אומרים די לעקיצות ולזמזומים המעצבנים

אומרים די לעקיצות ולזמזומים המעצבנים

כבר בסוף החורף, כשהשמש החמימה מציצה מבעד לעננים אנחנו רואים את הטבע מתעורר , הפריחה היפה בשיאה ואנו מתחילים לראות חרקים מעופפים בשלל סוגים. החרקים המעופפים שאותם נראה בקיץ בשיאם הם הייתושים. היתושים נמצאים סביבנו ברב שעות היום וברב השעות בלילה. הייתושים או ליתר דיוק הייתושות הופכות לנו את הקיץ לפחות מהנה מאחר והן מרחרחות ומחפשות  אחרינו כדי להשיג את מבוקשם – הלוא הוא הדם שלנו. הדם שלנו חיוני ובעל ערכים תזונתיים שחשובים לייתושה מאחר ובזכותו היא מייצרת את הביצים שלה. מאחר והייתוש אינו מטיל ביצים ולו קיים בגופו איבר רבייה, אז הוא לא זקוק לדם שלנו.

לא חסר חדשות בתחום הייתושים, מלבד העובדה שהעקיצות מפריעות לשלוותינו, מגרדות ולא נונות מרגוע, עקיצות יכולות להיות מסוכנות שכן חלק מאלו שנעקצים עלולים לפתח תגובה אלרגית . ילדים בעיקר יכולים לפתח תגובה אלרגית מאחר ומערכת החיסון שלהם אינה מפותחת די ועל מי אנחנו שומרים ומגנים יותר מכל, אם לא על הילדים שלנו.

עם הזמן, הומצאו מספר שיטות כדי שנוכל לעבור את הקיץ בבטחה ללא עקיצות של ייתושות. מריחה של שמנים, משחות , תרסיסים יכולים להיות פתרונות נהדרים כשאנו מטיילים ומבלים מחוץ לבית. אבל חשוב לזכור שחובה להתמרח מספר פעמים אם אנחנו נמצאים כמה שעות בחוץ שכן משחות אלו רק מרחיקות את הייתושים מאיתנו .   אם אתם רוצים לחסל את הייתושים אחת ולתמיד אז לכו על בטוח והשתמשו בקוטל יתושים חשמלי. קוטל יתושים ישים סוף לבעייה הנוראית של העקיצות מאחר וקוטל יתושים משמיד את הייתושים . בזמן שחרק מעופף נלכד בתוך קוטל יתושים, הוא לא יכול להתעופף ממנו החוצה ולעקוץ אתכם.

כיצד קוטל יתושים פועל?

בקוטל ייתושים מורכבת נורה אולטרא סגול שהיא זאת שגורמת לחרקים המעופפים השונים להתקרב לעבר קוטל היתושים . הנורה ממוקמת בסמוך לרשת החשמלית וברגע שהחרק המעופף מתקרב אל האור הוא נקטל על ידי השנאי. השנאי קוטל את החרק המעופף ולכן מומלץ להשתמש בקוטל יתושים עם שנאי עוצמתי. כיום משווקים סוגים שבים של קוטלי יתושים והטוב שבהם הוא קוטל יתושים מוסקיטו איטלקי שמצליח לקטול מגוון רחב של חרקים מעופפים כדון: ייתושים, פרפרים, זבובים, ברחשים ועוד.

הוסף תגובה