ביובית- הפתרון המתקדם לפתיחת סתימות קשות, שורשים ושאיבות ביוב

ביובית-  הפתרון המתקדם לפתיחת סתימות קשות, שורשים ושאיבות ביוב

בעידן המודרני המתקדם, תחום האינסטלציה התקדם כמו כל תחום אחר. כמו כן, לא מעט חברות המציעות שירותי ביובית ואינסטלטורים כאשר אינם יכולים לשחרר סתימה קשה נעזרים בביובית. ראשית, במקרה בו יש פיצוץ בצנרת כמובן שחשוב מאוד לסגור את הברז הראשי- משום שאם השיבר סגור והנזילה ממשיכה, רצוי לבדוק את הצנרת הסמוכה. ייתכן מאוד כי הבעיה לא אצלכם. במקרה כזה יש לבקש לסגור את הברז הראשי האחר ולזמן חברה המספקת שירותי ביובית שתספק מענה מהיר.

לא פעם אנו נוכחים לדעת כי זרם המים בברז נעשה חלש ואנו לא מבינים מה הסיבה. על מנת לענות על אחת השאלות השכיחות למה זרם המים חלש מדי? התשובה הראשונה היא כי ייתכן שיש לכם צורך בשירות של פתיחת סתימות. חשוב מאוד לבדוק אם הבעיה הינה בברז אחד או בכל שאר הברזים כדי לשלול נזק גרוע יותר. הבעיה השכיחה לזרם בעייתי היא אבנית אבל לא רק. אם יש אבנית, הכי פשוט להמיס מים בחומץ ולהכניס את ראש הברז לשעה לפחות. גם נוזל להמסת אבנית יכול לעשות את העבודה. לפיכך, אם אתם גרים בבניין ישן והצנרת שלכם וותיקה, סביר להניח כי יש בעיה בלחץ המים מאחר שהצנרת כבר ישנה. מיותר לספר לכם מה קורה כאשר הצנרת ישנה- כך למעשה מועד המקום ליותר סתימות. במקרה כזה יש צורך להחליף את הצנרת באמצעות אינסטלטור מקצועי, מהימן ומקצועי.

לפיכך, חשוב לטפל בבעיות ביוב או צנרת בעודן ניתנות לטיפול במחיר אטרקטיבי, כיוון שאם נדחה או נתעלם מהבעיה יהיו לכך השלכות ותקלה מזערית עלולה להפוך לסבוכה ומורכבת. בנוסף, חשוב לזכור כי משאית הביובית היא פתרון מעולה לשחרור סתימות קשות. כמו כן, שירותי ביובית ניתנים כמענה יעיל לתושבים, לבעלי עסקיים, למנהלי מוסדות ולאחראים תברואתיים, במטרה לפנות פסולת תת קרקעית המפריעה לצנרת הביוב, בין אם היא כבר קיימת ובין אם יש צריך להקימה ולשם כך דרוש פינוי מאסיבי של כל המוקשים העלולים להפריע להקמה.

זקוקים לשירותי ביובית? פנו אלינו ואנו נגיע לטפל בתקלה במהירות האפשרית וביעילות מקצועית 24 שעות ביממה!

הוסף תגובה