ובכן, איך בוחרים מבין כל משרדי תיווך בצפון תל אביב, לשיווק דירות למכירה בצפון תל אביב

שאלות אלה ואחרות מטרידות בעל נכסים, יורשים והרבה משקיעים "תל אביביים" בהקשר למקרקעין שבבעלותם, ובכן, אחת השאלות המרכזיות היא: מהי הדרך הנכונה והיעילה לשווק דירות למכירה בצפון תל אביב בקלות ובמהירות זמן? וכחלק מכך עולה השאלה , כמה נכון לתת בלעדיות למתווך נדלן/ מספר מתווכים בתל אביב ו/או למספר משרדי תיווך בצפון תל אביב

אם כן, מי הם המשרדים התל אביביים המתאימים והמומלצים ביותר לשווק עבורנו דירות.
ובכן, שאלות אלו ואחרות תלויות במגוון רחב של סיבות: למשל האם בעל הנכס יכול לנהל הליך יעיל ועצמאי משלו לשם מכירת דירת מגוריו? ומה לגבי השלכות המס. מהי הדרך הנכונה שעל המוכר לעבור לשם מכירת הנכס בתל אביב ומהם הדרכים להבטיח אותו בעסקת המכר המורכבות הזו החובה תחת המילים: דירות למכירה בצפון תל אביב?

שמי ברק בר-לב הבעלים והמייסד של משרד תיווך בצפון תל אביב, ברחוב נסים אלוני 17 צפון תל אביב, ואני מחזיק בניסיון מקצועי בנדל"ן של עשרות שנים בנדל"ן למגורים, ובתיווך של דירות למכירה בצפון תל אביב, ובמיוחד בצפון הישן.

מוכר ו/או רוכש דירה בצפון הוותיק בתל אביב? איך ניתן להתחיל בתהליך:

שלב השיווק של דירות למכירה בצפון תל אביב, היא שלב פסיכולוגי ראשון בעבור בעל הנכס. לא כל נכס למכירה המוצע בשוק החופשי מצביע על הנכונות האמתית לבצע העסקה.

לצערי, ולא מעט, אנו נחשפים למקרים שבהם בעלי נכסים "זורים חול בעיני הציבור" בכך שמעלים את דירתם לאינטרנט", לאתר יד 2 ו/או מדלן , סתם מתוך מקום של בדיקת מחירי השוק הנוכחיים, ולא מעבר.

אדגיש, הליכי מכר בעסקאות מסוג של דירות למכירה בתל אביב מצריכות מהמוכר להגיע לרצון אמיתי ונחישות,  אחרת לא יהא ניתן לגשת להליך מכירת הדירה. שנית, לאחר קבלת ההחלטה המלצתנו היא להסתייע במשרד תיווך בצפון תל אביב, שמומלץ בקרב לקוחותיו ושהינו בעל ניסיון רב בעסקאות מסוג של דירות למכירה בתל אביב. כאן המקום לציין כי משרדי תיווך בצפון תל אביב חייבים להחזיק בידע המקצועי והכם המשפטי וללא רבב.

מציאתם של משרדי תיווך בצפון תל אביב, מצריך מבעל הנכס לבדוק מקרוב את הרקע, האמינות והניסיון הרב שניחן בו משרד התיווך.

מתווכים בתל אביב ממלאים תפקיד מקצועי ומכריע בכל תהליך של דירות למכירה בצפון תל אביב . התפקיד מצריך כישורי עלית, כמו למשל זריזות וסבלנות ומיומנות במקרקעין ותכנון ובנייה, יושר הוא בראש ובראשונה, כך לפחות אנו סבורים..

טיפ למוכרים: תנו עדיפות למתווך מומלץ בתל אביב שהוא נמרץ בעל השכלה אקדמית/משפטית (יתרון ענק!) ורצוי כזה שמבין היטב בנדל"ן, במיוחד בהתחדשות עירונית.

אז.. האם תחום הדירות למכירה בצפון תל אביב הוא תחום פשוט בעבורם של בעלי נכסים היות ואלה סבורים כי מסוגלים למכור נכס בצפון תל אביב באופן עצמאי, ללא סיוע צמוד של משרדי תיווך בצפון תל אביב?

