בפקקים של היום…. רואים כיצד יותר ויותר אנשים בוחרים בקלנועית

בשנים האחרונות אנו עדים להצלחתה של הקלנועית שהיא למעשה רכב חשמלי המשמש אנשים רבים להתנייד בעיר. אם בעבר היינו רואים את השימוש של הקלנועית רק בקיבוצים או אצל אנשים בעלי מוגבלויות או אנשים מבוגרים בני הגיל השלישי, היום אנו עדים לביקוש ההולך וגדל של רכבים חשמליים ובעיקר קלנועיות חשמליות שהפכו למבוקשים ביותר לאנשים רבים ובטווח הגילאים השונים.

עם התפתחותה המהירה והכובשת של כלי התחבורה החשמליים בעולם ובארץ, עלה משמעותית גם הביקוש לקלנועיות- ולא בכדי! מלבד היותה הפתרון הטוב ביותר למי שאין לו רישיון נהיגה וצריך להגיע ממקום למקום, הקלנועית היא תחבורה ירוקה הפועלת באמצעות חשמל ולא בדלק ובכך היא נמצאת כטובה לאיכות הסביבה. בנוסף כפי שהזכרנו לעיל, כל אחד יכול לרכוש קלנועית ללא צורך ברישיון נהיגה – וזה יתרון חשוב מאוד.  כמו כן, היא מסייעת לאנשים בעלי מוגבלויות שונות להתנייד באופן עצמאי מבלי להיות תלויים באחרים ובכך גם הביטחון העצמי לא נפגע. יתרון חשוב נוסף שכדאי לציין, הוא את תפעולה הקל ואת נסיעתה הנוחה שכול אחד יוכל לתפעל ולהבין בקלות ללא שום בעיה או קושי מיוחד- שגם זה יתרון משמעותי וחשוב לא פחות משאר היתרונות שהזכרנו ליתרונות של הנסיעה בקלנועית.

כאמור, הקלנועית הפכה לפופולארית ומבוקשת לא רק בקרב אנשים המתקשים בהליכה או בעלי מוגבלות אלא גם עבור אנשים שאין להם רישיון נהיגה וצריכים להגיע לעבודה. כמו כן גם בני הגיל השלישי יכולים ליהנות מהשימוש הנוח והקל של הקלנועית להתנייד בבית או ליציאה מהנה לטיול בפארק או לכל מקום או פעילות אחרת. בנוסף, היום ניתן למצוא קלנועיות קומפקטיות ומשוכללות. הנפוצה שבהן היא קלנועית מתקפלת לגודל מזוודה ובכך ניתן לעלות אתה למטוס או לקחת אותה אתנו ברכבת. אפשרות נוספת של הקלנועית המתקפלת היא שניתן בקלות להכניס אותה לתא המטען של הרכב.

הוסף תגובה