ביטחון מאחורי הדלת הנעולה

ביטחון מאחורי הדלת הנעולה

מנעולן מקצועי יוכל להעניק לכם ביטחון והגנה כך שתוכלו לישון בשקט ובשלווה, תוכלו לצאת מן הדירה בראש שקט, ללכת לעבודה ולהשאיר את הילדים עם בייביסיטר בביטחון ועוד.
תוכלו לקבל ייעוץ ממנעולן בדבר מהן המקומות בביתכם הספציפי שמועדות לפורענות ועלולות להיות מקום שממנו ניתן לפרוץ, לאחר מידע זה תוכלו לאבטח את המקום. 

לדוגמה, בדירה יפה וגדולה הדלת ממוגנת היטב במנגנון נעילה מסיבי בעל רמת מיגון גבוהה ובאותה הדלת מותקן גם מנעול כספת. לא ניתן לפרוץ דלת זו בקלות, פריצת הדלת תדרוש לפחות שעה של עבודה מאומצת עם הרבה רעש מסביב, תנאים אלו כמובן בלתי אפשריים מבחינת הגנב כך שהדלת נחשבת לחסינה נגד פריצה.
אך למרבה הצער באותה הדירה ישנם חלונות הזזה. הגנב הזיז בקלות את חלון ההזזה ופרץ פנימה. כל ההשקעה בדלת ירדה לטמיון והפכה ללא רלוונטית במקרה זה. 
מסיבה זו כדאי לתת למישהו מקצועי כמו חי מנעולים לבחון את הדברים מנקודת ראייתו המקצועית והמנוסה.

מקרים שמערערים ביטחון

ישנן שני מקרים שמוכרים לכולם. הראשון הוא כאשר מפתח נתקע במנעול הדלת ללא אפשרות לשלוף אותו משם, גם לא בעזרת כוח מאומץ במיוחד, והשני הוא אובדן המפתח יחד עם תעודת הזהות או רישיון הנהיגה, עליהם מופיעים הכתובת של הבית, כאשר המפתח בידיו של מוצא החפצים האישיים הללו, אם האדם לא ישר והוא בעל פלילי הוא לא יהסס ויגיע לגנוב מדירתכם, או שהוא סתם בתקופה כלכלית רעה ונפלה לו "הזדמנות לידיים".

כאשר מתרחש אחד מהמקרים הללו, תגיע תחושת חוסר אונים ותסכול המלווה בדאגה מרובה מכיוון שכעת המפתח הפרטי והפרטים האישיים נמצאים בידי אדם זר. ברגעים כאלו לא חושבים פעמיים, ומיד מתקשרים לדווח למשטרה על האובדן וכן מזמינים מידית שירותי מנעולן על מנת שיגיע בהקדם האפשרי ויחליף בדירה צילינדר.
 

המפתח נשבר בדלת? איבדת את המפתחות לרכב? הדלת נתקעה?

במקרים אלו ועוד מומלץ לפנות לחברה שמתמחה בפריצת מנעולים ודלתות. חברות אלו מספקות את השירותים הבאים: התקנת מנעולים וצילינדרים והחלפתם, תיקון דלתות ,פריצת מנעולים, פריצת דלת פלדלת, החלפת צילינדר, התקנה של מנעול כספת בדלתות ושכפול שלטים לשערים חשמליים.
חי מנעולים בפריסה ארצית ובזמינות מלאה, נשמח לסייע בכל עת 054-355-8887
 

הוסף תגובה