אווזים – מסעדה שכדאי להכיר


אם אתם מתכננים אירוע קטן, אם אתם מחפשים מסעדה עבור ארוחה חורפית או אפילו אם אתם חובבי בשר מושבעים, חשוב שתכירו מסעדה בשם "אווזים". מסעדת אווזים בראשון לציון, החלה את דרכה בתל אביב של שנות השמונים והפכה למוסד של ממש בתחום הכנת בשר טרי ועסיסי.

המקום פועל כבר 30 שנה ועם הזמן נפתח גם סניף בראשון לציון שם אפשר לקיים אירועים ולהגיע לאכול ארוחות מפנקות, תוך בחירה בין מגוון מנות בשר טובות.

עסקיות, דילים ואירועים

מסעדת אווזים ידועה בכך שהיא מציעה עסקיות צהריים מעולות לסועדים תוך יכולת בחירת מנות טובות מתפריט מגוון ומשתלם. במקום ניתן לאכול ארוחה טובה כמו  ארוחת מלאה ב 99 שקלים לסועד הכוללת מנות עיקריות, תוספות, מגוון רחב של סלטים חופשי, קינוח וקפה.

מי שירצה לתכנן אירוע במקום, מסעדה לאירועים, יוכל לארגן מסיבה וחגיגה מכל סוג עד 180 אורחים, בזמן שבמקום חללי אירועים מאובזרים אווירה טובה ונוף מדהים הנשקף אל נמל תל אביב ואל חוף הים.

מדוע דווקא אווזים?

מי שתוהה מדוע כדאי לבחור דווקא באווזים, חשוב שידע כי מבין שלל מסעדות המציעות ארוחות טעימות ומגוונות בכל שעות היום: מסעדת אווזים היא מקום שמבטיח איכות וטעם טוב, וגם מקיים.

במסעדה ניתן לבחור מגוון מנות שף מומלצות בזמן שמי שאוהב בשר (וגם מי שצמחוני או טבעוני) יכול למצוא מגוון רחב של מנות שהורכבו בימי אומן על ידי פרודוקטים טריים.

רבים בוחרים כיום במסעדת אווזים בשל כמה סיבות, כגון:

  • טריות המרכיבים.
  • שירות מעולה.
  • עסקיות משתלמות.
  • שני סניפים נגישים.
  • מנות עשויות נכון.
  • מחירים משתלמים.

לסיכום, מסעדת אווזים המחזיקה של סניפים גם בראשון לציון וגם בנמל תל אביב הפכה ב30 שנים האחרונות למוסד קולינארי של ממש! עם תפריט מגוון, סטייקים עסיסיים, צלעות משובחות, שיפודי כבד אווזים, סלטים טריים, מנות פתיחה מעולות, תוספות מגוונות ועוד: רבים נהנים ממקום נפלא שאפשר להגיע אליו לאכול, להזמין ממנו משלוחים, ואף לארגן בו אירועים קטנים בראשון לציון. עוד ניתן להגיע אל מסעדה לאירועים בתל אביב הלוא היא אווזים בסניף הנמל.

הוסף תגובה