כבר ב-2011 הונחה על שולחן הכנסת הצעת חוק המחייבת להתקין מערכות חימום מים סולאריות על גגות הבניינים בארץ, ללא הגבלת גובה. את ההצעה יזמו חברי הכנסת דב חנין וזאב בילסקי, אך נכון לכתיבת שורות אלה, ההצעה עדיין לא נהפכה לחוק של ממש.

לפי ההערכות והתחזיות של מכון נאמן, אם הצעת החוק תתקבל, המדינה תיהנה מחיסכון של יותר מ-3.5 מיליארד שקל בשני העשורים הבאים. יש לציין כי כיום קיימת חובת התקנה של דודי שמש רק על גגות של מבנים בני תשע קומות לכל היותר.

היתרונות של דוד שמש בבית

 היתרון המרכזי של התקנת דודי שמש בבית בא לידי ביטוי בחיסכון הכספי האדיר שממנו יכולים ליהנות הדיירים.

למעשה, אין מניעה שבמדינה ברוכת שמש כשלנו נשלם לחברת החשמל במקום שנפיק את החשמל באמצעות פאנלים סולאריים. שימו לב – עלות התקנת דוד שמש ביתי נעה בממוצע בין 2,500 ל-3,000 שקל לדירה, כשהכוונה היא הן לעלות הדוד עצמו והן לעבודות ההתקנה של הדוד ושל הצנרת בין הדירה לדוד והקולטים.

בעזרת דוד שמש ניתן לחסוך מדי שנה לא פחות מ-1,800 קוט"ש שעלותם נושקת ל-1,000 שקל. לפיכך ניתן להחזיר את ההשקעה תוך פחות משלוש שנים וחצי. כמו כן, אם מדובר בדוד המותקן בדירה חדשה, הרי שהשפעתו על ההשקעה הראשונית זניחה מאוד. המחיר הממוצע של דירה חדשה בישראל עומד על מיליון שקל כך שעלות הדוד מהווה פחות מ-0.3% ממחיר הדירה, קחו זאת לתשומת לבכם.

התקנת דודי שמש עם המקצוענים בתחום

אם החלטתם לעשות את הצעד החסכוני והחכם ביותר ולהשקיע בהתקנת דוד שמש בדירה שלכם, זה הזמן להכיר את חברת "אמקור אנרגיות סולריות בע"מ". חברת "אמקור אנרגיות סולריות בע"מ" היא אחת מהיצרניות המובילות של מערכות חימום מים סולאריות בארץ ובעולם. דודי שמש מתוצרת החברה משווקים בין היתר באפריקה, באיים הקריביים, בפיליפינים, באמריקה הצפונית והדרומית, בכל רחבי אירופה וכמובן שגם כאן בישראל.

לקבלת פרטים נוספים בנושא ולתיאום מועד לפגישת ייעוץ, אתם מוזמנים להתקשר לטלפון 1-800-700-970 וכן באפשרותכם להשאיר את הפרטים שלכם בטופס "צרו קשר" באתר ונציגי השירות של החברה ישובו אליכם תוך זמן קצר בשעות הפעילות.

אמקור דודי שמש בע"מ מציעה לכם מגוון מערכות חימום מכל הסוגים בפריסה ארצית:

מערכת גוף חימום

דוד שמש

דודי חשמל

מערכות סולאריות

הוסף תגובה