אסתטיקה ושמירה על עור ושמירה על עור הפנים

הרמת פנים – כל השיטות והטיפולים

טיפולי הרמת פנים מאפשרים להחזיר לפנים את המראה הצעיר שלהן והמתוח, תוך מתיחה וייצוב כלפי מעלה של איברים שונים בפנים כמו הלחיים, הסנטר ועוד.

הרמת פנים – ללא ניתוח

כדי לדחוף כלפי מעלה נפילה וצניחה על עודפי שומן ועור ניתן להזריק חומצה היאלרונית, כמו גם חומרי מילוי נוספים – ולהשיב לפנים מראה חיוני יותר שאיננו נפול. ניתן להזריק סוגים שונים של החומצה בדרגה שונה של נוקשות, המשפיעה על התוצאה הסופית. החומצה מוזרקת לאזורים שקועים ונפולים כמו למשל באזור עצמות הלחיים, בשקעי העיניים ובמקומות המתאימים באזור קו הלסת. יש חומרי מילוי נוספים מבוססי סידן וחומצת חלב, כאשר איש המקצוע תפקידו גם לבחור עבורך את חומר המילוי הנכון והמתאים ביותר.

הרמת פנים – כירורגית

לצד הרמת פנים בהזרקות קיימת אפשרות נוספת כירורגית והיא לבצע מתיחת פנים. ניתוחי מתיחות פנים כמו גם מתיחות צוואר כוללים הסרת עודפי שומן, ייצוב השרירים והשבת מראה מורם ואסתטי יותר לכל אזור הפנים. בניגוד לחומרי מילוי אשר מוזרקים ואפקטיביים לתקופה מוגבלת ויש להזריקם שוב, הרי שניתוח מאפשר טיפול כולל יותר שאיננו נקודתי רק בנקודות ההזרקה אלא בכל אזור הפנים.

הרמת פנים – שיטת החוטים

אפשרות נוספת כוללת שימוש בחוטים עם קרס או קונוס בכדי למנוע את נפילות העור. החוטים יושבים מתחת לעור בשכבה התת עורית והם ממתנים נפילות באזור הצוואר, האף, הגבות ועוד. ניתן לבצע טיפול של שימוש בחוטים קבועים למשל באזור האף.

הרמת פנים – שתלים

אסתטיקה – אפשרות נוספת היא לבצע הרמה באזור הפנים עם שתלים. שתלי סיליקון מושתלים דרך הפה אל עצמות הלחיים או דרך אזור הסנטר באמצעות ביצוע חתך. ישנם שתלים לסנטר וישנם שתלים ייעודיים לאזור עצמות הלחיים.

הזרקת שומן

לצד הזרקה של חומרי מילוי ניתן גם להזריק שומן מגוף המטופלת. התהליך כולל למשל שאיבת שומן נקודתית מאזור הישבן, והזרקתו במוקדים המתאימים בפנים. הזרקת שומן אפשרית באזורים שונים כמו למשל במצח, ברקות, מתחת לעיניים, באזור הלחיים ועוד.          

הוסף תגובה