מבלי המומחיות, הזמן והמשאבים הרבים שמושקעים בהליכים מסוג של דירות למכירה בצפון תל אביב, – תשובתי היא לא! והנה דוגמה קלאסית:
דירה למכירה בצפון תל אביב, הממוקמת במבנה למגורים ששנת היתר הבניה לבנייתו הוא לפני יום ה1.1.1980 מצויה במסגרת תכנית רובע 4. ובכן במקרה זה ומניסיוני האישי, תיווך של דירה כמו זו כאמור, מחייבת מיומנות יסודית במקרקעין ותכנון ובניה, מבלי עוד להכביר במילים… מכאן אין ספק שהמוכר ירצה לקבל את מלוא התמורה עבור דירתו כשהיא נקייה מחבות היטל ההשבחה, והקונה ירצה לקבל את דירתו נקייה מכל חבות מס, נקייה מכל אי התאמה או ליקויי בניה ויש עוד.

להליכים מסוג עסקאות של דירות למכירה בצפון תל אביב יש השלכות רוחב רבות, כמו למשל, היטלי ההשבחה, חריגות בנייה (לא תמיד) פוטנציאל התחדשות עירונית, היתכנות לעסקת חיזוק ו/או הריסה ובנייה מכוח תכנית הרובעים ועוד, כל המשתנים הללו צריכים להילקח בחשבון ובמידה רבה כיוון שלה יש השפעה על שווי הנכסים שמצויים בתחומי הרובעים של תל אביב.

משרד תיווך בצפון תל אביב מגשר בין 2 הצדדים לעסקה. הצדדים מלאים מצדו בשקיפות ו בסוגיות מהותיות שמונחות "על השולחן" ו- שמטרתן העיקרית היא להביא לעסקה מעולה ונכונה עבור הקונה והמוכר.

למה אנחנו צריכים משרד תיווך בצפון תל אביב שיגשר? סוכן נדל"ן מקצועי שחי ונושם את העיר ואת הליכי התכנון שלה, ידע להסביר לרוכשים פוטנציאליים את התהליך הכה מורכב והידוע הלוא הוא:  הליך היטל ההשבחה הכרוך בזכויות הבלתי מנוצלות בקרקע שנובעות מתוכנית הרבעים של תל אביב, כיצד לבחון את המצב המשפטי של הנכס עוד בטרם הפנייה לעורך דין, היתכנות כלכלית לעסקת התחדשות עירונית ומה הסיכויים שתצא לפועל, האם מדובר בשווי הריאלי של הדירה, מסלולי משכנתא מתאימים, השכירות המוצעת ככל שמדובר בדירה להשקעה ועוד…

לצערי, נתקלתי בלא מעט מקרים שבם "אנשי מקצוע" מייצגים את שני הצדדים הן את המוכר ואת הקונה, כאלה שעשו רושם שלא מכירים את העיר, כאלה שלא העירו את תשומת ליבם של הצדדים באשר למצב התכנוני משפטי של הדירה, וכך ריחפה לה תחושת מתיחות שהייתה מלווה בחוסר אמינות בין המוכר לקונה כבר בשלבים הראשונים של העסקה. בעודי מתווך, הנני יכול לצפות תרחישים כאלה עוד בהתחלה ולפעול בהתאם ליישוב המחלקות ולגיבוש ההסכמות. ויודגש לשלמות התמונה כי מצב זה אינו פוטר אותי לייעץ לצדדים לשדרג את אנשי המקצוע ו/או את באי הכוח ככל שאלה אינם חוסים תחת מטריית – אנשי מקצוע מעולים.

למה להעניק בלעדיות למשרדי תיווך בצפון תל אביב?

יש לחדד כי תקופת בלעדיות אשר מוענקת למשרדי תיווך בצפון תל אביב משקפת את מערכת היחסים בין משרד תיווך בתל אביב לבין מוכר הדירות, ובשום מקרה לא מחייבת תקופה זו קונים פוטנציאליים. לגבי שיעור עמלת התיווך לדירה למכירה בצפון תל אביב, מקובל ונהוג כי שני הצדדים (גם רוכש וגם מוכר) ישלמו שני אחוזים מערך העסקה. כאן נשאלת השאלה הגדולה והיא מדוע ולמה להעניק תקופה בלעדית על דירה למכירה בצפון תל אביב למשרד תיווך בצפון תל אביב ואם פעולה זו אכן שווה למוכר?

