אילו פירות מומלצים ביותר לאכול לפני ואחרי אימון גופני?

אילו פירות מומלצים ביותר לאכול לפני ואחרי אימון גופני?

זה כבר מספר עשורים שיש מודעות שרק גוברת לחשיבות הגדולה שיש באימוץ אורח חיים בריא. ועם זאת גם הנחיצות של שילוב פירות וירקות בתפריט היום יומי שלנו, אט אט הפירות הצבעוניים והמתוקים מחליפים את מקומם של חטיפים, שוקולדים ומתוקים למיניהם, כקינוח צבעוני, טעים ובריא. בנוסף, מגש פירות מסוגנן מהווה פתרון מושלם עבור כל אירוע ואירוח, הן עבור ילדים והן עבור מבוגרים. כמו כן, אכילת פירות יכולה להתאים למגוון רב של אנשים: אם זה אנשים השומרים על אורח חיים בריא ומוקפד, או כאלה המקפידים על כשרות, אנשים צמחונים או טבעונים. כאמור, מגשי פירות מהווים את השילוב האידיאלי של בריאות ופינוק, ניתן להסביר כי הפופולאריות של מגשי הפירות נובעים בין היתר מהעובדה שכל סוג כזה או אחר של מגש פירות לדוגמת מגש סושי פירות יהווה את השילוב האידיאלי בין בריאות ופינוק- מצד אחד, מגש מפנק של פירות העונה ופירות אקזוטיים בצבעים שונים ומצד שני מאסה גדולה של בריאות בכל פרי המרכיב את המגש.

כאמור, בעידן המתקדם שלנו, רובנו הגענו לתובנה כי יש לשלב, ואף בדרך קבע, גם באורח החיים הדוחק והלחוץ ביותר, פעילות גופנית כלשהי, שכן, היא יש לה תפקיד חשוב בשמירה על בריאות גופנית ונפשית. יחד עם זאת, כאשר מדברים על אימוץ אורח חיים בריא, אי אפשר להתעלם מהתפקיד ההכרחי שיש בשמירה על התזונה לכל אלו הבוחרים לאמץ את אורח החיים הבריא יותר. כאשר בכל הקשור לאימון הגופני, ישנן המלצות של מומחים רבים העוסקות באכילה של לפני ביצוע אימון ולאחריו. כאשר המטרה של אכילה נכונה לפני ואחרי האמון היא לספק לגוף המתאמן את האנרגיה שלה הוא זקוק לשם כך. וכמובן שהפירות בשל הרכבם התזונתי, נחשבים למזון המתאים ביותר, הן לזמן שלפני האימון והן לזמן שלאחריו.

על מנת להעניק לגוף את האנרגיה הנחוץ לו לצורך אימון גופני בריא ויעיל, מומלץ על אכילת מנת פחמימה לפני האימון. אנשים רבים שאומרים להם פחמימה, הם ישר חושבים על לחם, פיתה או פסטה. אך, חשוב לדעת כי פחמימות מופיעות במזון גם בדמותם של הסוכרים, העמילנים והסיבים התזונתיים השונים. ולכן, גם מגשי פירות בתל אביב חתוכים מכילים פחמימות, ותתפלאו לשמוע כי פחמימות אלה הן הפחמימות המומלצות לצריכת הגוף לפני תחילת אימון גופני.

הוסף תגובה