איך מגדלים ירקות בבית? אם לא שמעתם על גידול הידרופוני כדאי לכם לעצור כאן

גידול הידרופוני משמעו גידול שיכול להתנהל בתנאים של חממה הפעם בחממה הביתית שלכם, כך שאם כל החיים רציתם להוציא לפועל גידול של עלים או אפילו ירקות מסוימים, הנה כאן ועכשיו תוכלו לעשות זאת ללא תלות במצע של אדמה, ללא תלות באף אחד אבל בהחלט עם כמה דברים שחשוב להשקיע בהם לפני שאתם לוקחים את הרעיון שלכם וקורמים עמו עור וגידים.

אז מאיפה מתחילים ואיך עושים גידול הידרופוני מוצלח? לצד סופח לחות, נורות לד לגידול, הידרופוניקה יכולה להיות בהחלט הפתעה והצלחה, כי הפעם זה רק אתם והגינה הפרטית שלכם.

איך מתחילים עם גידול הידרופוני?

אם פעם לא שמעתם על גידול הידרופוני שהרי היום יותר ויותר אנשים מבינים ומכירים את המשמעות הזו והופכים את הגידולים המדהימים והירוקים לגינת הירק הפרטית שלהם. אז מאיפה באמת מתחילים ואיך הופכים גינה רגילה לגינה הידרופונית מצליחה? מה הכוונה בהידרופוני? ראשית, בואו נדבר על הפירוש המדויק של המונח הידרופוניקה והוא למעשה גידולי מים בכל מיני צורות כי התמיסה ההידרופונית היא למעשה דשן נוזלי עם מים והוא זה האחראי על גידולים שלכם.

בגדול, מדברים כאן על גידולים ללא תלות במצע אדמה וזה רק היתרון הראשון מיני כמה וכמה שעליהם נרצה לדבר אתכם במאמר הבא.

מהיכן מקבלים הצמחים את ההזנה ההידרופונית?

כפי שצוין, הדשן מורכב עם מים ומציע למעשה דשן נוזלי שמגיע לכל שלב ושלב בצמח ומזין את שורשיו הפעם ללא תלות באדמה. הדשן מספק את כל הוויטמינים וכן את כל המינרלים אותם צריכים הצמחים ולכן, אין צורך במצע של אדמה.

כמו כן, לצד הטמפרטורה הנכונה, מתקיים הצמח ומקבל גם את כמות האור הנדרשת ולצד החממה והכלים המתאימים יכול בהחלט להגשים לכם את החלום- הפעם זו הולכת להיות גינה מדהימה ואורגנית בביתכם הפרטי.

נורות לד לגידול – אם קניתם כבר את סופח הנוזלים ואת כלי הקיבול המתאימים, עכשיו כל מה שנותר זה לקנות את התאורה המתאימה ולצאת לדרך חדשה.

הוסף תגובה