אומגה 3 ופירות ים עשויים להגן על העיין שלך: בדיקה חדשה עשויים לגלות לך סכנה לגלאוקומה

פורסם: 29/12/2010 |תגובות: 0 | צפיות: 48 | Share

קשישים המעוניינים בחיים בחירות מלאה המסייעים בהגנה החזון יהיה עידוד חדשה ג 'ונס הופקינס הספר ללמוד רפואה, אנשים מודאגים גלאוקומה יכולה להתעודד מהעבודה על ידי גילוי מוקדם של אוניברסיטת מיאמי מילר מבית הספר לרפואה. שני המחקרים פורסמו בגיליון דצמבר של רפואת עיניים, כתב העת של האקדמיה האמריקנית לרפואת עיניים.

ראיות עבור אפקטים  מגן של דגים אומגה-3, חוקרים רכיכה וילמר עין המכון, ג 'ון הופקינס הספר לרפואה, רציתי לדעת אם הסיכון של ניוון מקולרי הקשור לגיל (AMD) יימצא באוכלוסייה של אנשים מבוגרים שעבורם דגים, סרטנים וצדפות היו חלק נורמלי של דיאטה, שכן איזה דג הם מקורות טובים של חומצות שומן אומגה -3. תזונה עשירה באומגה -3 ככל הנראה מגן מפני AMD מתקדמת, הסיבה המובילה לעיוורון הלבנים בארצות הברית, לפי גיל קשורים עין מחלות מחקר (AREDS) ו מחקרים עדכניים אחרים. ריכוזים גבוהים של אומגה -3 נמצאו הרשתית של העין, ואת הראיות גובר כי תזונה עשויה להיות חיונית לבריאות העין. המחקר החדש, בראשות שילה ק המערבית, PhD, היה חלק של העין סולסברי הערכה (ר) במחקר.

המידע צריכת המזון עם פרטים על דגים, סרטנים וצדפות צרכו נאסף על שנה אחת באמצעות שאלון תוקף עבור 2,391 משתתפים בגילאים 65-84 שנים שחיו לאורך החוף המזרחי של מרילנד. לאחר השלמת תהליך הערכת הדיאטה, המשתתפים הוערכו עבור AMD. אלה עם AMD לא הוגדרו כ"מ פקדים (1,942 נפש), 227 היו AMD מוקדם, 153 סבלו ממחלת שלב ביניים, ו 68 היו מתקדמים AMD. הקבוצה הציגה AMD מתקדמת או (דם תקינה בכלי הצמיחה דימום) או מצב שנקרא אטרופיה גיאוגרפית באזור המקולה הרשתית של העין. שני התנאים יכולים להוביל לעיוורון או לאובדן ראייה חמור.

"בעוד המשתתפים בכל קבוצות, כולל בקרות, בממוצע לפחות מנה אחת של דג או רכיכה בשבוע הכוללי תוספי תזונה וויטמינים, מי היה AMD מתקדמת היו משמעותית פחות לצרוך אומגה גבוהה-3 דגים ופירות ים," אמר ד"ר המערבית. "המחקר שלנו מאשש ממצאים קודמים כי אכילת דגים אומגה 3, עשירה רכיכה עשוי להגן מפני AMD מתקדמת."

המחקר גם הביט אם אבץ בתזונה מצריכת סרטנים צדפות, השפיעו על הסיכון של AMD מתקדמת, אבל אין קשר מובהק. אבץ נחשבת גם מגן נגד AMD ו נכלל במוסף -מומלץ. החוקרים משערים כי השפעה נראה כי רמות של אבץ המתקבל מאכלי דגים / הושוו נמוכה להשלמת רמות.

הערה בצד: דגים המכילים אומגה 3, סרטנים וצדפות היו חלק מהתפריט הרגיל מאוכלוסיית המחקר, ולא, בחירות מכוונת הקשורות לבריאות. קישורים בין צריכת דגים, חיים אומגה -3, ו בריא לא ידוע בתחילת 1990 כאשר הסקר נערך תזונתיים. למעשה, כמה מן המשתתפים במחקר שצרכו את מאכלי ים ביותר היו גם מעשנים ו / או עודף משקל, שני גורמים הקשורים בדרך כלל עם AMD ו לסיכונים בריאותיים אחרים.

