בית נייד או קלנועית

בית נייד על קרוון

כאשר מדברים על בית נייד מדברים על חלופה לבית מקובע לקרקע. בין אם מדובר על בית פרטי המקובע לקרקע או על דירה בבניין מגורים – בכל המקרים הללו הנכס מקובע לקרקע. קיימות כיום אפשרויות נוספות אשר אינן תלויות קיבוע לקרקע, והן זולות יותר ומהירות יותר לבנייה. אלו רק חלק מהיתרונות העצומים שיש למה שנקרא בית נייד. בתים ניידים הופכים נפוצים יותר ויותר בשנים האחרונות כאשר הדבר מאפשר גם חיסכון בהוצאות למשפחה, כמו גם גמישות ויכולת לשנות את סגנון המגורים בצורה מהירה וקלה, מבלי להיות כבולים למשכנתא והתחייבויות כספיות כבדות.

סוגים של בית נייד

קיימות כמה אפשרויות עבור קלנועית או בית נייד, והן קרוונים, קרווילות, וגם אוהלים ניידים למגורים. השוק הזה מונה אפשרויות נוספות אולם האפשרויות העיקריות בהקשר הזה הן קרוונים וקרווילות.

קרוון

קרוונים מאפשרים לכם להתנייד בקלות ולגור בהם, לצרכי מגורי קבע והן לצרכי מגורים זמניים כמו למשל עבור טיול או עבור שינוי סגנון המגורים שלכם לכמה חודשים. תוכלו להעמיד את הקרוון בחניוני קרוונים ובחניוני קמפינג, לצאת לטיולים בצפון ובדרום הארץ וממש לקיים חיי משפחה נוחים וזולים בתוך קרוונים. יש קרוונים בגדלים שונים וברמת אבזור משתנה – בהתאם לתקציב שלכם.

קרווילה

קרווילה היא למעשה בית נייד למטרת מגורים. מדובר ביחידות דיור טרומיות שמוקמות במפעלים או בשכונות מגורים.

ואם אתם בכל זאת מעדיפים סגנון מגורים שמקובע לקרקע, הרי שתוכלו לחסוך בהוצאות השוטפות שלכם באמצעות נסיעה על ריקשה או תוקתוק חשמלי- ובאופן הזה לחסוך את ההוצאות הכבדות שכרוכות באחזקת רכב פרטי. כך למשל קיימת האפשרות של נסיעה בתוך העיר כמו גם בקיבוצים ובמושבים באמצעות ריקשה או תוקתוק חשמלי – אפשרות מאוד נוחה וחסכונית, גם עבור משפחות עם ילדים קטנים. תוכלו גם לבחור באפשרות של רכב חשמלי היברידי או חשמלי מלא וכך לחסוך את הוצאות הדלק. אפשרות נוספת של כלי רכב חשמלי קטן וקומפקטי היא קלנועית, אשר נפוצה בשימוש עבור שכבת גיל הזהב כמו גם עבור בעלי עסקים שמבצעים שליחויות קטנות בתוך העיר.

.

הוסף תגובה