ביובית- המענה המהיר והמקצועי למגוון שאיבות ביוב, פתיחת סתימות וניקוי קווי ביוב

ביובית- המענה המהיר והמקצועי למגוון שאיבות ביוב, פתיחת סתימות וניקוי קווי ביוב

ביובית – מערכת הצינורות והביוב במבנים פרטיים, ציבוריים ומוסדיים היא מערכת מורכבת ומסועפת המהווה תשתית ויסוד למבנה כולו .מערכת הצנרת והמים כוללת כמובן את כיור המטבח וכיור האמבטיה, צנרת האינסטלציה הקשורה אף היא לבתי השימוש, הכוללים לרוב גם הם כיור בפני עצמם, אמבטיה וחדרי רחצה – מערכת צינורות פנימית זו המצויה בתוך המבנה פנימה, הגם שהיא מורכבת ומסועפת בפני עצמה, אינה עומדת כידוע בנפרד ובמנותק אלא מחוברת באופן ישיר ובלתי אמצעי למערכת הביוב החיצונית המהווה את תשתית המבנה.

כמו כן, מערכת ביוב של מבנה ציבורי משותף כגון: בית ספר, בית חולים, מוסד או פנימייה, מיותר לציין, שכחלק מתכנון מוקדם של כל בניית מבנים אלו, היה חשוב להקפיד ולבחור כבר בשלב התכנוני הרצוי והמקובל– שירותי ביובית על ידי חברה המספקת שירותי אינסטלציה אחראית ובעלת ניסיון מרבי על מנת שתוכל להעניק שירות גם לחיבור נאות ומדויק לרשת הביוב המרכזי. אך חשוב מאוד לזכור ולשים לב, בור הביוב והצינורות המקושרים בו מחוברים אתו הם למעשה חלק מהתשתית הראויה המהווה בסיס יסודי לשימוש תקין במבנה כולו. לכן, כאשר יש תקלה או קלקול בתשתית זו, אין אפשרות עוד להשתמש בצינורות המים של המבנה ולפעמים להשבתה או חוסר יכולת תפקודית, שימושית מוחלטת.

לכן, חשוב מאוד להקפיד במיוחד כחלק מהתחזוקה השוטפת הראויה, אם של בעל הבית הפרטי ואם של איש התחזוקה המקצועי של המוסד או מבנה הציבור, להקפיד על שחרור סתימות הביוב באמצעות שירותי ביובית, כבר בשלבים הראשוניים שלהן ובשום פנים ואופן לא להמתין להצפה או חלילה לתקלה משמעותית שעלולה לגרום לעוגמת נפש ולהוביל לתקלות שימושיות רבות.

אז מה צריך לעשות? פשוט מאוד, ברוב בורות הביוב מצטברים כחלק מהשימוש היומיומי שיירי פסולת של שומנים, חפצים ומזון שנזרק ונשטף עם צינורות הביוב. בתחילה הנזק זעיר וכמעט שלא ניתן להבחין בו, אלא שלאט לאט עם טבע הדברים, כמו בכל הזנחה, הפסולת מצטברת בתוך בור הביוב ונאספת למצב שבו עלולים בכל רגע לפרוץ מי הביוב. אז מה עושים? כבר ברגע שמבחינים בסתימת ביוב ולו הקלה ביותר, חובה לקרוא ולהזמין במהירות האפשרית לחברה המספקת שירותי ביובית בכדי לשחרר את סתימות הביוב ולתת לכם מענה הוגן וראוי.

בחברה שלנו אנחנו מציעים לכם – שירותי אינסטלטור בתל אביב עם אנשי שירות מקצועיים, מנוסים, אדיבים ואחראיים כדי שתוכלו לישון בשקט בלילה ותבינו שאתם בידיים טובות.

הוסף תגובה