המשחק אימפריה במזרח התיכון 2027

06/04/2009 • על ידי • 65,475 צפיות

המשחק אימפריה במזרח התיכון 2027

איך מתחילים ?

אין צורך בהרשמה ישר מתחילים לשחק.

בחר את המדינה שאותה אתה רוצה להפוך לאימפריה במזרח התיכון והתחל לשחק.

כאשר סיימת את הפעולות שברצונך לבצע לחץ "העבר תור" והזמן במשחק יזוז חודש קדימה וכך תוכל להתקדם במשחק.

* המשחק דורש עוגיות ו-Java ולכן אפשרו קבלת עוגיות מהמשחק.

 

פעולות ראשוניות

* בדקו את הכלכלה של המדינה שלכם ושפרו אותה כי כלכלה חזקה תוביל אתכם להיות מעצמה.

* בדקו את רמת היחסים שלכם עם מדינות העולם ושפרו אותם כדי לחזק את הכלכלה שלכם וגם שתוכלו לקנות כלי נשק ממעצמות העולם.

* חזקו את הצד הטכנולוגי במדינה שלכם כדי שתוכלו להתמודד ביתר קלות מול איומים מבחוץ.

* אל תתקפו על ההתחלה כי זה יוביל לאבדון.

* בצעו פעולות ריגול ובדקו מה המדינות האחרות עושות.

* החלישו את האויבים שלכם בפעולות ריגול.

* גרמו לסכסוכים באזור כדי להחליש מדינות חזקות.

* בדקו היטב את החדשות במזרח התיכון כי פעולה נכונה יכולה להוביל אתכם להצלחה או כישלון.

 

רוצים לעזור לנו לפתח את המשחק?

* רשמו לנו ביצירת קשר באתר תרחישים שאותם הייתם רוצים לראות במשחק או תוספות ורעיונות לשיפור המשחק. (נשמח לכל עזרה בשכלול המערכת)

* המליצו לחברים ומשפחה על המשחק.

* הצביעו למשחק ובקרו אצל נותני החסות למשחק.

 

כסף במשחק

* מקבלים כסף לפי הכמות אזרחים שנמצאים במדינה שלכם והתקציב הוא חודשי.

זאת אומרת שאם בחרתם ישראל התקציב השנתי שלכם 57,810,000,000$ אז כל חודש (תור) במשחק תקבלו

4,817,500,000$.

התקציב שלכם בא מהאזרחים כך שמישראל לדוגמא כל אזרח נותן קרוב ל-750$ כל חודש מיסים למדינה.

אם האזרחים ייפגעו לכם תקבלו פחות מיסים ופחות כסף.

* חשוב לפתח את החינוך במדינה כי רק ככה תוכלו לקבל כסף נוסף מהאזרחים שלכם ולהגדיל את התקציב שתקבלו.

* שפרו את היחסים שלכם עם מדינות המזרח התיכון וזה יגדיל את התקציב החודשי שלכם בגלל מסחר פורה.

* שפרו את היחסים שלכם עם מעצמות העולם שהם ארצות הברית, רוסיה, אירופה וסין. הם יהיו לטובתכם עם תשמרו על קו מתון וייתמכו בכם כספית.

 אזרחים

מהם מקבלים כסף כל תור שעובר.

* אם המדינה מגיעה ל-0 אזרחים היא תחדל להיות במשחק.

 

תעשייה וכלכלה

חשוב לשפר את התעשייה והכלכלה של המדינה.

מדינה שהכלכלה והתעשייה שלה חזקים יכולה להיות אימפריה במזרח התיכון.

 

רכישת כלי נשק

4 ספקי נשק יש במשחק והם ארה"ב, האיחוד האירופאי, רוסיה וסין כאשר לכל אחד מהם יש סוגי נשק שונים ובעלות שונה.

רמת היחסים היא שתקבע איזה כלי נשק יסופקו למדינה שלך.

לכל ספק נשק יש כלי נשק ייחודי שרק אם תהיה ברמת יחסים מצוינת עם הספקית נשק אז תוכל לרכוש מהם את כלי הנשק הזה.

 

מרכז טכנולוגי

יאפשר לך לקדם את המדינה שלך לשלב הבא של פיתוח וטכנולוגיה.

בפיתוח נשק להשמדה המונית אם תגיע לשלב הסופי אז תוכל להשתמש בו.

