טיפים לרכישת מכונת קפה

טיפים לבחירת מכונת קפה למשרד ולבית:

זו עובדה -אנינות הטעם בתחום הקפה רק הולכת ומשתבחת.. אנשים כיום מבינים ומבחינים יותר בין קפה איכותי לפחות איכותי, הקפה ההפוך תפס מקום מכובד בתפריט היומי כאשר בעבר נחשב למותרות של אירועים חשובים.

כיום אנחנו רואים יותר ויותר אנשים רוכשים מכונות קפה ביתיות ומשרדיות כדי להינות מקפה איכותי ברמה היומית הן בבית והן במשרד וכדי לחסוך את הכסף שעולה "קפה טוב" בחוץ. מספיק שאתה שותה קפה כשלוש פעמים בשבוע בחוץ- ההוצאה שלך גבוהה יותר מרכישת מכונה שתהיה זמינה עבורך ועבור אורחייך!!

להלן טיפים לבחירת מכונת קפה איכותית

סוג מכונת הקפה-

קודם כל מכונת הקפה צריכה להיות מסוגלת ליצור את הקפה אותו אתה אוהב לשתות לכן טרם הרכישה ודא שהמכונה מסוגלת ליצור קפוצ'ינו,הפוך,אספרסו או אפילו שוקו .. רוב מכונות הקפה המתקדמות מסוגלות  לייצר מגוון רחב של סוגי קפה שדומים מאוד בטעמם לאותו הקפה שאתה שותה בחוץ.

בשוק יש מבחר רחב של מכונות קפה:מכונת קפה אוטומטית, מכונת קפה חצי אוטומטית,מכונת קפה ידנית.

מכונת קפה אוטומטית הינה מכונה שמייצרת את בקפה פשוט בלחיצת כפתור. אותה מכונה יודעת לתת את המינון הנכון של הקפה ,דוחסת את הקפה ואף חלקן גם טוחנות את פולי הקפה גם מקציפות את החלב וגם בעלות מנגנון ניקוי עצמי,כמו כן מכונה זו מאפשרת למשתמש לאפיין את תכונות כוס הקפה שלו על מנת להגיע לטעם האולטימטיבי, לדוגמא חוזק הקפה, כמות המים, כמות החלב..

מכונת קפה חצי אוטומטית – דורשת קצת יותר מעורבות משתמש בכך שעל המשתמש לשים את כמות הקפה הרצויה לו, הוא זה שדוחס את הקפה והוא זה שמחליט את כמות המים שהקפה יכיל,חלקן מקציפות חלב באמצעות לחיצה על כפתור וחלקן ע"י וסת. מכונות אספרסו סמי-אוטומטיות דורשות יותר מעורבות המשתמש אבל הקפה שמתקבל  משובח ביותר!

מכונת קפה ידנית- הינה מכונה שדורשת מעורבות משתמש לאורך כל ההכנה של הקפה, אין להן תכונות ייחודיות והיפה בהן שהן מאפשרות לאלו שאוהבים להיות מעורבים בכל שלב של הכנת הקפה להיות ה"בעל-בית" , לתפעול מכונה שכזו נדרשת מיומנות גבוהה, ולכן מומלצת לפריקים של הכנת קפה.

כל אפשרות שתבחר מעולה מאחר ולכל משתמש הצרכים והדרישות הייחודיות שלו..

עלויות-

יש כאלה שאוהבים לרכוש את ה"מרצדס" של מכונות הקפה, למרות שלעיתים אין בכך ממש צורך.. מהם השימושים העיקריים שלך במכונת הקפה, מהו סוג הקפה שתשתה או שתציע לאורחייך ומצא מכונה שיודעת לייצר את אותו קפה, כל מה שמעבר יכול להיות מיותר- חשוב היטב מה הצורך שלך ופעל בהתאם. אתה הרי מכיר את ה"אנדרטות" שנרכשות ללא שימוש, השתדל לבצע רכישה שתשמש אותך לשנים הבאות על רוב תכונותיה.

קשה לאמוד את מחירן של המכונות לפי סוג המכונה מאחר וישנן מכונות ידניות שעולות יותר ממכונות אוטומטיות ולהיפך ולכן כדאי לבדוק מה מציעה לך כל מכונה ובהתאם להחליט מהי הרכישה הנבונה עבורך.

המידע הבא יסייע לך לקבל החלטה זו.

תכונות פופולאריות של המכונה-

משקאות על בסיס חלב– למשל לאוהבי קפה לאטה,מוקה או קפוצ'ינו עליך לוודא שהמכונה שמסוגלת ליצור משקאות על בסיס חלב בעלת 2 גופי חימום, על מנת שהמכונה  תהיה בעלת זרימה גבוהה .

יכולת וויסות של זרם מים -יש מכונות שכשהזרימה גבוהה מהסטנדרט הקפה יוצא חלש יותר ,מכונות מסוימות יודעות לאמוד את כמות המים שזרמו בהשוואה לכמות הקפה. כך שאם נושא זה חשוב לכם, ודאו שלמכונה היכולת לשלוט בווסת זרם המים ובכמויות הקפה.

מכונה דיגיטלית או אנלוגית-

קיימות דיעות לכאן ולכאן בנוגע למה עדיף. כל אדם והעדפתו האישית. עם מכונות דיגיטליות מגוון האפשרויות רחב יותר וקיימת שליטה מלאה על יחס המים והתמצית קפה. כמו כן אתה מקבל סטטיסטיקות בנוגע לשימוש במכונה והתראות לגבי מתי יש לנקות אותה.  המכונה הדיגיטלית נכבית ונדלקת לפי שימוש.

מספר נקודות חיוניות בתכונות המכונה-

חפש מכונה עם מיכל מים מעל 40 אונות.

וודא שניתן להתאים את גובה המכונה לפי גובה הכוס. רוב כוסות האספרסו גובהן בין 4 ל-6 אינצ'ים.

גוף סינון למים- מכונות קפה עם גוף סינון למים יכינו קפה טעים יותר וישמרו על מצבה התקין של המכונה בכך שיגנו מפני אבנית, כך שסינון המים מאוד מומלץ.

גודל מחסניות הקפה- וודא שבמחסנית יש מקום לכ-8 כוסות קפה על מנת שלא תצטרך למלא את המיכל בתדירות גבוהה.

מחמם כוסות- הקפה שומר על הארומה שלו כשהוא נמזג לכוס חמה.

רמות חוזק של קפה- וודא שלמכונה כ-3 רמות חוזק של קפה על מנת שתהיה לך שליטה כמעט מלאה על הטעם של הקפה שלך בדיוק כמו שאתה אוהב..

זמן הדלקת המכונה- וודא שלמכונה שאתה רוכש מנגנון חימום מהיר יותר על מנת שלא תאלץ לחכות יתר על המידה ברגע שתחפוץ בכוס הקפה שלך. אומדן למכונה טובה היא מכונה שצריכהה השהייה לא יותר מדקה-שתיים בין כוס אחת לשנייה.

מבנה חיצוני-

וודא שהמכונה שאתה רוכש מתאימה למטבח או לדלפק במשרד. הרבה מכונות גדולות יותר מהמקום שמייעדים להן לכן כדאי לוודא!

בהצלחה ברכישת המכונה !

באדיבות אתר ערסל למנוחה איכותית במיוחד..

הוסף תגובה