גדלים מומלצים לבריכות ביתיות

השוואה בין סוגים שונים של בריכות ביתיות מחייבת התייחסות לסוגיה של הגודל. במאמר הבא נסביר איך בוחרים נכון את הבריכה הרלוונטית, מה צריך להיות היחס בין גודל הגינה לגודל הבריכה ומה משפיע על המחיר

בריכת שחייה ביתית יכולה להיות דרך מצוינת לנצח את החום, להתאמן וליהנות מקצת רגיעה בנוחות של החצר האחורית שלך. עם זאת, כאשר מדובר בבחירת הגודל המתאים לבריכה שלכם, ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון.

מטרת הבריכה

השיקול הראשון בבחירת הגודל המתאים לבריכה שלך הוא ייעודה. האם אתה מתכנן להשתמש בו לפעילות גופנית, הרפיה או בידור? אם אתם מתכננים להשתמש בו בעיקר לפעילות גופנית, תזדקקו לבריכה ארוכה יותר המאפשרת הקפות, בעוד שבריכה קטנה יותר עשויה להספיק להרגעה ואירוח.

שטח פנוי

גודל הבריכה שלך יהיה תלוי גם בשטח הפנוי בחצר האחורית. למרות שזה מפתה לרצות את הבריכה הכי גדולה שאפשר, חיוני לבחור בגודל שיתאים בנוחות לחצר וישאיר מספיק מקום לפעילויות חיצוניות אחרות. כדאי לשקול גם את השיפוע והצורה של החצר, שכן זה יכול להשפיע על גודל וצורת הבריכה.

תקציב ומחירים

התקציב גם ישחק תפקיד משמעותי בקביעת גודל הבריכה. בריכות גדולות יותר עולות בדרך כלל יותר, לא רק מבחינת הבריכה עצמה אלא גם בעלויות תחזוקה ותפעול. מומלץ לקחת בחשבון את עלות החימום, הניקוי והתחזוקה של הבריכה כאשר תבחרו את הגודל המתאים לכם ביותר.

תקנות מקומיות

גורם קריטי נוסף שיש לקחת בחשבון הוא התקנות המקומיות. באזורים מסוימים עשויים להיות קודים ייעודיים ובנייה ספציפיים שמכתיבים את גודל הבריכה שאתה יכול לבנות. כדאי לחקור את התקנות הללו לפני שמתחילים לתכנן את הבריכה.

גדלי בריכה מומלצים

בהתבסס על השיקולים לעיל, להלן גדלים מומלצים לבריכות ביתיות:

  • בריכות קטנות: בריכה קטנה, שיכולה להיות כמה מטרים בודדים, היא אידיאלית למנוחה ובידור. זו גם אפשרות טובה אם יש לך מקום מוגבל או תקציב מוגבל. עם זאת, ייתכן שהדגם לא יתאים לפעילות גופנית או להקפות שחייה.
  • בריכות בינוניות: בריכה בגודל בינוני, שיכולה להיות בין 2 ל-10 מטר, היא פשרה טובה בין בריכה קטנה לגדולה. הוא מספק מספיק מקום לשחייה ופעילות גופנית, ועדיין משאיר מקום לפעילויות בחוץ.
  • בריכות גדולות: בריכה גדולה, שיכולה להיות מעל 10-15 מטר מרובע, היא אידיאלית לפעילות גופנית ושחייה. זה גם נהדר לאירוח של קבוצות גדולות של אנשים. עם זאת, הוא דורש הרבה מקום ויכול להיות יקר יותר לתחזוקה.

לסיכום, בחירת הגודל המתאים לבריכה הביתית מחייבת שיקול דעת מדוקדק של התקציב, השטח הפנוי, השימוש המיועד והתקנות המקומיות. בהתחשב בגורמים אלו, תוכלו לבחור בגודל בריכה שיספק לכם שנים של הנאה ורוגע בנוחות בחצר הבית. במידת הצורך, אפשר גם להתייעץ וכמובן לשאוב השראה מקטלוגים.

הוסף תגובה