רשתית עצב פונקציה במאי להיות מפתח כדי גלאוקומה לגילוי מוקדם גלאוקומה לתפוס מוקדם ככל האפשר - לפני שהיא הורסת את עצב הראייה - הוא חיוני כדי למנוע אובדן ראייה. כעת צוות המחקר בבית פאלמר Eye Institute, University of Miami מילר מבית הספר לרפואה, הוכיח כי מבחן זה מודד את הפונקציונליות של תאים ברשתית של העין העצבים עשוי להיות המפתח לגילוי מוקדם. בסופו של דבר, הבדיקה עשויה לעזור גם להעריך באיזו מידה טיפולים בגלאוקומה עובדים.

המחקר, בראשות מיטרה דוד גרינפלד, MD, היה מבוסס על ידע כי תאי הגנגליון ברשתית (RGCs) להפוך מתפקדת כמו גלאוקומה מתקדמת וכי שינויים כאלה ניתן למדוד באמצעות דפוס אופטימיזציה עבור הקרנת גלאוקומה מודד את הפעילות החשמלית של הרשתית של המטופל כפי שהוא או היא ייחודיות דפוס לסירוגין של קווים שחורים ולבנים. (שטח הרשתית באחורי העין מקבלת תמונות ומעביר אותם אל עצב הראייה.) מחקרים אחרים הראו כי שינויים חריגים RGCs להתחיל ליד ההתחלה של התפתחות גלאוקומה, כך PERGLA העלול לשמש לגילוי מוקדם לא פולשני הכלי.

המחקר שכלל גם בית מרקחת בפאלמר בחן 47 חולים (47 עיניים) שאצלם הלחץ התוך עיני (IOP) לא יכול להיות נשלט עם תרופות ועל כן עבר ניתוח כדי למנוע נזק לעצב הראייה. כל החולים היו שתי הערכות (כמו גם בבחינות עיניים מוחלטת, ההערכה עצב הראייה, ואת לחץ הדם המדידה), אחד לפני הניתוח אחד בכל שלושה חודשים אחרי ניתוח. PERGLA מדידות של הבחור "חולים, שאינם, עיניו הלא מטופלים היו יציבים לפני ואחרי ניתוחים. הניתוחים לשיפור ניקוז הנוזלים בעיניים כדי להפחית IOP; 34 העיניים היו ו 13 היו ניקוז שתלים גלאוקומה.

התוצאות הראו כי תפקוד לקוי של העיין חזר על עצמו בכל החולים לאחר הניתוח. בדיקות המרכזי של חולים שדה הראייה השתפרה, כמו גם. ד"ר Sehi אומר את התוצאות הללו יש לפרש בזהירות עד אושר על ידי מחקרים גדולים יותר. היא קוראת מחקרים ארוכי טווח כדי להבהיר את היחסים בין IOP מופחת מוגברת בתגובה RGC ו להמשיך לחקור הערכה PERGLA של תפקוד RGC כמו סמן של גלאוקומה.

 

שאלות ותשובות

200 תווים שנותרו
שאל שאלה
דרג את המאמר הזה
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 0 קול(ות)
    פידבק
    הדפס
    פרסם מחדש
    מקור המאמר: http://www.reader.co.il/article/88569/אומגה-3-ופירות-ים-עשויים-להגן-על-העיין-שלך-בדיקה-חדשה-עשויים-לגלות-לך-סכנה-לגלאוקומה

    תגיות של המאמר:

    אומגה 3

    ,

    תוספי תזונה

    ,

    בית מרקחת

    ,

    שמירה על העיין

    ,

    עיוורון

    כאשר ברור לכם כי עליכם להתחיל להרכיב משקפי ראיה – אות וסימן הוא לעשיית סקר שוק יסודי. אתם ודאי רוצים שמי שיתאים לכם את המשקפיים המיטביים עבורכם יהיה איש מקצוע מן המעלה הראשונה. אתם ודאי רוצים שהבדיקה שתיערך לכם תיעשה באמצעות מכשור מתאים, על ידי אופטומטריסט מקצועי , מוסמך ומורשה לביצוע הבדיקה ולהתאמת המשקפיים הייעודיים המתאימים לכם.

