבדו עליהם מעצבים מגיעות בפלייר שנותנים ביד ובדרך כלל פלייר גודל מלא לא מקופל.

    על ידי: centrifogol עסקים> מכירותl 20/04/2014 lצפיות: 77
    משה גרימברג- ניהול אפקטיבי- nihul4u

    מתברר כי המצב האופטימלי מדבר על כך שמותגים לא פעם מדומים לבני אדם. חלק מותגים "שמחים" חלקם מותגים "כבדים" חלקם "ילדותיים" וחלקם משדרים "כיף וקלילות". בו זמנית עם העבודה לבנות ערך למותג שלך. יצרנית הבלוקים "איטונג" בנתה לעצמה ערך בעצם יצירת הסלוגן שעסק ברכישת בית חדש האומר: "לא איטונג לא קונה"! תייצרו למותג שלכם נכסים כאלה. תכונות אופי ואמיתות שילכו אתכם וישרתו אותכם לאורך זמן.. לסיכום, יש תיאוריה הטוענת כי כלבים דומים לבעליהם. כי לכל סיר יש את המכסה שלו לפעמים גם בני-זוג נוטים להפוך דומים זה לזו

    על ידי: משה גרימברג- ניהול אפקטיבי- nihul4ul פרסום ושיווק> מיתוגl 08/04/2013 lצפיות: 38
    משה גרימברג- ניהול אפקטיבי- nihul4u

    מהי הדרך הנכונה לשמור לאורך זמן על מנהלים ועובדים מצטיינים? העולם העסקי לא פעם אימץ לליבו אסטרטגיה של ריצה למרחקים קצרים. מנכ"לים מגיעים לקדנציה של פחות משנתיים, וכבר במחצית התקופה מחפשים את האתגר הבא? הנהלות וארגונים מצטיינים שבראשם מנכ"לים איכותיים מתחבטים בשאלה הכיצד לשמור על מנהלים ועובדים לאורך זמן בארגון. הכיצד יוצרים הרגשה של "בית" בקרב אחרון המנהלים?

    על ידי: משה גרימברג- ניהול אפקטיבי- nihul4ul עסקים> ניהולl 10/02/2013 lצפיות: 49
    משה גרימברג- ניהול אפקטיבי- nihul4u

    מוריס לוי ידע לנצל הזדמנויות. הצלחתו של לוי להוביל את הענק העולמי פובליסיס להצלחות לאורך השנים התבססה על יכולתו לזהות טרנדים חדשים. לחדש ולהתחדש עם התעשייה של עולם הפרסום. לדבריו במאה ה- 21 אין למותג חזק ככל שיהיה את הפריבילגיה לשבת ולהביט מהצד באלפי המסרים שעוברים ברשתות החבריות ולא לעשות דבר. "יש להקשיב, ללמוד מזה, להגיב ולפתוח דיאלוג שיסייע לשפר את המוצר, המדיניות ואת התקשורת. להיות חלק מהשיחה זה חיוני. מי שלא יהיה חלק מזה, יקבל 100% נגדו". לדבריו, לשקיפות ולאינטגריטי הניהולי והצרכני משמעות /

    על ידי: משה גרימברג- ניהול אפקטיבי- nihul4ul עסקים> אסטרטגיהl 08/10/2012 lצפיות: 65
    משה גרימברג- ניהול אפקטיבי- nihul4u

    משה גרימברג וצוותו ישמחו לסייע סייע לארגון שלך לצמוח בעזרת תהליכי ייעוץ ארגוני מקצועי ומעמיק המותאם בדיוק לצרכיך. משה גרימברג וצוות היועצים הארגוניים מאמינים כי לגורם האנושי – חשיבות מכרעת בהצלחה של כל תהליך ייעוץ ארגוני יעיל. אנו ממליצים כי בכדי להניע תהליך יעיל אפקטיבי ופורה בתחום של ייעוץ ארגוני ממוקד תוצאות, יש בתחילה להכיר ולהבין היטב את מפת "שחקני הקבוצה" יש ללמוד את אופיו של הארגון, את תפקודו ואת חלקם של המנהלים והעובדים הבכירים בתהליכים היוצרים את "השוטף" של הארגון.

