למה חשוב לשים לב כשבוחרים אולם אירועים בראשון לציון?

למה חשוב לשים לב כשבוחרים אולם אירועים בראשון לציון?

רוב האנשים מבקשים לציין את האירועים המרגשים והחשובים בחיים כמו: חתונה, ברית/ה או בר/בת מצווה במסיבה מושקעת.
הדרך לתכנון אירוע אמורה להתחיל באיתור הלוקיישן המתאים כאשר בחירת אותו הלוקיישן אמורה להתבסס על פרמטרים כמו:

  • מספר האורחים – כל אולם אירועים יכול להכיל כמות מקסימאלית שונה של אורחים.
  • מיקום גאוגרפי – לרוב, המטרה תהיה למצוא אולם אירועים קרוב לאזור המגורים של החוגגים. 
  • תקציב – טווח המחירים של אולמות אירועים הינו רחב ולכן, לתקציב אשר יוקצה למטרה תהיה השפעה גדולה על הבחירה.
  • זמינות – יש לוודא שהאולם אכן יהיה פנוי וזמין בתאריכים המבוקשים. 

אם אתם מחפשים אולם אירועים ראשון לציון מכל סיבה ועבור כל מטרה, חשוב שתקראו את המאמר הבא.

היכרות עם אולמות האירועים

ראשון לציון היא עיר גדולה (בכדי "לסבר את האוזן" מבחינת מספר התושבים, מדובר בעיר הרביעית בגודלה במדינה) וכחלק מכך, יש גם לא מעט אולמות אירועים אשר פועלים בשטחה.
לכן, בשלב הראשון מומלץ לערוך היכרות עם כל אותם אולמות אירועים בראשון לציון – כמובן, שבתור התחלה ניתן להשתמש ברשת האינטרנט לצורך חיפוש המידע.
אחרי ההיכרות הראשונית וה"שטחית" עם אותם אולמות אירועים בעיר, תוכלו להכין לעצמכם רשימה של אותם אולמות אשר נראים לכם כאופציונאליים ומתאימים.
לאחר מכן, תוכלו להעמיק את ההיכרות עם אותם אולמות אירועים ברשימה – קיימת אפשרות ליצור קשר טלפוני על מנת לקבל מענה על שאלות אשר יכולות לעלות וניתן גם לקבוע פגישה, להגיע, להתרשם ולראות.


שימת דגש על כל הפרטים

כידוע, לאולם האירועים אותו תבחרו, תהיה השפעה גדולה על הצלחת האירוע ועל החוויה. לכן, בהליך בחירת האולם חשוב לשים דגש על כל הפרטים המשפיעים גדולים כקטנים.
כך שגם אם הגעתם לאולם אירועים שהוא לא פחות ממרהיב, אל תמהרו להסתנוור מהיופי ולסגור לפני שבדקתם פרטים נוספים.
יש לשים לב לאבזור של אולם האירועים, לחלוקה של האולם לחללים, לתאורה, לרמת הניקיון והאסתטיקה, לתודעת השירות של הצוות, לסידורי החנייה במקום ולכל פרמטר אחר אשר יכול להשפיע על האירוע.
אם מצאתם אולם אירועים שאתם אוהבים, ההמלצה היא להגיע אליו יותר מפעם אחת וכמובן, גם לא לוותר על טעימות של המנות – כי כידוע לצד הלוקיישן, גם הנושא הקולינארי הינו בעל השפעה רבה על הצלחת האירוע.
אל תהססו גם לשאול כמה שיותר שאלות – לפני שאתם סוגרים חשוב שתרגישו שיש לכם את כל המידע והפרטים ושאתם שלמים עם ההחלטה.

קבלת חוות דעת והמלצות

"אין חכם כבעל ניסיון" ולכן, בכדי להבין אם אותו אולם אירועים בראשון לציון יכול להוות כבחירה הנכונה בעבורכם. מומלץ גם להיחשף לכמה שיותר חוות דעת והמלצות – ובעיקר כאלו אשר ניתנות על ידי אנשים אשר קיימו אירוע באותו האולם.
חוות דעת שכאלו יאפשרו לכם לקבל את התמונה המלאה גם לגבי דברים שלא ניתן להתרשם מהם במראה עיניים כמו: האדיבות של המלצרים, היחס של בעל המקום, העמידה בזמנים, הארגון ועוד.. 

ומה לגבי המחיר?

אין כל ספק שאחד מהפרמטרים המרכזיים אשר משפיעים על בחירת אולם אירועים בא לידי ביטוי במחיר. בכל זאת, סביר להניח שהתקציב אותו אתם מקצים עבור המטרה הינו מוגבל – ואין לכם דרך להיות בטוחים במאת האחוזים שתצליחו לכסות את העלויות מהמתנות.
יחד עם זאת, ההמלצה היא לא לבסס את הבחירה על המחיר לבדו – מכיוון שבכל זאת, המטרה היא ליהנות מאירוע חווייתי, איכותי עם אוכל טעים ועשיר – ולכן, לפעמים כדאי ומשתלם להשקיע קצת יותר.

האווירה והחוויה

לא מעט אנשים מבקשים שהאירוע שלהם ייצג אותם והם אף מעוניינים להוציא אל הפועל אירוע בקונספט ייחודי.
חשוב לוודא שאותו אולם אירועים אכן ערוך לספק מענה על אותו הרצון ושהאווירה אותה הוא משדר אכן יכולה להתאים לסוג וסגנון האירוע המבוקש.
כדאי גם לבדוק את מידת הנכונות ושיתוף הפעולה של הצוות – אם יש לכם רעיונות מיוחדים ולא שגרתיים שאתם רוצים להוציא אל הפועל באירוע שלכם, חשוב מאוד שהצוות יהיה לצידכם.

הבנת הרצונות והצרכים בשילוב עם דגש על כל הפרמטרים אשר צוינו יכולים לסייע לכם לבחור בסופו של דבר את אולם האירועים האופטימאלי בראשון לציון ובכלל..

הוסף תגובה