    על ידי: טופ אינטראקטיבl בריאות ורפואה> בריאות העיןl 04/04/2012

    למחלת הגלאוקמה אין תסמינים בשלביה הראשונים ולכן קשה לאבחן אותה. כשגלאוקומה מאובחנת בשלבים מתקדמים שלה, לרוב נעשה כבר נזק בלתי הפיך לעצב הראייה וקשה מאוד לעצור את המשך התדרדרות המחלה. קראו כאן על דרכי הטיפול הקיימים לטיפול באנשים הנמצאים ברמת סיכון גבוהה לחלות בגלאוקומה.

    על ידי: amit catevetl בריאות ורפואה> בריאות העיןl 12/03/2012 lצפיות: 14

    ישנם לא מעט אנשים אשר נמצאים בדילמה האם לבצע ניתוח להסרת משקפיים או לא. למרות שניתוחי הלייזר לתיקון ראייה מאוד פופולאריים, עדיין קשה לשים את הראייה שלנו בידי מכשיר הלייזר המפחיד. הסרת משקפיים בלייזר, עשר עובדות שיגרמו לכם לחשוש פחות ולתת סיכוי לאורח חיים טוב יותר.

    על ידי: Alex Borodachl בריאות ורפואה> בריאות העיןl 23/02/2012 lצפיות: 32

    רטיניטיס פיגמנטוזה היא מחלת עיניים הפוגעת בראייה. אצל רבים מהלוקים ברטיניטיס פיגמנטוזה המחלה מאובחנת בשלבים מתקדמים שלה, מאחר ובשלביה הראשונים קשה לזהות את הסימפטומים שלה. אולם איבחון מוקדם של רטיניטיס פיגמנטוזה יכול לאפשר טיפול שעשוי לעכב את התפתחות המחלה.

    על ידי: amit catevetl בריאות ורפואה> בריאות העיןl 09/02/2012 lצפיות: 60

    Retinitis pigmentosa היא קבוצת מחלות הפוגעות ברשתית העין. PR גורמת לירידה בראייה ויכולה אף להביא לאיבוד ראייה מוחלט. קרא על המחלה - מהם סוגי הקולטנים שנפגעים כתוצאה מהמחלה, מהי חומרת הפגיעה ומה ניתן לעשות כדי למנוע את התדרדרותה.

    על ידי: עמית כתבתl בריאות ורפואה> בריאות העיןl 05/02/2012 lצפיות: 53

    טכנולוגית הלייזר ללא ספק אחת הטכנולוגיה היותר מתקדמות שקימות השתפרה לאורך השנים והפכה לחלק בלי נפרד מחיינו, יש מספר יישומים בהם יש שימוש בה , כולל בתחום הרפואה. דוגמה מצוינת היא ניתוח לייזר בעיניים.

    על ידי: מאיה קלברl בריאות ורפואה> בריאות העיןl 24/01/2012 lצפיות: 31

    יתוחי הסרת משקפיים בלייזר גרמו למהפך והצליחו להפחית אחוז גבוה ממרכיבי המשקפיים והעדשות. אנשים אשר מרכיבים משקפיים או עדשות מגע בוודאי השקיעו מחשבה רבה על מנת להגיע להחלטה אם לבצע את ניתוח הליך הסרת משקפיים בלייזר.