* במידה ופגעו לך בטכנולוגיה תאלץ להתחיל לחקור מההתחלה.

במחקר כלי נשק תוכל להביא את המדינה שלך ליתרון טכנולוגי מול מדינות אחרות.

שיפור של הטכנולוגיה שלך הוא המפתח שלך לעשות את המדינה שלך אימפריה במזרח התיכון.

 

יחסים בינלאומיים

פעולות אפשריות בחלון היחסים

* הכרזת מלחמה. (יאפשר לך לתקוף את המדינה)

* בקש הפסקת אש במידה ויש מלחמה.

הסיכויים שהם יקבלו את תנאי הפסקת האש עומדים על 33%

* איים בפעולה צבאית. (יכול לדרדר את היחסים או לפעול הפוך ולגרום למדינה להפסיק בפעולות שנקטה)

הסיכויים שהמדינה תפסיק את הפעולות שהם עושים נגד המדינה שלך עומדים על 50%.

* הגדל את השיתוף פעולה המסחרי בין המדינות. (בין שלבים 7-9 יכול להגדיל הכנסות)

מגדיל את השיתוף פעולה בין המדינות ומשפר את היחסים.

* חתום על הסכם שלום. (מונע כל פעולה צבאית או ריגול בין המדינות)

* חתום על ברית צבאית בין המדינות. (שלב 10)

* גרום לסכסוך עם המדינה. (יוריד בשלב אחד את רמת היחסים בין המדינות)

* שבור את הסכם השלום. (יבטל את הסכם השלום בין המדינות)

* בטל ברית צבאית בין המדינות.

 

10 רמות של יחסים במשחק.

1 = מצב מלחמה.

2 = הפסקת אש ממלחמה.

3 = יחסי עוינות כל דבר יגרום למלחמה.

4 = יחסים קרים שמלווים בפעולות מרגלים מוגברות רמה גבוהה.

5 = יחסים קרים שמלווים בפעולות מרגלים מוגברות רמה בינונית.

6 = יחסים קרים שמלווים בפעולות מרגלים מוגברות רמה נמוכה.

7 = יחסי ידידות. (בלי ריגול)

8 = יחסי שלום. (מגדיל את ההכנסות החודשיות של המדינה שלך ב-1%)

9 = יחסי שותפות מצוינים. (מגדיל את ההכנסות החודשיות של המדינה שלך ב-2%)

10 = ברית צבאית. (מגדיל את ההכנסות של המדינה שלך ב-3%) ובמידה ויתקפו את המדינה אז המדינה שאיתה בברית תגיב בפעולה צבאית.

 

יחסים בין מדינות לבין המעצמות בעולם (10 רמות של יחסים)

1 = יחס עוין למדינה שלך.

2 = ניתוק קשרים.

3 = מחזירים את השגריר לארצם.

4 = יחסים קרים בגלל הפעולות שלך.

5 = יחסים רגילים שיאפשרו מכירת כלי נשק שלב 1 למדינה שלך.

6 = יחסים ידידות שיאפשרו מכירת כלי נשק שלב 2 למדינה שלך.

7 = יחסים ידידות שיאפשרו מכירת כלי נשק שלב 3 למדינה שלך.

8 = יחסים טובים ייתנו למדינה שלך סיוע כספי של 1% כל שנה מסך התקציב של המדינה שלך.

* תמכור כלי נשק שלב 3 למדינה שלך.

9 = יחסים טובים מאוד ייתנו למדינה שלך סיוע כספי של 5% כל שנה מסך התקציב של המדינה שלך.

* תמכור כלי נשק שלב 4 למדינה שלך.

10 = יחסים מצוינים ייתנו למדינה שלך סיוע כספי של 10% כל שנה מסך התקציב של המדינה שלך.

* תמכור כלי נשק שלב 5 למדינה שלך.

 

מורדים

המורדים במדינה לא משלמים מיסים והם אזרחים שכל כוונתם להרע למדינה ולעומד בראשה.

כל כוונת המורדים היא לעשות הפיכה צבאית כאשר הם יהיו חזקים מספיק.

אם המורדים יהיו יותר מהאזרחים במדינה יש סיכוי של 80% בכל פעם שתעבירו תור שתהיה הפיכה צבאית ותפסידו במשחק.

