איך בוחרים את המתנה המושלמת? האם קיימת מתנה בריאה וטעימה?

איך בוחרים את המתנה המושלמת? האם קיימת מתנה בריאה וטעימה?

אם גם אתם רוצים להפתיע במתנה מושלמת הן מבחינת ייחודיות והן מבחינת בריאות למישהו יקר לכם וכן שתתאים לכל גיל ולכן מין הן לנשים והן לגברים. אחרי מעט הסבר ובירור שעשינו, אנו שמחים לבשר לכם כי בהחלט אפשר להעניק מתנה בדמות מגשי פירות או סלסלת פירות מעוצבת. ניתן לשלוח מגשי פירות לעובדים, לקולגות, לשכנים, לחברים טובים או לקרובי משפחה, כולם יקבלו אותן בשמחה. במגש הפירות המעוצב והחתוך, מעצבים ברוב חן את פירות העונה האיכותיים, טעימים ובריאים. ואולם, אנשים רבים תוהים למה בכלל מומלץ לאכול פירות? ומדוע יש פירות בריאים יותר כשם שידוע כי הירקות הירוקים בריאים יותר? רבות כבר נכתב על יתרונות פירות מסוימים כמו רימון, ליצ'י, לימון ועוד, בנוסף למה שרבים יודעים כי יש קשר לירקות הירוקים ובריאות הגוף. כידוע, הפירות כמו ירקות מסייעים לעיכול, מונעים הזדקנות הגוף והעור, וכן הם מגינים עלינו מפני מחלות הסרטן השונות. ולכן, כאשר אנו מעשירים את התזונה שלנו, ואוכלים פירות במידה אנו מעניקים לגוף כוח חיובי ותורמים להצערתו.

ראשית, נציין כי במדינתנו הנמצאת באזור אגן הים התיכון- ניתן למצוא את הפירות הטובים בזמינות מיידית ובקלות כל השנה, וכן ניתן ליהנות ממגוון עשיר של פירות וירקות, ובשלל צבעים: ירוק, לבן, אדום, כתום וסגול. לכל צבע של פירות יש כוח וכן סגולות לבריאות שמסייעות לטובה בכל אחד מהאיברים, התאים והרקמות שבגופנו. כמו כן, הם מונעים מחלות רבות ומעודדים את בריאות כוללת- דהיינו, בריאות פיזית, רגשית ומנטלית. בנוסף, היום זו כבר עובדה כי צריכת פירות וירקות באופן כללי מפחיתה את הסיכון לתמותה מכלל המחלות, ובפרט ממחלות לב ומחלות כלי דם. בנוסף, ההמלצה היא- כי יש להעדיף לצרוך פירות טריים עם קליפתם וכן ירקות טריים על פני ירקות מבושלים. כמו כן, ההמלצה היא על אכילת שתי מנות פרי ו3 מנות ירק ביום על מנת להוריד ב 17% את הסיכון לחלות בדלקת לבלב קשה שלא קשורה לאבני מרה.

היום ניתן למצוא בכל חנות פירות וירקות מבחר רב של פירות וירקות. החל מפירות העונה, פירות אקזוטיים, פירות יבשים ועוד. בהתאם לכך, ניתן לעצב את מגש הפירות באופן כמעט בלתי מוגבל, עם שלל פירות, צבעים וסגנונות. בין סוגי מגשי הפירות העיקריים ניתן למצוא את: מגשי פירות העונה, מגשי פירות אקזוטיים, מגשי סושי פירות ומגשי פירות יבשים.

הוסף תגובה