הנני מאמין שיהא מועיל ביותר לצדדים של העסקה להעניק למשרד תיווך בצפון תל אביב, מקצועי כמובן בלעדיות וזאת מן הטעם, כי משרד מיומן במקרקעין אמור לפעול מכל מקום ביצירתיות ובנחישות רבה תוך שהוא מתחייב לתקופת בלעדיות קצרה, ולא ארוכה, תקופה בת 60 ימים שבה הוא מתחייב בין היתר לפעול במלוא המרץ ובסבלנות רבה.

 ומדוע מוכרי הדירות מוגבלים ביכולתם?

הכספים שיושקעו לצורך חשיפת הנכס מצד המוכר בעבור הפרסומים הדיגיטליים ובמדיה האינטרנטית, בשילוט, בעיתונות (במודעות באתר יד 2, במדלן, בקידום הממומן בגוגל, בפייסבוק, בעיתון הארץ, בדה מרקר, בעיתון שמיועד לקהלי חוץ ויש עוד…  יכולה להכביד עליו ולהיות הוצאה כבדה שלא תשתלם עבורו.

אנו סבורים כי בחירה במשרד תיווך בצפון תל אביב יעילה באלף מונם ויכולה רק להוסיף להוצאת העסקה לפועל. מתווכים בתל אביב שקיבלו את הזדמנות נאותה ובלעדית להוציא נכס מקרקעין לתיווך ושיווק מחויבים לכך שבתוך פרק זמן שלא עולה על 60 ימים להביא לכך שדירת המגורים של הבעלים תיחשף חשיפה רצינית בכל מדיה אינטרנטית קיימת ולצד שלל אמצעי השיווק העומדים לרשותו ומאידך לעמוד בלוחות הזמנים הקבועים ולמכור דירתו בפרק זמן של 60 ימים בלבד ולא מעבר. השיטה שלדבר עם בעל הנכס בתום תקופת הבלעדיות פחות נתפסת בעינינו כמקצועית, ולכן חלה החובה להתאמץ ולמכור את הדירה. הסתיימה תקופה הבלעדיות, יניח המתווך את המפתחות, ויבקש לסיים ההתקשרות עם המוכר.

כאן המקום להדגיש כשאנו מקבלים לידינו דירות למכירה בתל אביב וכמובן שבמסגרת בלעדית, ובכן אנו מתחייבים לפעול ולתקוף כל חזית אינטרנטית שיווקית וכמובן שהכול מגובה בכתב.

בר-לב נדל"ן נוהגת להתהדר בשיטותיה השונות והמגוונות ביחס למשרדי תיווך האחרים , ומאמינה בדרך של מתן האמינות בטרם ההתקשרות ולאחריה ומשם להתחייבות לדירה מכורה בפרק זמן של 60 ימים בלבד ולמותר לציין שמעולם ולו אפילו פעם אחת נכשלנו במשימתנו!

איך אנו יכולים להתחייב לדירה מכורה בזמן כל כך קצר?

התשובה פשוטה: בלעדיות אינה מילה גסה, מתווכים בתל אביב מקבלים בלעדיות ממוכרי דירות וחייבים לבצע לפחות 2 קמפיינים שיווקיים בתוך תקופת הבלעדיות כדי להיחשב כגורם יעיל בעסקה.

אני מאמין שמשרד תיווך בצפון תל אביב שזכה לקבל תקופה בלעדית מחויב בהפגנת ידע רב תחומי, אמינות ויצירתיות בכל שלב ושלב קבלת ההחלטות וכן יעשה הכל כדי להציג את הנכס לכמה שיותר רוכשים פוטנציאליים ורלבנטיים כמובן,

הסכום שאנו "שופכים" בעד פרסומים  על נכס עמד על כ-15,000 שקל ולפעמים יותר.
פרסום בתקשורת, מדיה אינטרנטית, צילום הדירה ע"י צלמים מקצועיים ובמסגרת של סיור וירטואלי ועוד..

