ביובית – פתרונות חירום מקצועיים לשאיבות, פתיחת סתימות ולמגוון תקלות הביוב

ביובית – פתרונות חירום מקצועיים לשאיבות, פתיחת סתימות ולמגוון תקלות הביוב

סובלים מסתימה קשה במערכת הביוב הגורמת להצפות עם ריחות בלתי נסבלים? או שיש לכם תקלה רצינית בביוב? אם אתם סובלים אחת מבעיות אלו דעו כי זה מעיד על כך שנגרם למבנה נזק ומפגע סביבתי קשה המלווה בריח בלתי נסבל- ובכדי להפסיק זאת יש לבצע שאיבת מי ביוב בדחיפות.

ראשית, נסביר מעט על הביובית לאלו שלא כל כך מכירים אותה. ביובית הינה משאית עליה מותקן ציוד ייעודי מתקדם להתמודדות עם בעיות בביוב ומתן שירותי שאיבה ופינוי שפכים. משאית זו מתמודדת בהצלחה עם סתימות בביוב והצפות למיניהן  ובזכות משאבת יניקה מיוחדת בעזרתה ניתן לשאוב את השפכים אל מיכל האגירה שקיים בה. לאחר השאיבה מובילה את השפכים של מכוני טיהור השפכים ואל אתרי פסולת מוגדרים.

כאמור, ישנן הרבה תקלות ובעיות במערכת הביוב. כולנו יודעים כי בעיות ביוב הן בעיות מורכבות המושפעות ממגוון גורמים, על כן, דורשות ידע ומיומנות רבים המגיעים על ידי למידה וניסיון. זוהי הסיבה שחשוב מאוד לדעת לבחור בחברה המעסיקה עובדים מקצועיים אשר מבינים בבעיות ביוב ובהפעלת משאית הביובית. ולכן את אבחון התקלות יש צורך לעשות על ידי חברה המתמחה או על ידי איש מקצוע מומחה במערכת הביוב אשר יאבחנו את מקור הבעיה. בין אם התקלה התרחשה בעקבות הצטברות פסולת שנתקעה בצינורות ויצרה סתימה למשל, בעקבות שורשי צמחים שחדרו למערכת הביוב שמוזנים מהדשן הרב שזורם בביוב, או עקב שמנים ושומנים שהצטברו וגרמו להצרת את דפנות הצינור, או בעקבות צנרת ישנה שהתפוררה ויש להחליפה ולחדשה. כמו כן, חשוב לדעת כי טיפול לא נכון בביוב באמצעות משאית הביובית עלול לגרום לנזק שקשה מאוד יהיה לתקנו. לכן במידה וישנו עומס על תשתית הביוב העירונית, גם אתם תוכלו לסבול מתופעות של סתימות והצפות קשות. היום, שירותי ביובית חירום זמינים לכל תקלה מסוג זה 24 שעות ביממה. כמו כן, חשוב לבדוק שאכן שירותי הביובית שחברות רבות מציעות אכן יהיו מקצועיים, מהירים ואיכותיים. בנוסף, חשוב לדעת לבחור נכון בחברה המעסיקה עובדים מקצועיים אשר הם בעלי ניסיון נרחב והבנה עמוקה בבעיות ביוב ובהפעלת הביובית. אל תתפשרו גם על מחיר משתלם ולא מופרע.

הוסף תגובה