    על ידי: brainswayl בריאות ורפואה> בריאות העיןl 17/01/2012 lצפיות: 14
    לילך אהרון

    החוש החשוב ביותר בחיינו בכלל ובתחום הספורט בפרט הינו חוש הראיה. בזמן עיסוק בספורט, המידע המגיע אל המוח דרך העיניים חייב להיות מהיר ומדויק ביותר. כל אפשרות אחרת כמו טשטוש בראיה יגרום לכך שהספורטאי יתעכב בקבלת ההחלטות או יחליט בצורה שגויה. דבר זה יוביל כמובן לפגיעה חמורה ביכולות שלו ובתוצאות האימון \ משחק. בנוסף, בסביבה ספורטיבית עשויה להיות סכנת פציעה עינית. כל זאת ועוד במאמר הבא העוסק בחשיבות השימוש במשקפי ספורט.

    על ידי: לילך אהרוןl בריאות ורפואה> בריאות העיןl 14/01/2012 lצפיות: 41

    הגוף שלך זקוק למוטי ויטמין בזמן ההריון ובתקופת ההנקה. ויטמינים ומינרלים חיוניים יסייעו לגוף להשלים את כל תוספי התזונה ההכרחיים בזמן ההריון.

    על ידי: Natan Yishail בריאות ורפואה> בריאות נשיםl 23/04/2011 lצפיות: 138

    מסטיק המכיל ניקוטין משמש רבים לתהליך הגמילה מעישון ומאפשר לשמור על מיון גבוה של ניקוטין בדם, ברמה בה היה רגיל המעשן. אך ללא הנזקים של שאיפת העשן המזיק של הסיגריות.

    על ידי: Natan Yishail בריאות ורפואה> הפסקת עישוןl 20/04/2011 lצפיות: 58

    נטילה קבועה של חומצות שומן מסוג אומגה 3 חשובה על בסיס יומיומי. ישנם מינונים המתאימים למבוגרים, לילדים ולנשים בהריון. חשוב להכיר את המינון המומלץ עבורך בזמן השימוש והצריכה של אומגה 3.

    על ידי: Natan Yishail בריאות ורפואה> תוספי מזוןl 17/04/2011 lצפיות: 320

    אחת מהתרופות להפסקת עשיון וגמילה מסיגריות הוא שימוש במסטיק המכיל ניקוטין כדוגמת מסטיק ניקוטינל.

    על ידי: Natan Yishail בריאות ורפואה> הפסקת עישוןl 12/04/2011 lצפיות: 132

    קרם הגנה מהשמש הינו מקדם ההגנה שלך מנזקי השמש והשפעתם הקטלנית על בריאות העור. חשוב למרוח מקדם הגנה וביחוד מומלץ לשמור על ילדך מפני נזקי הקרינה.

    על ידי: Natan Yishail בריאות ורפואה> בריאות - כלליl 10/04/2011 lצפיות: 114

    נטילה של ויטמין D מסייעת לחיזוק מבנה השלד, העצמות ומיוצרת באופן טבעי בגוף הודות לחשיפה לאור השמש. ישנן סכנות רבות באי יצור הויטמין.

    על ידי: Natan Yishail בריאות ורפואה> תוספי מזוןl 05/04/2011 lצפיות: 150

    פורמולת הברשל העדיםן הפטנטית של סולגאר הינה מאפשרת לגוף ספיגה מירבית של ברזל במקרים של מחסור בכך ללא תופעות לוואי של עצירות או כאבי בטן. Solagr Gentle Iron

    על ידי: Natan Yishail בריאות ורפואה> רפואה משלימהl 02/04/2011 lצפיות: 44

    נטליה קבועה של מולטי ויטמין הדס משפרת את ריכוז הויטמינים והמינרלים בדם ומאפשרת לגוף לקבל את המינונים הנדרשים של ויטמין לתאי הגוף ע"י פורמולה טבעית של חברת הדס.

    על ידי: Natan Yishail בריאות ורפואה> רפואה משלימהl 28/03/2011 lצפיות: 74

    השאר תגובה למאמר זה

    קרדיט המחבר
    קטגוריות מאמרים
    כל הקטגוריות
    Quantcast