שווי הנכס הוא רק קצה הקרחון של התהליך התקין. אני תמיד אומר שתחום הדירות למכירה בצפון תל אביב הוא תחום מרתק שיש בו חוויה הבלתי נשכחת! הפעולה של שמירה על האינטרסים של שני הצדדים, היא כשלעצמה אומנות!

יתרון נוסף: מתווכים בתל אביב מחזיקים בנאמנות רבה מאגרי מידע של קונים במעוניינים לרכוש דירה בעיר – מדובר בכלי שיווקי פ33ה לגיוס קונים לדירות למכירה בצפון תל אביב, אם כי מדובר באחד מן היתרונות שמחזיק משרד תיווך בתל אביב.
אנו מחוברים ומכירים היטב ואפילו מכל מקום הלקוחות האיכותיים שלנו, עורכים פגישות משותפות, רואים נכסים רבים שמוצעים למכירה בצפון תל אביב, חושפים למוכרים את הדרישות שלהם במטרה למצוא להם את הדירה הטובה בעיר. כבורנו זה לגמרי כיף ואפילו מרגש ויותר.

חשוב לציין שהחלק הקשה ביותר בתהליכי דירות למכירה בתל אביב הוא שלב המשא ומתן עם קונים פוטנציאליים, ואם הדברים יכולים להיות על הפרק, יש הרבה סיבות קטנות ולמה נדל"ן תל אביב עסקאות עלולות להתפוצץ.

תפקידו העיקרי של יועץ נדלן בתל אביב הוא לשמש צינור מקשר, מתווך דירות מומלץ בתל אביב מיומן שעליו לדעת איך וכיצד לנהל מו"מ באלגנטיות ובאיכות רבה וכמובן שלערב את המוכר בכל שלב ושלב בתהליך.

ומה לגבי הרוכשים?

על הרוכשים לצפות לשירות שאין שני לו, לתשומת לב רבה ולהסבר מעמיק על כל תהליך ההשבחה להיות מודעים לכל הפרטים הקטנים שבדירה, גודל הדירה, לקבל עותק של תיק הנכסים הכולל מידע מפורט ומקיף על היתרי בניית דירות, העתקים של תכניות דיור משותפות ורישומי בעלות על הנכס הנרכש וכן מידע מקיף על פוטנציאל השבחה וכן על הזכויות קיימות שלא נוצלו.

איך שומרים על ערך נכס במסגרת בלעדיות:

נתחיל בכך שהרבה מוכרי דירות פרטיים מעוניינים להיעזר במשרדי תיווך בצפון תל אביב מבלי העניק להם את המקום לבלעדיות. אנו סבורים שבמקרה שצוין לעיל, לא בהכרח מומלץ לשווק ולתווך דירה למכירה בצפון תל אביב באמצעות "פתיחת" הנכס לשוק החופשי וללא גורם מקצועי שיהא צד בעניין וכתוצאה מכך הגם שלא תהא למוכר נשליטה על שווי דירתו מאחר והמתווכים השונים ינסו למכור את הנכס לכל מאן דבעי מבלי להתחשב ברצונות של המוכר, ובכן לגמרי מדובר בהתאבדות מוחלטת.

לסיום: דירה למכירה בצפון תל אביב ו/או אפילו כל נכס המצוי בתחומי העיר אשר משווק באמצעות מספר לא מבוטל של מתווכים בתל אביב הוא נזק, כיוון שמחד לבעלים הפרטי פשוט אין מושג בתהליכי המו"מ המתקיימים מאחורי גבו ומאיד הפגיעה החזיתית שנוצרה שברכושו, היא עצומה ובלתי נמנעת.

הנכם מוזמנים:

  1. לקרוא עלינו מה כתבו עלינו מן העיתונות | ישראל היום | ברק בר לב
  2. לקרוא עלינו מה כתבו עלינו מן העיתונות | וואלה | ברק בר לב
  3. לקרוא עלינו מה כתבו עלינו מן העיתונות | ביזפורטל | ברק בר לב

לקבלת ייעוץ לפני מכירת דירה בתל אביב לחץ כאן ונשוב אליך בהקדם

בהצלחה 🙂

בר-לב נדל"ן

ניסים אלוני 17,פארק צמרת, תל אביב

077.449.0338, 058.414.44.44

או השאירו פרטים בדף העסקי שלנו ונדבר

הוסף תגובה