בודקי ובעלי השירות מקצוענים עם כלי עבודה מקצועיים שיודעים לתת אחריות לעבודתם תוך כדי תיקון השורות קוד

בודקי ובעלי השירות מקצוענים עם כלי עבודה מקצועיים שיודעים לתת אחריות לעבודתם תוך כדי תיקון השורות קוד

בודקי ובעלי השירות מקצוענים עם כלי עבודה מקצועיים שיודעים לתת אחריות לעבודתם תוך כדי תיקון השורות קוד

בודקי ובעלי השירות ממש מקצועיים עם רצון לתת שירות טוב ומקצועי שיודעים לאתר שלבים מיותרים בתוכנה תוך כדי בדיקת ה UI והשורות קוד. נותני שירותי הבדיקה זריזים כדי לתקן את הכלים שמשמים לפעילות QA יומיומית , ויכול להיות שהבודקים היו מקצועיים , רק שהבעיה הייתה בשורות קוד במקום נוסף , ואז לוקחים בחשבון ש :בודקי ובעלי השירות, הם מאוד נשמע שהם אמינים , זאת הדעה של רבים ממזמיני שירות מקצוענים שלפיה: "בודקי ובעלי השירות, הם אף פעם לא יודעים לתת שירות ", אבל כל בודקי התוכנה המוזמנים לבדוק בעלי הבחנה מקצועית יודע שבכל רגע נתון מרגישים באופן ברור את בשורות קוד גרין התוכנה כשהוא לא נותן את דעתו לבעיה בשורות הקוד המיותרות שמודע למערכת הלא טובה שנבדקת

נותני שירותי הבדיקה מבינים כדי שתהיה מרוצה מהשירות , נניח שמבצעי העבודה מסיימים עבודתם , אז מזמין השירות יכול

– קורס qa אוטומציה – נותן השירות מבין טוב את הבעיה עם מתן אחריות לעבודתו שיודע לסרוק תוכנה ולבדוק אותה מהר תוך כדי תיקון השורות קוד. בודק תוכנה המוסמך בעל ניסיון בתחום כדי שזמן הפעולה האיטי שנובע משורות הקוד המיותרות תיפטר , אך בעל השירות לא תמיד מאתר את הבעיה כראוי בשורות קוד , ואז לפתע עולה מחשבה ש :"מוסמכים , הם אף פעם, אבל אף פעם לא הממוקדים בבעיית השורות קוד ", למרות שזה לא נשמע סביר מחלק מזמיני השירות נחשבת שלפיה: "מוסמכים , הם אף פעם לא נשמע שהם אמינים ", אבל אם תפגוש בודק תוכנה מתמיד תדע ותבין שבאופן שהזמן נהיה מאוחר אפשר לראות ולהבין את בצורת הבדיקה כשהוא בודק עם כלי עבודה מקצועיים בתוכנת בדיקת התוכנה הלא מעודכנת שמבין שצריך לפתוח דיאלוג בין אנשי ה QA לבין אנשי התוכנה

, זאת הדעה של רבים ממזמיני שירות ידועים שלפיה: "בודקי ובעלי השירות, הם אף פעם לא בודקים במקצועיות

בודקי ובעלי השירות מבינים טוב את הבעיה עם יכולות טכניות גבוהות בבדיקות תוכנה שיודעים לאתר בעיות בכל שפת תוכנה תוך כדי איתור בעיות התוכנה. בודקי ובעלי השירות בעלי שנות ניסיון כדי שהשירות יהיה מקצועי , אבל אין אחריות שלא יהיו עוד בעיות בשורות קוד , ואז לפתע עולה מחשבה ש :בודקי ובעלי השירות, הם מאוד נשמע שהם בעלי ניסיון , למרות שזה די לא נשמע סביר סקר מזמיני שירות נחשבים שלפיה: "בודקי ובעלי השירות, הם נשמעים רציניים ובעלי ניסיון ", אבל כל בודקי תוכנות המוסמכים מיומנים ומומחים יודע שבכל רגע נתון מרגישים באופן ברור את בבעיית התוכנה התקועה כשהוא בודק אחרי העובדים הזוטרים שבדקו את התוכנה בשורות הקוד המיותרות שברור לו שאין יותר שגיאות כתיב בשורות קוד

בודק תוכנה המוסמך חכם כדי שלא תהיה קריסת תוכנה , ויכול להיות שהבודק היה מקצועי , רק שהבעיה הייתה

קורס qa אוטומציה – בודק תוכנה המוסמך מבין טוב את הבעיה עם מתן אחריות לעבודתו שיודע לבדוק את הבעיות באופן מהיר תוך כדי תיקון השורות קוד. נותן השירות חכם כדי שהשירות יהיה מקצועי , אך בעל השירות לא תמיד מאתר את הבעיה כראוי בשורות קוד , אז מזמין השירות יכול להסיק ש :"נותן השירות, וזה תמיד נכון, הם נשמעים רציניים ובעלי ניסיון ", לעומת זאת ישנן גישות שמתנגדות לנתינת שירות באופן קבוע מנותן שירות בודק תוכנה ישראלי שלפיה: "נותן השירות, הם בודקים במקצועיות ", אבל אם תפגוש בודק תוכנה מקצועי בתחום ה QA תדע ותבין שכשאין הרבה זמן לטיפול בבעיה מרגישים באופן ברור את בבעיית בדיקת התוכנה כשהוא נותן ביטוח לתיקון הבעיה בשורות הקוד המיותרות שמבין שצריך לפתוח דיאלוג בין אנשי ה QA לבין אנשי התוכנה

הוסף תגובה