בבחירת דוד חימום חדש לבית שלכם יהיה עליכם לבחור במערכת חימום מים שתספק לא רק מספיק מים חמים אלא גם שתעשה זאת בצורה יעילה באנרגיה ותחסוך לכם כסף ועלויות.
זה כולל בחינת סוגים שונים של מחממי מים הקיימים וקביעת הגודל הנכון ומקור הדלק לבית שלך.

בחרו את סוג ואת הדגם הטובים ביותר של דוד מים לבית שלכם

  • סוג דוד חימום, זמינות ועלות – סוג הדלק או מקור האנרגיה שבהם אתם משתמשים לחימום מים לא ישפיעו רק על עלויות ההפעלה השנתיות של דוד המים אלא גם על גודלו ויעילות האנרגיה שלו. עיין בהמשך למידע נוסף על בחירת סוגי הדלק.
  • גודל דוד חימום –כדי לספק למשק הבית שלך מספיק מים חמים וכדי למקסם את היעילות, אתם צריכים דוד מים בגודל מתאים. 
  • חסכון באנרגיה- כדי למקסם את האנרגיה ואת החיסכון בעלויות, אתם צריכים לדעת עד כמה דוד יעיל אנרגיה לפני שאתה רוכש אותו. בקר בדפים על סוגים שונים של מחממי מים.
  • עלויות– לפני שאתם רוכשים דוד מים, כדאי מאוד להעריך את עלויות ההפעלה השנתיות שלו ולהשוות עלויות אלה עם דגמים אחרים פחות או חסכוניים יותר באנרגיה. בקר בדפים על סוגים שונים של מחממי מים. 

בחינת זמינות ועלויות לחימום מים

בבחירת דוד חימום מים חדש, חשוב לקחת בחשבון באיזה סוג דלק או מקור אנרגיה תוכלו להשתמש, כולל זמינותו ועלותו. הדלק המשמש מערכת חימום מים לא ישפיע רק על עלויות התפעול השנתיות, אלא גם על גודל דוד המים ועל יעילות האנרגיה שלו.

השוואה בין עלויות וסוגי דוד חימום מים

אם יש לכם יותר דוד חימום שמש או חשמל באזורכם, כדאי להשוות בין עלויות , במיוחד אם אתם בונים בית חדש. 

גם אם אתה מחליף דוד מים, אתה עשוי לגלות שתחסוך כסף רב יותר בטווח הרחוק אם אתה משתמש בדלק או במקור אנרגיה אחר. צור קשר עם השירות שלך לקבלת עלויות או תעריפי דלק שוטפים.

סוג דוד המים שתבחרו ישפיע גם על עלויות חימום המים שלכם. 
סוג דוד אחד עשוי להשתמש בסוג אנרגיה ביעילות רבה יותר מאשר סוג אחר של דוד מים. 

לדוגמה, דוד שמש משאבת חום חשמלית בדרך כלל יעיל יותר באנרגיה מאשר דוד מים אחסון קונבנציונאלי. כמו כן, לחמם מים משאבת חום חשמלית עלולות להיות עלויות אנרגיה נמוכות יותר בגלל היעילות הגבוהה שלו יותר מחימום מים אחסון קונבנציונאלי שגורם גז, למרות שעלויות הגז הטבעי המקומי עשויות להיות נמוכות ממחירי החשמל.

אמקור דודי שמש בע"מ מציעה לכם מגוון מערכות חימום מכל הסוגים בפריסה ארצית:

מערכת גוף חימום

דוד שמש

דודי חשמל

מערכות סולאריות

הוסף תגובה