כאשר אתם תומכים במורדים במדינה אחרת והצלחתם במשימה להעביר להם אספקה ונשק, אז חלק מהאזרחים במדינה יהפכו למורדים וכך הכמות האוכלוסייה במדינה תתמעט.

לכן פעלו בהתאם והשקיעו ברווחה במדינה כאשר יש מורדים והפכו אותם בחזרה לאזרחים שמשלמים מיסים.

 

מרכז ביון

יאפשר לך לשלוח מרגלים למשימות שונות ומגוונות.

תוכלו לשלוח משימה אם יש לכם מספיק כסף.

חשוב לזכור שאפשר לשלוח משימה אחת לכל מדינה בכל תור שעובר.

 

פעולות אפשריות בחדר מלחמה

הפעולות האפשריות בחדר מלחמה יופיעו לפי הסוג היחסים עם מדינת היעד, האם יש גבול בניכם ואם יש לכם מפסיק כוחות כדי לבצע את המשימה.

הפעולות האפשריות: תגבור כוחות ,כוננות מלאה בגבול ,הפצצת מטרות אזרחיות ,הפצצת מטרות תעשייה ,הפצצת מטרות ,הפצצת מכון טכנולוגי ,מלחמה כוללת ושיגור טילים בליסטים.

חדשות

החדשות מתמלאות מחדש בכל תור שעובר וכך תוכלו לעקוב אחרי הפעילות של המדינות האחרות בלי צורך לזכור פרטים.

 

שליחת כוחות צבא לגבול

יאפשר לכם להתכונן כראוי לפלישה או כקו הגנה מפני פלישה של האויב למדינה שלכם.

תוכלו להסיג את הכוחות בחזרה לבסיסים רק אחרי שעובר תור.

 

שלבים בהעברת תור

בכל פעם שתעבירו תור במשחק המערכת תחשב את התנאים שקוראים במזרח התיכון ותתאים את עצמה כך שיהיה לכם משחק קשה ומאתגר.

אם ברצונכם לקרוא על המערכת "כוכב כחול " פרטים נוספים המשיכו לקרוא או התחילו לשחק.

המערכת "כוכב כחול " כוללת יותר ממיליון שורות קוד ולכן מבצעת חישובים רבים כאשר מעבירים תור.

המערכת תחלק את התקציב מדינות באופן הבא:

30% ביטחון (רכישת נשק)

25% שיפור יכולות תעשייה וכלכלה

15% שיפור יכולות טכנולוגיות

23% יחסים בינלאומיים

7% לריגול

* במידה ויש מלחמה כוללת אז המדינה תקצה תקציב ליחסים בינלאומיים לבקש הפסקת אש לריגול ושאר התקציב יופנה לצורכי ביטחון.

בכל פעם שתעבירו תור המערכת תראה לכם מה עשו המדינות האחרות במזרח התיכון לכל נושא.

 

תקציב לשיפור הכלכלה שמבוצע ע"י המערכת למדינות המזרח התיכון

המערכת תשפר את הכלכלה והתעשייה של מדינות המזרח התיכון לפי סדר הפעולות הבא:

אם יותר מ-25% מהאוכלוסייה הצטרפו למורדים במדינה אז המערכת תשקיע 35% מהתקציב כלכלה ברווחה במקום שיפור יחסים בינלאומיים.

אחרת המערכת תשקיע את התקציב כלכלה באופן הבא:

סיכוי של 35% לשיפור יכולות חינוך.

סיכוי של 7% לשיפור יכולות מדע.

סיכוי של 7% לשיפור יכולות תעשייה.

סיכוי של 35% לשיפור יחסים בינלאומיים עם אחת מעצמות העולם.

* תלוי האם יש צורך בכך ואם אין צורך אז התקציב יועבר לשיפור יכולות תעשייה צבאית.

סיכוי של 16% לשיפור יכולות תעשייה צבאית.

 

תקציב לשיפור הטכנולוגיה שמבוצע ע"י המערכת למדינות המזרח התיכון

המערכת תשקיע בטכנולוגיות של מדינות המזרח התיכון לפי סדר הפעולות הבא:

אם אין טכנולוגיית אטום, ביולוגי וכימי אז סיכוי של 20% מהתקציב לשיפור יכולות טכנולוגיות יופנה לנושא זה במקום שיפור יכולות טנקים וארטילריה.

