אופניים חשמליות או אופניים רגילים? הנה כל היתרונות יחד

יותר ויותר אנשים בוחרים להגיע ליעד שלהם במהירות אבל לא תמיד זה קורה, לרוב הם נתקלים בפקקים, הם לא מוצאים חנייה ובסוף גם מאחרים לפגישה.

מכירים את התחושה? נמאס לכם לחכות שהרמזור יתחלף, לשלם עלויות יקרות על אחזקת רכב ובסופו של דבר לקבל דוח על חנייה במקום לא מתאים? בדיוק לשם כך רצינו לדבר על קורקינט חשמלי או אופניים חשמליים שעושים את ההבדל.

אופניים חשמליות מגיעות לכל יעד – יש בזה המון יתרון 

אופניים חשמליות יודעות לעשות את זה עבורכם בקלות רבה, מבין כל היתרונות כאשר אתם בוחרים אופניים חשמליים אתם חוסכים בזמן אבל בו זמנית בלא מעט עלויות ותחזוקה שרק אופניים יכולים לאפשר לכם.

אופניים חשמליים מונעים על ידי סוללה חזקה שיכולה בהחלט לקחת אתכם ולאפשר נסיעה מותרת על פי חוק עד 25 קמ"ש. ביחס לאופניים רגילים, אופניים חשמליים מביאות לכם את הדרך הטובה ביותר להגיע אל היעד ללא מאמץ וללא עליות אבל בו זמנית גם ללא מאמץ של דיווש והתמודדות עם עליות ומורדות.

ממה מורכבות אופניים חשמליות?

השוק הפתוח מציג מגוון של אפשרויות וכן דגמי ומפרטי אופניים חשמליות. אז מה בכל זאת יכלול בתוך מפרט סטנדרטי של אופניים חשמליים? ראשית התקן האירופאי המאפשר עד 25 קמ"ש נסיעה.

מבין כל הדגמים יש אופניים עם משקל גדול כמו 100 ק"ג ויש במשקל קל יותר, כמובן שככל שהמשקל יהיה קל יותר המחיר גם הוא יהיה בהתאם.

כחלק מהאופניים תוכלו לקבל שלדה מאלומיניום, הילוכים, בולמי זעזועים, בלם קדמי, אחורי וכן זמן הטענה של סוללה שגם אותו ייקבע התקציב שלכם.

כאמור, יש הטענה כל 2 -6 שעות ויש יותר ולכן, במעמד הזה חשוב שתדעו מראש את התקציב שלכם ובין היתר תבדקו את רמת הסוללה וההטענה הנדרשת כחלק מהאופניים אותם בחרתם.

בסיכום דבר, אם אתם בוחרים אופניים חשמליות, אתם בהחלט זורמים בזרם הנכון, הזרם שמכיר ביתרונות, חוסך בעליות לטווח הארוך ומייצר נסיעה מושלמת ומהנה גם ללא כלי מנועי כזה או אחר.

הוסף תגובה