ריגוינשיין באזור האינטימי – הזרקות באזור האינטימי באילת


הרמת ישבן  נשים רבות מדווחות כי הן מרגישות תחושת אי נוחות באזור האינטימי, תופעת רבות כמו גרד לדוגמה, צריבה ואדמומיות ואפילו בצקת, אשר מלוות באי נוחות גדולה, עשויים להיגרם כתוצאה של דליפת שתן או כתוצאה משימוש בתחבושות היגייניות. גם חשיפה לחומרי ניקוי לרחצת הגוף, עשויים לגרום לגירוי. על כן חשוב לומר כי על מנת לא לסבול ממצב לא נעים ומעיק זה, קיים רגויביניישן באזור האינטימי – הזרקות באזור האינטימי באילת. באמצעות טיפול זה, ניתן יהיה לחוש נחשקת, יחסי מין יהיו נעימים יותר וללא כאבים והגירויים והאודם במקום רגיש כגון הנרתיק פשוט ייעלמו כלא היו.
ביצעתן מספר פעולות על מנת להקל על התופעה אך עדיין לא רואות שיפור?
 ככל הנראה שכבר הלכתן ליעוץ רפואי, וככל הנראה העצות שלו היו להפסיק להשתמש עם סבון רגיל, להפסיק לשים מגן תחתון, מגבונים לחים וכדומה. במידה ושמעתן לעצות הרופא, אך עדיין הגירוי לא עוזב אתכן, זה הזמן להגיע לקליניקה פרטית, אשר עושה שימוש במכשור חדיש וחומרי הזרקה, אשר באמצעותם תוכלו להיפטר מאי הנוחות והעלאת איכות החיים. טיפול זה, נקרא ריגוינשיין באזור האינטימי – הזרקות באזור האינטימי באילת על מנת לשפר את המצב העגום באזור. הרופא\ה יזריק לכם חומר אשר ירגיע את הגירוי.
טיפול רפואי ואסתטי באזור הנרתיק באמצעות רופאה
מיצוק העור יש לציין כי על מנת להזריק חומרים מסוימים באזור הנרתיק מכל סיבה שהיא, אם בשל גירוי ואם בשל אסתטיקת הנרתיק, מומלץ כי רק רופאה, תבצע ריגוינשיין באזור האינטימי – הזרקות באזור האינטימי באילת. נשים חשות נוח יותר מול רופאה שמבצעת בהן את הטיפול ולכן, ד"ר לאריסה ברק הינה מומחית מזה שנים בטיפולי אסתטיקה גם בתחום זה. המרפאות של ד"ר ברק, מבצעות טיפולים אסטטיים רבים הכוללים: טיפולי הצערת העור, המסת שומנים בקור, העלמת נימים מעור הפנים, העלמת וורידים מאזורים שונים בגוף, הזרקת חומרים לעור הפנים, הסרת שיער בלייזר ועוד. כדאי להגיע לאבחון וגיבוש תכנית טיפולים אשר תתאים לכל מטופלת.

המאמר בחסות חדשות bignews

הוסף תגובה