גידול הידרופוני – איך אפשר לשנות את שגרת תחזוקת הצמחים ולהחליף אותה בגידול הידרופוני?

סופח לחות למחסן – גידול הידרופוני ותחום הידרופוניקה מאפשר גם לכם להשאיר את כל מה שהכרתם על דישון האדמה ותחזוקת העצים והפרחים לטובת משהו אחר לגמרי. הפעם מדברים על גידול נטול מצע אדמה, משהו אחר לגמרי, שימוש בהזנה אחרת שיכול בהחלט להניב את אותן התוצאות את תאמינו או לא.

מכשיר סופח לחות – כאמור, סופח לחות, נורות לד לגידול הידרופוני הם רק חלק מהדברים שיידרש מכם בכדי להוציא לפועל גידול הידרופוני עם תוצאות שידהימו אפילו אתכם.

גידול הידרופוני – מזה בעצם?

סופח לחות תעשייתי – גידול הידרופוני הוא גידול ללא מצע אדמה, הוא למעשה מנותק מכל השאר פרט להזנה נוזלית שמגיעה ממים וחומר הידרופוני שיוצר למעשה את כל מרכיבי ההזנה שמגיעים לצמח עצמו ולפרי עצמו.

ערכות גידול – בגדול, מה שניתן לומר כאן כי לא צריך מצע אדמה בשביל לקיים צמח או לגרום לו להתפתח, לא כשיש חומרי הזנה טובים, כלים מתאימים ובסופו של דבר יכולת לשתול את הצמחים איפה שרק בוחרים הפעם מבלי לתפוס יותר מדי מקום.

האם אפשר לגדל צמחים מכל הסוגים?

ערכות גידול מלאות – גידול הידרופוני מאפשר גידולים מגוונים ביותר לכל הצמחים שרק תרצו או תחלמו עליהם, השימוש מתקדם באמצעות חממות ייחודיות באין תפיסת מקום מאפשר גם לכם לשתול כל סוגי הצמחים ולהניב את התוצאה הטובה ביותר.

עם זאת יש בהחלט מצבים בהם יש צמחים שיידרשו מכם זמן ארוך יותר ויש זמן קצר יותר. מן הסתם, צמחים ירוקים שהם עלים יגדלו מהר יותר בעוד הפירות ידרשו מכם סבלנות גדולה יותר ולכן חשוב לקחת את הדברים בחשבון.

מה היתרונות של גידול צמחים בשיטה זו?

היתרונות הגדולים של שיטת גידול זו באים לידי ביטוי בהדברה במינימום מצב, מעכשיו אין יותר חורף ואין יותר קיץ עם הדברה, לא כשיש עניין שמאפשר מינימום הדברה וגידול ברמה הגבוהה ביותר.

פילטר פחם – כאמור, כאן אין צורך או דרישה מכם לגידול שהוא מותנה בהדברה ולכן התחזוקה היא קטנה יותר ביחס ליחס שצריך לתת לגידול רגיל.

הוסף תגובה