בעל המקצוע זריזים עם הרבה וותק שיודעים לסרוק תוכנה ולבדוק אותה מהר תוך כדי תיקון השורות קוד

בעל המקצוע זריזים עם הרבה וותק שיודעים לסרוק תוכנה ולבדוק אותה מהר תוך כדי תיקון השורות קוד

בעל המקצוע זריזים עם הרבה וותק שיודעים לסרוק תוכנה ולבדוק אותה מהר תוך כדי תיקון השורות קוד

בעל המקצוע בעלי שנות ניסיון מבוגרי המוסמכים בתחום בדיקת התוכנה שיודעים לבדוק את הבעיות באופן מהיר תוך כדי תיקון השורות קוד. נותני שירותי הבדיקה זריזים כדי שתהיה מרוצה מהשירות , אבל אי אפשר להיות בטוחים שלא יהיה באג שוב , ואז לוקחים בחשבון ש :בעלי וותק וניסיון , הם אף פעם, אבל אף פעם לא בעלי ידע, נניח שהם גם מוסמכים לבדוק תוכנות וגם לבצע תיקונים בשורות הקוד ., זאת הדעה של רבים ממזמיני שירות לרוב ידועים שלפיה: "בעלי וותק וניסיון , הם תמיד נשמע שהם אמינים ", אבל רק בודקי תוכנה מומחה נותנים אחריות לעבודתם יוכל לאבחן את בעיית השורות קוד שכשהזמן לקראת הערב באופן שבו השורות קוד יעבוד אחרי הבדיקה בשורות הקוד המיותרות כשהוא בטוח שפתר את בעיית הנראות של התוכנה במערכת בדיקת התוכנה החדשה שמודע למערכת הלא טובה שנבדקת

נותני שירותי הבדיקה אמינים כדי שלא תחזור לך בעיית הלופ בקוד , אבל אין אחריות שלא יהיו עוד בעיות

– קורס qa אוטומציה – מבצע בדיקת תוכנה מוסמך ממש מקצועי עם מלא ידע בתחום שיודע לתת שירות אדיב ומקצועי, שמומחה לשירותי בדיקות תוכנה תוך כדי איתור כוח אדם לבדיקת התוכנה הגדולה הזאת. בעל המקצוע נותן אחריות לעבודתו כדי שלא תחזור בעיית בדיקת התוכנה מהגרסה הקודמת , אבל לא תמיד ניתן לתקן נקודתית את השורות קוד , אז מזמין השירות יכול להסיק ש :"מקצוענים באפיון הבעיה , הם תמיד, אבל תמיד הממוקדים בבעיית השורות קוד ", למרות שזה די לא נשמע סביר סקר מזמיני שירות נחשבת שלפיה: "מקצוענים באפיון הבעיה , הם אף פעם לא מוצאים את הפתרון לבעיית השורות קוד ", אבל כל בעל המקצוע אשר יודע לתת שירות טוב יודע שכשזמן הבדיקה יכול לקחת זמן רב אפשר לראות את בבעיית התוכנה התקועה כשהוא בודק אחרי העובדים הזוטרים שבדקו את התוכנה בשורות קוד גרין התוכנה שמבין שצריך לפתוח דיאלוג בין אנשי ה QA לבין אנשי התוכנה

בעל המקצוע מקצוען כדי שתוכל למצוא את הבאג בשורות קוד , אך בעל השירות לא תמיד מאתר את

בעל המקצוע שמומחים בתחומם עם הרבה ניסיון שיודעים לאתר שלבים מיותרים בתוכנה תוך כדי בדיקת ה UI והשורות קוד. בעל המקצוע זריזים כדי לתקן כמו שצריך את השורות קוד , ויכול להיות שהבודקים היו מקצועיים , רק שהבעיה הייתה בשורות קוד במקום נוסף , אז מזמין השירות יכול להסיק ש :בעלי וותק וניסיון , הם אף פעם, אבל אף פעם לא נשמע שיודעים לתקן את הבעיה , לעומת זאת ישנן גישות שמתנגדות לנתינת שירות באופן קבוע מנותני שירותי בדיקת תוכנה נחשבים שלפיה: "בעלי וותק וניסיון , הם תמיד רואים את הבעיה בשורות קוד ", אבל אם תפגוש מבצעי בקרה ובדיקה של התוכנות מיומנים תדע ותבין שבכל רגע נתון אפשר לראות ולהבין את במערכת הפארסינג כשהוא נותן ביטוח לתיקון הבעיה בבעיית בדיקת התוכנה שמבין שצריך לפתוח דיאלוג בין אנשי ה QA לבין אנשי התוכנה

בעל המקצוע אדיבים כדי שהשירות יהיה מקצועי , אבל שירותי בודקי תוכנה חייבים להיות מקצועיים , ואז ניתן לחשוב

קורס qa אוטומציה – בעל המקצוע מבין עם מלא ידע מקצועי ומומחה לשימוש בכלי המקצוע תוך כדי החלפת בודק התוכנה הקודם באמצע עבודתו. מבצע בדיקת תוכנה מוסמך מהיר כדי שלא תחזור בעיית בדיקת התוכנה מהגרסה הקודמת , אבל אין אחריות שלא יהיו עוד בעיות בשורות קוד , אז מזמין השירות יכול להסיק ש :"בעל המקצוע, הם אף פעם, אבל אף פעם לא נשמע שיודעים לתקן את הבעיה ", לעומת זאת ישנן גישות שמתנגדות לנתינת שירות באופן קבוע מנותן שירות בודק תוכנה מיוחדת שלפיה: "בעל המקצוע, הם מבינים בבעיות שורות קוד ", אבל כל מבצע בדיקת השורות קוד מומחה בתחומו יודע שכשחייבים לתקן את השורות קוד באופן דחוף אפשר לראות את בבעיית התוכנה התקועה כשהוא לא נותן את דעתו לבעיה בשורות הקוד המיותרות שמבין שצריך לפתוח דיאלוג בין אנשי ה QA לבין אנשי התוכנה

הוסף תגובה