דרושים עובדים? בשביל זה יש מודעות.

דרושים עובדים? בשביל זה יש מודעות.

מעסיק שמגיע למסקנה שעבורו דרושים עובדים חדשים צריך לדעת איך למצוא אותם. בין היתר, אחת הדרכים הטובות היא להגדיר בצורה ברורה ומפורטת את תנאי ההעסקה ואת קהל היעד. ככל שהגדרת קהל היעד מתבצעת בצורה טובה יותר, כך עולה הסיכוי שהמעסיק ימצא את העובדים שמתאימים לו. לאחר בחירת קהל היעד, חשוב למצוא את הפלטפורמה הטובה ביותר והמתאימה ביותר להגעה לקהל היעד הנדרש, לפרסום המודעה. בהמשך, כל שנותר הוא לפרסם את המידע הרלוונטי בתוך מודעות דרושים ולדאוג שהן יעבירו את המסר.

מודעות דרושים נועדו לתווך בין מחפשי עבודה לבין מעסיקים בצורה היעילה והטובה ביותר. העיקרון הזה תקף בשוק העבודה בארץ ובעולם והוא חיוני גם כאשר דרושים עובדים למשרות בכירות או לעבודה מקצועית כמו גיוס עורכי דין או אפילו רופאים, וגם אם דרושים עובדים לתפקידים זוטרים. למרות שקיים הבדל בין גיוס עובדים בכירים לזוטרים, בכל המקרים מודעת הדרושים קריטית. מבחינת כל הצדדים המעורבים בתהליך הגיוס, מודעות דרושים הן כלי יעיל ונגיש ובעזרתן אפשר להרחיב את קהל היעד של החיפוש בצורה מהירה וחסכונית.

בהצלחה!
דניאל ביטון, 
סמנכ"ל פיתוח עסקי ושיווק,
סי וי פול ג'וב נינג'ה – עובדים בשבילך. 


מחפשים עובדים? מוזמנים לקרוא עשרה טיפים למחפשי עובדים עובדים
מחפשים עבודה? מוזמנים לקרוא את המדריך: איך תמצאו עבודה בקלות בישראל?

הוסף תגובה