אקונומיקה נגד פשפש המיטה


מכיוון שפשפש המיטה חי בינינו מאות מיליוני שנים, הממזר המטריד והמיניאטורי הזה פיתח נוגדנים למגוון ענק של תכשירי ניקוי כמו אקונומיקה, ספריי קטילת חרקים, סבון ועוד. במילים אחרות, אקונומיקה נגד פשפש המיטה לא תמיד תעזור, אבל אפשר לנסות.

אקונומיקה נגד פשפש המיטה היא כלי חיוני, לפחות בתור התחלה, למלחמה בפשפש המיטה. וחשוב לציין, לא מדובר בשימוש באקונומיקה בלבד. אנו מדברים על תערובת של מים ואקונומיקה, מה שחשוב ליישם על המזרון בצורה נכונה. אם זה לא עוזר לכם, יש שיטות אחרות לטיפול בפשפש המיטה. בואו נדבר על חלק מהן.

עד כמה מורכבת הדברת פשפש מיטה?

פשפש המיטה הוא המזיק הנפוץ ביותר שניתן למצוא בבתים ובעסקים. הם חרקים זעירים, שטוחים וחסרי כנפיים שחיים על דם. הם ניזונים מדם אנושי ויש להם תוחלת חיים קצרה מאוד של חודש וחצי ועד 4-5 חודשים. כדי להדבירם, ישנן שיטות שונות שבהן אפשר להשתמש כדי להיפטר מפשפש המיטה בבית.

השיטות השונות כוללות שימוש בחומרי הדברה או תכשירים אורגניים יותר כמו אדמה דיאטומית או חומצת בור (נקראת גם חומצת בורקס). חשוב לציין, חלק מחומרי ההדברה אסורים לפיזור על ידי מי שאינו מדביר מוסמך להדברת פשפשי המיטה.

מה הצעד הראשוני נגד פשפש המיטה?

בשלב הראשון, לפני שתקבלו מענה של חברת הדברות מקצועית, תשאבו את כל המשטחים בביתכם בשאיבה עמוקה, תנקו בקיטור את כל המשטחים בבית והחליפו את כל המצעים בביתכם. במקביל, אתם יכולים גם לנסות טיפול בחום.

טיפול בחום נגד פשפש המיטה בדרך כלל מתבצע בעזרת תנורי חימום מיוחדים של חברת ההדברות, ככה שחשוב לקחת זאת בחשבון. זכרו, זה לא מספיק רק לרסס את המיטה בקוטל חרקים כי פשפש המיטה יכול לחיות במקומות אחרים מלבד המצעים כמו רהיטים, שטיחים ווילונות. אמנם אקונומיקה נגד פשפש המיטה יכולה לסייע במידה מסוימת, אבל היא בד"כ לא תפתור את הבעיה מהמקור שלה.

מהו טיפול בחום נגד פשפש המיטה?

מלבד שיטות כמו אקונומיקה נגד פשפש המיטה, טיפול בחום הוא שיטה להרוג פשפשים על ידי חימום בית הגידול שלהם לטמפרטורות שהורגות אותם. התהליך כרוך בדרך כלל בשימוש בתנור חשמלי למשך כ-90 דקות בטמפרטורה של 60 מעלות ומעלה.

הטיפול עשוי להתבצע מספר פעמים עד להכחדה מלאה של פשפש המיטה. במקביל, ניתן גם לברר לגבי הדברה ירוקה, אך היא עשויה להיות לעיתים פחות אפקטיבית מהדברות כימיות. אם אינכם בטוחים באיזו שיטה להשתמש, קבלו ייעוץ חינם מחברת ההדברות.

הוסף תגובה