אם קיימים הטכנולוגיות של אטום, ביולוגי וכימי אז התקציב יוקצה באופן הבא:

סיכוי של 20% לאימון חיילים

סיכוי של 10% לשדרוג הטנקים

סיכוי של 10% לשדרוג הארטילריה

סיכוי של 20% לפיתוח טילים בליסטים

סיכוי של 20% לפיתוח טילים נגד טילים בליסטים

סיכוי של 10% שיפור יכולות ריגול

סיכוי של 10% שיפור יכולות הנגד ריגול

 

תקציב לשיפור יחסים בינלאומיים שמבוצע ע"י המערכת למדינות המזרח התיכון

המערכת תשקיע בשיפור היחסים הבינלאומיים במזרח התיכון עם מדינה אחת בכל פעם ובאופן הבא:

אם יש מלחמה אז כל התקציב יופנה לבקשה להפסקת אש ממלחמה וזאת רק במידה והמדינה מפסידה בקרב או שהמלחמה מתמשכת זמן רב.

אחרת הפעולות שתנקוט המערכת ביחסים בינלאומיים תהיה באופן הבא ולפי גודל התקציב הקיים:

סיכוי של 5% להכרזת מלחמה על מדינה שיש איתה סכסוך.

יש סיכוי תמיד של 20% לגרום לסכסוך עם מדינה אחרת.

אם יש יחסי ידידות עם המדינה אז יש סיכוי של 90% לחתום על הסכם שלום עם מדינה אחרת.

אם יש יחסי שלום עם המדינה אז יש סיכוי של 10% שההסכם יבוטל.

אם יש יחסי שותפות מצוינים עם המדינה אז יש סיכוי של 30% לחתום על הסכם ברית צבאית בין המדינות.

אם יש ברית צבאית עם המדינה אז יש סיכוי של 15% שההסכם צבאי יבוטל.

יש סיכוי תמיד של 35% לשיפור יחסים בין המדינות.

סיכוי של 15% לאיים בפעולה צבאית על מדינה אחרת.

 

תקציב לריגול שמבוצע ע"י המערכת למדינות המזרח התיכון

* המערכת תשלח מרגלים לפי סוג היחסים בין המדינות ולפי גודל התקציב.

שליחת המרגלים תהיה לפי האופן הבא:

* אם המדינות במצב מלחמה אז המדינה תשלח מרגלים להתנקש במדינת היעד.

* אם המדינות נמצאות בהפסקת אש אז שליחת המרגלים תהיה באופן הבא:

40% סיכוי לשליחת מרגלים לעזרה למורדים.

40% סיכוי לשליחת מרגלים לפעולת טרור.

20% סיכוי לשליחת מרגלים לפגיעה במרכז טכנולוגי.

* אם המדינות נמצאות מצב יחסים עוינים אז שליחת המרגלים תהיה באופן הבא:

20% סיכוי לשליחת מרגלים לעזרה למורדים.

60% סיכוי לשליחת מרגלים לפעולת טרור.

20% סיכוי לשליחת מרגלים לפגיעה במרכז טכנולוגי.

* אם המדינות נמצאות מצב יחסים קרים שמלווים בפעולות מרגלים מוגברות רמה גבוהה אז שליחת המרגלים תהיה באופן הבא:

25% סיכוי לשליחת מרגלים לעזרה למורדים.

25% סיכוי לשליחת מרגלים לפעולת טרור.

50% סיכוי לשליחת מרגלים לפגיעה במרכז טכנולוגי.

* אם המדינות נמצאות מצב יחסים קרים שמלווים בפעולות מרגלים מוגברות רמה בינונית אז שליחת המרגלים תהיה באופן הבא:

15% סיכוי לשליחת מרגלים לעזרה למורדים.

15% סיכוי לשליחת מרגלים לפעולת טרור.

70% סיכוי לשליחת מרגלים לפגיעה במרכז טכנולוגי.

* אם המדינות נמצאות מצב יחסים קרים שמלווים בפעולות מרגלים מוגברות רמה נמוכה אז שליחת המרגלים תהיה באופן הבא:

10% סיכוי לשליחת מרגלים לעזרה למורדים.

90% סיכוי לשליחת מרגלים לפגיעה במרכז טכנולוגי.

