גידול הידרופוני – את זה אתם חייבים להכיר מקרוב

גידול קנאביס אם אתם מתכוונים לבנות חממה ביתית ולא יודעים מאיפה להתחיל אולי כדאי שתכירו את תחומי גידול הידרופוני על טהרת תורת הידרופוניקה שמביאה לכם שיטת גידול שונה וקצת אחרת ממה שהכרתם.

מה עושים ומאיפה מתחילים? הנה כמה דברים שחשוב שתדעו לפני שאתם לוקחים את הרעיון וקורמים עור וגידים.

 גידול הידרופוני מהו ואיך זה יכול לעבוד גם אצלכם?

דשן אורגני – רוצים להוציא לפועל גידול מדהים שהוא לא בהכרח קשור או נתמך באדמה או הזנת האדמה? הכירו את הגידול ההידרופוני, גידול נטול מצע אדמה שלמעשה מזין את עצמו מחומרי הזנה ייחודיים שהם תמיסה של דשן נוזלי עם מים והנה לכם תמיסה הידרופונית שתפקידה להזין את הצמחים גם באין מקור צמיחה.

הידרופוניקה? מה זה בעצם אומר? הדשן הנוזלי מגיע ישירות אל הצמחים ומזה הם מקבלים כל מה שנדרש לפרי הירק  או הירק עצמו לצמוח ולהפוך למה שאתם רוצים באמת, חממה קטנה או גינת פלא משל עצמכם.

כמו כן, חשוב להוסיף לכל זה גם את המכשיר סופח לחות לרבות נורות לד לגידול כדי לספק את כמות האור הנדרשת ובלעדיה הגינה שלכם לא תגיע רחוק. בגדול, אפשר להחליף את המים רק פעם בחודש ולזה להוסיף דשן כך שהנה לכם תמיסה שאינה מצריכה תלות בכמות גדולה של מים וזה בהחלט מהווה חסכון ששווה לדבר עליו.

כיצד פועלת המערכת ההידרופונית הביתית?

שלא כמו מערכות גדולות יותר, מערכות הידרופוניות הן קטנות בהרבה יותר והן יכולות לנצל את השטח כך שזה בהחלט יתרון שאפשר לדבר עליו. את הצמחים יהיה ניתן לשתול בכלי דמוי כוס על המצע ההידרופוני כך שרק השורשים של הצמח ייגעו בתמיסה ומשם יזינו את עצמם, כאמור ללא מצע של אדמה, יתרון בפני עצמו.

נורות לד לגידול – בגדול, המערכות הללו לא יזדקקו לתפעול גדול או תחזוקה גדולה אלא רק פעם בשבוע. כמו כן, יידרש לבדוק את מצב המים והדשן ולאזן בהתאם כך שהכול יתנהל על פי כל הכללים.

המאמר בחסות חדשות bignews

הוסף תגובה