איך לבחור אופניים חשמליים?

איך לבחור אופניים חשמליים?

אם גם אתם החלטתם כמו רבים שאתם רוצים אופניים חשמליים עבור סידורים, לעבודה או סתם לכיף- במהלך הזמן תבינו שעשיתם נכון ושאתם נהנים מאופניים חשמליים איכותיים, אמינים ובטיחותיים. אך חשוב שתעשו זאת לאחר התייעצות עם מומחים מהתחום, ניתן למצוא אותם בגוגל. כידוע, אופניים חשמליים לשימוש יומיומי מאפשרים ניידות נוחה ומהירה לנסיעה בעיר וכן מסייעים להגיע ממקום אחד למקום אחר, כל זאת מבלי הצורך להוציא את הרכב מהחניה. לאלו שהחליטו ללכת ולרכוש את הזוג אופניים חשמליים הבא שלהם, כדאי שתדעו כי יש שפע של דגמים ומותגים של אופניים חשמליים עם יכולות רבות ושונות. אך חשוב לומר כי סוג המנוע ועוצמת המנוע משפיעים על יכולות הביצועים של האופניים החשמליים, אך גם למיקום המנוע יש השפעות על הביצועים ועל נוחות הנסיעה.

מבחינת בטיחות- בארץ, עוצמת המנוע על פי החוק המותר לשימוש באופניים החשמליים הוא 250 וואט- ולכן מומלץ לא להתפשר על מנוע בעוצמה פחותה מזו. אין ספק שיש להקפיד על מנוע מחברה אמינה ומוכרת. בנוסף לכך, חשוב לדעת שגם המיקום משפיע על היכולות והביצועים. המיקום היעיל ביותר בור המנוע של האופניים החשמליים (במיוחד לאופניים חשמליים עם גיר) הוא מאחורי המושב. באופניים חשמליים ללא גיר המיקום המומלץ למנוע הוא מתחת למושב. אך חשוב ביותר בכל רכיבה להיעזר בקסדה במטרה להפחית סיכוי של פגיעה.  

על מנת ליהנות מנסיעה ארוכת טווח יש להקפיד על איכות הסוללה של האופניים חשמליים. כדאי לדעת כי סוללת ליתיום קלה עם הספק גבוה מומלצת וטובה יותר מהשאר. אורך חיי הסוללה מושפעים לא רק מנתוני האופניים והנסיעה אלא גם ובעיקר ממשקל הרוכב. בנוסף, יש לבדוק את נותן האחריות לסוללה. מכאן אנו מבינים כי אחד הפרמטרים החשובים שיש לבדוק כאשר בוחרים אופניים חשמליים הוא האחריות והשירות שנותנים על החלקים, הרכיבים השונים והמערכות השונות של האופניים החשמליים. עליכם לבדוק שיהיה כתוב בבירור מי מספק  את האחריות והשירות לכל רכיב במקרה שיהיה צורך.

כאמור, לאופניים חשמליים יתרונות רבים. החל מבזבוז זמן יקר על פקקים בלתי נסבלים ומציאת מקום חניה, וכן ניידות בתוך העיר ומחוץ לעיר וכן תורמים לסביבה ירוקה וירידה בזיהום האוויר.

חדשות ספורט bn

הוסף תגובה