 

תקציב לרכישת כלי נשק שמבוצע ע"י המערכת למדינות המזרח התיכון

רכישת כלי נשק מבוצעת ע"י המערכת באופן רנדומאלי ותלויה בסוג היחסים של המדינות עם מעצמות העולם.

רמת היחסים עם מעצמות העולם

5 = ירכשו רק טנקים

6 = סיכוי של 50/50 שמדינת היעד תרכוש טנקים או ארטילריה.

7/8 = סיכוי של 33% שמדינת היעד תרכוש טנקים או ארטילריה או טילי הגנה אויירית.

9/10 = סיכוי של 25% לרכישת טנקים, 12.5% לרכישת ארטילריה, 12.5% לרכישת טילי הגנה אווירית, 15% לרכישת מסוקים, 27.5% לרכישת מטוסי קרב, 7.5% לרכישת ספינות קרב.

* בנוסף תוכלו לראות כמה מייצרת התעשייה הצבאית של המדינה כאשר תעבירו תור.

האופן בו המערכת מנהלת את שליחת הכוחות והמלחמות בין מדינות המזרח התיכון

שליחת כוחות לגבול

* אם יש הפסקת אש בין המדינות אז יש סיכוי של 70% שהמדינות יסיגו את הכוחות מהגבול מדינה.

* אם יש מתיחות צבאית עם מדינה מסוימת אז יש סיכוי של 50% שהמערכת תשלח צבא לגבול המדינה שאיתה יש מתיחות. (רק במידה ואין מלחמות)

* המערכת תבדוק אם יש מלחמה רק עם מדינה אחת ואין כוחות בגבולות אחרים אז היא תשלח את כל הכוחות של המדינה למלחמה.

* המערכת מאפשרת למדינות להיות במלחמה בכמה חזיתות ואם יש יותר משתי חזיתות מלחמה אז יש סיכוי גדול שלא יהיו מספיק כוחות על מנת להקצות לחזית השלישית.

* אם יש מלחמה וכוחות צבא של אויב נוספים על הגבול אז המערכת תשלח חלק מהכוחות לגבול וחלק מהכוחות מלחמה וזה תלוי בגודל הצבא שעל הגבול ובגודל המלחמה.

* אם אין גבול בין המדינות אז המערכת לא יכולה לשלוח כוחות צבא לגבול ולתקוף מתקפה כוללת אלא רק לבצע תקיפות הפצצה ושיגור טילים בליסטים.

הפצצת מדינות אחרות

המערכת "כוכב כחול" תבדוק לפי רמת היחסים והסבירות למלחמה האם לשלוח מטוסי קרב להפציץ במדינה אחרת.

ההחלטה האם להפציץ תלויה ביחסים בין המדינות והאם יש למדינה מספיק מטוסי קרב.

ככול היחסי המדינות גרועים יותר כך הסיכוי לשלוח מטוסי קרב להפציץ גדל.

* כמו שאתם יכולים לבצע פעולה אחת כנגד כל מדינה כך המערכת יכולה לבצע אותו הדבר ולכל מדינה יש אפשרות לבצע פעולה אחת באותו תור כנגד כל מדינה במזרח התיכון.

* אם יש מלחמה כוללת בין המדינות ואין גבול אז המדינות יוכלו לשגר מטוסי קרב להפציץ אחד את השני חוץ משיגור טילים בליסטים.

* אם יש יחסי עוינות בין המדינות  הסיכויים לשליחת מטוסי להפצצה יהיו 20% ואם המדינה החליטה לשלוח מטוסי קרב להפציץ אז המערכת תחשב זאת באופן הבא:

7% סיכוי להפציץ אזרחים במדינת היעד.

23% סיכוי להפציץ אזור תעשייתי במדינת היעד.

20% סיכוי להפציץ מכון טכנולוגי במדינת היעד.

50% סיכוי להפציץ מטרות צבאיות במדינת היעד.

מלחמה כוללת בין מדינות

* אם אתם רוצים לפלוש למדינה אחרת שיש לכם איתה גבול פשוט תגיעו לחלון יחסים ושם תכריזו מלחמה על המדינה.

אחרי ההכרזה תגיעו לחלון מלחמה ושם תוכלו לשלוח כוחות למלחמה.

כאשר תעבירו את התור המערכת תלחם ותיתן לכם את תוצאות הקרב בחדשות מלחמה.

