איך נקבעת ההגדרה של חדלות פירעון?

חדלות פירעון

ניהול הליך חדלות פירעון היא משימה מורכבת במיוחד עבור החייב אשר מעולם לא התמודד עם סיטואציה כזו. בשנת 2019 הליך פשיטת הרגל השתנה וגם הגישה להתמודדות עם בעיות כלכליות השתנתה. במקום החשיבה על כישלון כלכלי של החייב ופגם מוסרי, המחוקק מסתכל על חדלות פירעון \ פשיטת רגל בתור רע הכרחי אשר מאפיין את שוק האשראי במדינה מודרנית. ולכן, צריך להבין שההגדרה של חדלות פירעון היא לא עונש ואין שום מטרה להרתיע את היחיד. זו היא הדרך של המערכת להתמודד עם כשל השוק של עולם האשראי ולהציע פתרונות לשיקום אורח החיים הכלכלי של אזרחים אשר נקלעו לסיטואציות מורכבות. חשוב שתדעו כי שיקום החייב זוהי התכלית המרכזית של הליך חדלות הפירעון.

שלושה אספקטים של חדלות פירעון

הפנייה לעזרתו של עורך דין לחדלות פירעון על מנת לבצע בירור בנוגע למצבכם הפיננסי מתמקדת בדרך כלל בשלושה פרמטרים מרכזיים בתחילת ההליך ובמהלכו:

  1. גובה החובות. חובות של כ- 50 אלף שקלים עד כ -150 אלף שקלים יתנהלו במערכת ההוצאה לפועל, חובות גבוהים יותר מכ- 150 אלף שקלים, יתנהלו בבית משפט שלום.
  2. במהלך ההליך יבוצע מימוש כספים, חסכונות ונכסים שלכם, על מנת לכסות את החובות.
  3. הגבלות על חירות ועל החופש הכלכלי אשר עלולות לפגוע באורח החיים שלכם אשר מטרתן היא למנוע מצב של חובות חדשים ולעזור לכם לשקם את החיים שלכם.

השאלות הן חלק טבעי וחשוב

אף פעם לא תכננתם להיכנס למצב של חדלות פירעון. אבל, ברגע שאין ברירה אחרת ואתם חייבים לטפל בבעיה, מומלץ להיכנס להליך כאשר יש לכם ליווי אישי מקצועי. הידע והניסיון של עורך דין חדלות פירעון הוא הכלי החזק ביותר שעומד לרשותכם ואתם לא יכולים לאפשר לעצמכם לוותר על הידע הזה. בראייה רחבה, עורך דין ידע איך להתמודד עם שאלות קשות ושונות שיופיעו לאורך כל הדרך, וגם לתת לכם את כל המידע על מנת שתוכלו להתמודד עם אתגרים בהליך בצורה נכונה הרבה יותר.

המאמר בחסות חדשות bignews

הוסף תגובה