ויאגרה לגברים היא תרופה המשמשת לבעיות זיקפה. ובמשך שנים רבות הויאגרה משמשת לטיפול בבעיות אין אונות של גברים ברחבי העולם. התרופה הוכיחה את פעילותה ואיכותה לאורך זמן. אבל מחירה של תרופת נויאגרה אינו סביר לכולם. כמה עולה ויאגרה בבתי מרקחת? כמעט בכל בית מרקחת ניתן לרכוש ויאגרה. מחיר הויאגרה תלוי במינון הרצוי של החומר הפעיל – סילדנאפיל וצורת התרופה.

טבליות הויאגרה מצופות ובעלות צורה מעט קמורה משני הצדדים. השוליים חתוכים ומעוגלים. מותג הויאגרה מיוצר בטבליות בכחול.

פייזר, היצרן, מציין כי כלי זה משחזר את התגובות הפיזיולוגיות הטבעיות של גוף הגברים המתרחשות בזמן עוררות מינית. כלומר, לאורך פרק זמן, החומר הפעיל פועל על הגוף, מגביר את זרימת הדם לאיבר מינו של גבר. אך ויאגרה אינה חלה על תרופות המגבירות את הליבידו.

אין לקחת ויאגרה באופן עצמאי במשך זמן רב, מכיוון שמדובר בחומר סינתטי ויש לו מספר התוויות נגד ותופעות לוואי. את המינון יש לקבוע רק על ידי רופא מומחה, כדי לא לפגוע במטופל.

גברים בריאים גם יכולים ליטול ויאגרה. במקרה זה, זה יכול להאריך את יחסי המין ולעורר זקפה שנייה.

כמה עולה טבלית ויאגרה? בהתאם, ככל שהחבילה גדולה יותר, ומינון גבוהה יותר כך גם מחיר חבילת ויאגרה גבוהה יותר. מומחים ממליצים ליטול לא יותר מטבליה אחת ביום, והמינון המרבי לא יעלה על 100 מ"ג. המינון הוא אישי ומוקצה באופן פרטני לכל מטופל בנפרד.

ג'ל ויאגרה הופיע בשוק הפרמקולוגי כמה שנים אחרי. היתרון של התרופה זו על ידי שהיא פועלת מהר יותר, כלומר החומר הפעיל נספג בדם מהר יותר ובהתאם לכך ההשפעה מגיעה מהר יותר. היצרן מציין כי התרופה נספגת באופן מיידי. ואתה לא חייבים לבלוע אותו עם מים.

ויאגרה ג'ל מתאים למי שמתקשה לבלוע כדורים או אם אתם זקוקים להשפעה מיידית. הג'ל נלקח דרך חלל הפה. פעולת התרופה בצורה של ג'ל היא מקסימום 20 דקות. ג'ל הויאגרה מגיע בטעמים רבים ושונים.

המחיר עבור שקית ג'ל במינון של 100 מ"ג הוא מ- 130. תרופה זו מיוצרת באריזות בהן יש 7-10 שקיות.

השפעת ג'ל הויאגרה נמשך עד 4-5 שעות, כמו בטבליות, אך השפעתו מהירה יותר. מיוצר כעת בויאגרה ג'ל "שבוע". באריזה זו ישנם 7 שקיות, כלומר שקיק אחד לכל יום בשבוע. מחיר הערכה תלויה בהתאם לבית מרקחת. ויאגרה מחיר בית מרקחת: עלות ויאגרה ג'ל בין 100 עד 169ש"ח.

אינטראקציה

כאשר בוחרים תרופה לשיפור הגברא, יש לזכור כי לא ניתן לשלב הן את הויאגרה והן את האנלוגים שלה עם שימוש בתרופות מסוימות. לדוגמה, עם חנקות, חוסמי אלפא, ritonavir.

במיוחד לגברים בקבוצת גיל מבוגרת, האינטראקציה של ויאגרה עם תרופות אחרות יכולה להשפיע לרעה על בריאותם.

הוסף תגובה