* מלחמה כוללת יכולה לפרוץ בלי קשר לגבול בין המדינות.

* אם אין גבול בין המדינות הנלחמות יש באפשרותן לשגר מטוסי קרב להפציץ מטרות או לשגר טילים בליסטים.

* מלחמה כוללת יכולה להמשיך יותר כמה חודשים ואף יכולה להמשך שנים עד שתהיה הכרעה או שהמדינות יחליטו על הפסקת אש.

* אם יש גבול בין המדינות ואותן מדינות שלחו כוחות לגבול אז המלחמה תחל.

שלב ראשון של המלחמה שתי מדינות ישלחו את מטוסי הקרב נגד מטוסי הקרב של המדינה היריבה.

מטוסי קרב שמנצחים מפציצים מטרות כמו: טנקים, ארטילריה, חיילים וטילי הגנה אווירית.

שלב שני ספינות קרב נגד ספינות קרב וצוללות נגד צוללות

המדינה שמנצחת יכולה לבצע מצור ימי על מדינת היעד וזה אומר שהמדינה שהפסידה לא תוכל לרכוש כלי נשק ממעצמות העולם.

שלב שלישי מסוקי קרב של שתי המדינות נגד טילי ההגנה האווירית

מסוקי קרב שמנצחים פוגעים במטרות כמו: טנקים, ארטילריה וטילי הגנה אווירית. (פי 2 ממטוסי קרב)

שלב רביעי ארטילריה נגד ארטילריה

ארטילריה של המדינה המנצחת פוגעת קשות בחיילי מדינת היעד.

שלב חמישי טנקים וחיילים נגד טנקים וחיילים

המדינה המנצחת מתקדמת לעומק השטח של מדינת היעד כאשר המטרה היא כיבוש מוחלט.

 

שיגור טילים בליסטים

* המערכת תאפשר למדינות המזרח התיכון לשגר טילים בליסטים במידה ויש מלחמה כוללת.

* אם מדינה שנמצאת במלחמה כוללת עם מדינה אחרת אז יש סיכוי של 15% שאחת המדינות תשגר טילים בליסטים לעבר מדינת היעד.

* אם מדינה שנמצאת במלחמה כוללת עם מדינה אחרת ואזרחים מתחילים להיפגע במדינה אז הסף שהמערכת תחליט לשגר טילים בליסטים באופן אוטומטי יהיה באופן הבא:

אם נהרגו במדינה יותר מ-5% מסך האזרחים אז המערכת תשגר 20% מהטילים הבליסטים שברשותה עם ראשי נפץ רגילים לעבר מדינת היעד.

אם נהרגו במדינה יותר מ-10% מסך האזרחים אז המערכת תשגר 35% מהטילים הבליסטים שברשותה עם ראשי נפץ כימיים לעבר מדינת היעד.

אם נהרגו במדינה יותר מ-25% מסך האזרחים אז המערכת תשגר 50% מהטילים הבליסטים שברשותה עם ראשי נפץ כימיים או ביולוגים לעבר מדינת היעד.

אם נהרגו במדינה יותר מ-40% מסך האזרחים אז המערכת תשגר 70% מהטילים הבליסטים שברשותה עם ראשי נפץ כימיים, ביולוגים או גרעיניים לעבר מדינת היעד.

אם נהרגו במדינה יותר מ-50% מסך האזרחים אז המערכת תשגר את כל הטילים הבליסטים שברשותה עם ראשי נפץ כימיים, ביולוגים או גרעיניים לעבר מדינת היעד.

* סוג הטילים שהמערכת תשגר תלוי בכמות האזרחים שנהרגו וגם תלוי בסוגי ראשי הנפץ שבראשות המדינה.

ניקוד שהמערכת נותנת

בסוף כל משחק המערכת תראה לכם מה השגתם ואת הציון שמגיע לכם על הנהגת המדינה.

כאשר כל ציון משיג כותרת מהמערכת כוכב כחול והגדרה לאופן ההנהגה שלכם.

למשחק אימפריה במזרח התיכון 2027

אודות כותב המאמר

חברת גינדיס משחקים

האתר גינדיס מציע מגוון רחב של משחקי אסטרטגיה בינלאומיים מרובי משתתפים. הדרך שלך להכיר חברים חדשים מכל העולם.