    על ידי: משה גרימברג- ניהול אפקטיבי- nihul4ul עסקים> ניהולl 03/06/2012 lצפיות: 50
    משה גרימברג- ניהול אפקטיבי- nihul4u

    מיום ליום קשה יותר לרכוש את לבו וכיסו של הלקוח, אסור שהיצור הפיתוח או לחילופין התפעול או הלוגיסטיקה, שברוב המקרים משאביהם זולים יחסית, יהיו צווארי הבקבוק של הארגון וישפיעו על התוצאות העסקיות. כיועץ ארגוני שמח לעדכנכם, אין זה סוד כי לכל מערכת יש אילוץ (צוואר בקבוק) או בשפה אחרת "חוליה חלשה". בתהליכי הייעוץ הארגוני והובלת תהליכי שינוי וצמיחה שהובלנו בארגון, ניסינו לאתר ולענות על אחת מהשאלות המרכזיות שצריכה להיות נידונה ברמת הדירקטוריון – והיא: "היכן צריכים, ברמה האסטרטגית, להיות ממוקמים ?

    על ידי: משה גרימברג- ניהול אפקטיבי- nihul4ul עסקים> ניהולl 06/05/2012 lצפיות: 1,253
    משה גרימברג- ניהול אפקטיבי- nihul4u

    האיש לקח את החברה בשלהי סיומו של עשור משברי ואיבוד זהות מוחלט. בתוך עשור הצליח לבצע כמעט 180 מעלות שינוי ארגוני ואסטרטגי. בתקופתו הייתה יבמ דוגמה מושלמת להנעת שינויים בחברה גדולה, תוך חיסול תחומים בשווי מיליארדי דולרים כאשר המפורסם שבהם הוא מכירת חטיבת הניידים לענק הסיני "לנובו". נחשפתי למאמר מאתגר מתורגם מהניו יורק טיימס שבא לאתר בקצרה את התובנות המרכזיות שלו להצלחה.

    על ידי: משה גרימברג- ניהול אפקטיבי- nihul4ul עסקים> אסטרטגיהl 14/04/2012 lצפיות: 83
    משה גרימברג- ניהול אפקטיבי- nihul4u

    האם ברמה האישית את\ה יודע\ת לקבוע לאיזה דפוס של תקשורת וניהול אתם מתאימים? אין זה סוד שאנו מצליחים לזהות בכל ארגון לפחות 4 טיפוסי מנהלים או עובדים. לפעמים מיומני העין מסוגלים להגיע לרזולוציה מדויקת יותר. האם שמתם לב כי קיימת קורלציה גם בין טיפוסי העובדים לבין החלוקה של 4 סגנונות תקשורת הקיימים.

    על ידי: משה גרימברג- ניהול אפקטיבי- nihul4ul עסקים> ניהולl 29/01/2012 lצפיות: 224
    משה גרימברג- ניהול אפקטיבי- nihul4u

    בעולמות העסקיים ובתחומי התעשייה וההי טק ומול חברות הנהלות ומנהלים - אנו יוצרים פתרונות גדולים יותר לבעיות גדולות. הנושא של שמירת הרלוונטיות העסקית הינו בסיס חשוב להתנעת תהליכי שינוי וצמיחה. אנו יוצרים תועלות מוחשיות וערך ללקוחות ומנכ"לים הזקוקים להדרכה וליווי בתחום. ישנם רגעים בתוך תהליכי הייעוץ הארגוני, פיתוח עסקי והובלת תהליכי שינוי וצמיחה מול הנהלות ומנהלים בו אנו חייבים לגרום לכולם להבין כי נכון היה לבחון האם השוק והלקוחות שעל בסיסו הקמנו את העסק עדיין מקבל תמורה נאותה?

    על ידי: משה גרימברג- ניהול אפקטיבי- nihul4ul עסקים> אסטרטגיהl 09/08/2011 lצפיות: 104
    קרדיט המחבר
    קטגוריות מאמרים
    Quantcast