אמרתם נורות לד – אמרתם הכול – גידול הידרופוני בבית

כשחושבים על כך, יש מגוון של סוגי תאורה לכל מיני דברים וכן גם להליך של גידול הידרופוני בבית או במשרד. אז איך עושים את זה נכון ומה מאפשרת תאורה הידרופונית למי שרוצה לעשות את כל השאר על "פי הספר"? במאמר הבא נעמיק ונדבר על קנייה משתלמת לטווח הארוך – הפעם נורות לד לגידול צמחים בשיטה הידרופונית.

איך קונים נורות לד לצרכי גידול הידרופוני?

גידול קנאביס – אם כבר קניתם סופח לחות, עכשיו כל מה שנשאר לכם זה לברר אודות נורות לד לגידול הידרופוני, נורות שיאירו ויספקו את כל התשובות לגידול ללא פשרות, הפעם הצמחים שלכם הולכים להעניק לכם את התואר המושלם, גינה הידרופונית מדהימה על כל המשתמע מכך.

אילו סוגי תאורה יש בתחום גידול הידרופוני?

חלל גידול – יש אין ספור אפשרויות לממש גידול הידרופוני כזה או אחר, כך שאם כבר רכשתם סופח לחות שממונה על הלחות בחדר החממה שלכם, אפשר בהחלט לדבר על סוגי נורות הלד שיהפכו את החממה והגידול שלכם למושלם ביותר.

למה צריך נורות לד בחממה?

מטרתן של מנורות לגידול הידרופוני הוא להאיר, לתת סוג של אור בדיוק כמו השמש וכך להעצים את הצמח ולאפשר לו את כל התנאים גם כאשר מדובר בחממה פרטית. בגדול, חשוב לציין כי נורות לד לגידול הידרופוני אולי לא תעלנה לכם זול, מאידך גיסא, לטווח הארוך הן תחסוכנה לכם לא מעט ותאפשרנה לכם להמשיך ולקיים את הגידול הנ"ל בצורה ובדרך הטובה ביותר.

כאמור, מבין כל היתרונות, כאשר מדברים על נורות לד מדברים על האפשרות לחסוך לא מעט בחשמל וכן שמירה אל איכות הסביבה בזכות צריכה קטנה ביותר של אנרגיה ביחס לנורות הרגילות שאתם מכירים.

האם נורות לד פוגעות בצמחים?

כל אדם שמתעסק בגידול הידרופוני יודע כי תאורת לד לא פוגעת בצמחים, להיפך, היא כמו כל נקודת אור תרתי משמע והיא בהחלט יכולה לאפשר לצמחים שלכם לקבל בדיוק את תנאי הגידול להם הם מצפים.

עם זאת כאשר משתמשים בנורות לד, חשוב שלא למקם אותם ממש בסמיכות לצמחים כך שהצמחים לא יישרפו. בנוסף, יש לאוורר את המקום כדי לשבור ולא מעט את החימום של החדר ולווסת את הטמפרטורה בהתאם.

הוסף תגובה