מערכות סולאריות ומיזוג אוויר לקרוונים

מערכות סולאריות ומיזוג אוויר לקרוונים

ריקשה – עם מערכות סולאריות לקרוונים אתם יכולים לא רק לחסוך בהוצאות החשמל, אלא גם לתרום לשיפור איכות הסביבה כמו גם לא להיות תלויים בצורך לחיבור למקור חשמל חיצוני או בגנרטור שיכולה להתעורר בו תקלה. האפשרות של שימוש במערכות פאנלים סולאריות עבור קרוונים תואמת ערכים רבים של החברה כיום של קידום סביבה ירוקה, בד בבד בצמצום ההוצאות השוטפות באופן שגם תורם לשיפור איכות החיים שלכם. כך גם תוכלו לא להרגיש בכיס שלכם את התייקרות תעריפי החשמל.

התקנת מערכת סולארית

על מנת להתקין בריגשה מערכת סולארית תוכלו לפנות לחברה אשר זהו תחום ההתמחות שלה, וכמובן שלפני כן יש לרכוש קרוון המתאים עבורכם. כאשר מדובר על קרוון בהשכרה כמובן שלא תוכלו להתקין בו מערכת סולארית, ולכן יש לרכוש קודם כל קרוון אשר מתאים עבורכם, ולאחר מכן להתקין בו מערכת סולארית מתאימה.

לרוב תוכלו להסתפק בפאנל סולארי אחד לקרוון כאשר במקרים מיוחדים יידרשו שני פאנלים. אתם לא צריכים להתקין בעצמכן כמובן אלא משאירים למומחים לעשות זאת עבורכם, ולכן מדובר במשימה פשוטה שדורשת בסך הכל בחירה של דגם הפאנל הרצוי. מערכת טיפוסית של פאנלים סולאריים תורכב מהפאנל עצמו, כבלים ובקר.

ולא רק פאנלים סולאריים

בד בבד להתקנת פאנלים סולאריים תוכלו גם להתקין תוספות ואביזרים נוספים בקרוון שלכם כמו למשל שירותים ניידים, מערכת מיזוג אוויר מתאימה, טלוויזיה, כיריים ומכשירי חשמל שונים להם אתם זקוקים. מערכות מיזוג אוויר עבור קרוונים מגיעות בשלל דגמים ובגדלים שונים, ותוכלו לבחור את מערכת המיזוג המתאימה לגודל הקרוון שלכם, ולכמות הנפשות שמתגוררת בו.

ואם אתם פחות חובבים של קרוונים תוכלו בקלות לחסוך בהוצאות החודשיות שלכם ולתרום לסביבה ירוקה באמצעות נסיעה עם ריקשה או טוקטוק חשמלי כמו גם נסיעה על קלנועית חשמלית, שהנסיעה בה גם מאוד נפוצה בקרב אוכלוסיית גיל הזהב. קלנועית זהו כלי רכב חשמלי שימושי מאוד גם לצעירים לנסיעה בתוך העיר – על מנת לחסוך את הפקקים, ולהנות מחיסכון לכיס בהוצאות הדלק במקרה של רכב ממונע. 

.

הוסף תגובה