גידול הידרופוני – מאיפה כדאי להתחיל?

גידול הידרופוני ביתי – אם שמעתם על חקלאות מתקדמת אז בטח נתקלתם במונח גידול הידרופוני שמאפשר למעשה גידול אחר ממה שהכרתם. הפעם בגינה הפרטית שלכם תוכלו לגדל את כל מיני הצמחים בצורה הטבעית ביותר, לצד נורות לד לגידול, סופח לחות ועוד.

אז מאיפה מתחילים ומה הכי נכון לתהליך הידרופוניקה? על כך וכל השאר במאמר שלפניכם.

גידול הידרופוני – למה כולם בוחרים בזה?

הידרופוניקה ציוד – אם יש לכם סופח לחות, נורות לד לגידול מתאימות אתם בהחלט מוכנים למנף את כל העניין של גידול הידרופוני על הצד הטוב ביותר.

למה רבים וטובים בוחרים בשיטת הידרופוניקה? זה קורה לא רק כי מדובר בגידול שמנותק ולא מצריך קשר למצע של אדמה אלא הרבה מעבר לכך.

הידרופוניקה ביתית – כיום כשמדברים על גידול כזה הוא למעשה מתאים לכל עתות הגידול, בין אם זה חורף או קיץ זה אפשרי והכי חשוב זה לא מצריך הדברה ומאפשר את הגידול המושלם ביותר עם הטעם האלוהי שכולם מספרים עליו – הפעם גם אתם יכולים.

מהו גידול הידרופוני ואיך זה יכול להועיל גם לכם?

מערכת גידול הידרופונית – מבין כל שיטות הגידול, גידול הידרופוני הוא למעשה גידול שמנותק מהאדמה או מהזנה שמגיעה דרך האדמה אלא הפעם דרך תמיסה הידרופונית שעושה זאת על הצד הטוב ביותר. כאמור, בגידול ההידרופוני משתמשים בחומרים של הזנה אותם סופגים הצמחים באמצעות תמיסת נוזל מדהימה המכילה מים ונוזל מיוחד המועבר לשורשים ללא תלות באדמה והתוצאה כמו ידועה מראש.

דשן – את הגידול ההידרופוני אפשר להביא לידי ביטוי בכל מקום וזאת בזכות כך שאין תלות באדמה ואין צורך בהדברה על בסיס יומיומי לרבות בתקופות החורף בהן ניתן לומר כי אין שימוש בהדברה כמעט בכלל.

מהם יתרונות הגידול ההידרופוני

דשן אורגני – יתרונות הגידול ההידרופוני באים לידי ביטוי בתפוקה גדולה יחסית תוך זמן קצר, כך גם הגידול הזה חוסך בלא מעט שטח שאפשר לגדל הפעם בצפיפות גדולה יותר. בנוסף חלל גידול, אפשר לדבר גם על חסכון בשימוש במים ובגדול סביבה נקייה שלא מצריכה הדברה יומיומית ביחס לגידול רגיל.

הוסף תגובה