לאן הטוק טוק טוק שלך ייקח אותך?

קרוואן למכירה – הטוק טוק הראשון בישראל או האוטו ריקשה הישראלי הראשון התחיל את חייו בהובלת שלושה חברים שניהלו מחלקות לוגיסטיקה שונות במפעלים גדולים בארץ. ההחלטה לייבא ריקשה, רכב חשמלי, רכב תפעולי, טוקטוק, ריגשה, ושאר רכבים תפעוליים נוספים הייתה מהירה והתקבלה פה אחד.

 מנהל חברת טוק טוק ישראל, היה במכירה פומבית למטרת צדקה והחליט להציע מחיר על ריקשה אוטומטית חשמלית חדשנית. כמובן שהוא זכה והביא את הרכב החדשני לארץ, כאן החל המסע שלנו.

ייבוא טוקטוקים לישראל

כל טוקטוק שאנו מייבאים צריך להיבדק בנפרד במרכז הלוגיסטי שלנו, לפני אישור רשות הרישוי ומשרד התחבורה. אנו מבצעים תהליך אל מול הבירוקרטיה הממשלתית ומביאים עד אליך רכב חשמלי, רכב תפעולי: טוקטוק, או ריגשה לבחירתך.

הספק הגדול ביותר בישראל של טוק- טוקים

קרוונים למכירה – מגוון הלקוחות הרחב שלנו והפריסה הארצית של הלקוחות שלנו אומרים עלינו כמה וכמה דברים.

כיצד ניתן לבטח את הטוק טוק שלי? מה גודלו?

כל טוק טוק שונה בגודלו וצורתו, לכל לקוח צרכים ודרישות אחרות, ולכן אנו מספקים טוק טוקים מותאמים אישית.

התאמה אישית לנוחות מקסימלית שלכם

צרו טוק טוק משלכם! בהתאמה מושלמת לצרכים שלכם.

 רוב הטוקטוקים שלנו מותאמים ל-4 מושבים (נהג ו-3 נוסעים) והם בעלי 4 הילוכים, כמובן שהם נוסעים קדימה ואחורה עם כל האיבזור החדשני והנוח לתפעול. אך אם תצטרך דגם אחר, קטן יותר או גדול יותר. אנחנו כאן בשבילך.

אתה צריך רישיון נהיגה לרכב כדי לנהוג בכלי הרכב האלה. כל עוד אתה מורשה לנהוג במכונית, תוכל לנהוג באחד מהטוקטוקים שלנו.

ביטוח טוק טוק

כלי רכב אלה מבוטחים לעתים קרובות באמצעות מבטחים מומחים שמבינים את כלי הרכב החשמלי. הנציגים שלנו יכולים להמליץ על כמה חברות ביטוח ומבטחים גדולים בשירותיהם לביטוח כלי הרכב התפעולי שלכם. קשה לתת הערכת ביטוח מכיוון שלכל אחד יש סיכונים שונים, אבל המחירים אינם יקרים.

אנחנו אוהבים לדבר על טוק טוק

אם אתה צריך לדעת יותר, לשאול עוד , אתה מוזמן להתקשר אלינו

חדשות הוד השרון bn

הוסף תגובה