דברים חשובים שכדאי לכם לדעת על הובלות

 

אחרי שבדקתם בקרב  המון אנשי תיווך וכן לאחר בחינה של הרבה דירות, הצלחתם למצוא לבסוף את הדירה הנכספת. אולם זה הוא רק החלק הראשון. השלב השני המחכה למוצאי הדירה מאחורי הדלת הינו העברת דירתכם. ישנם אנשים החושבים כי יוכלו להיערך לבדם יחד עם הובלת החפצים, קצת מאמץ וקבלת סיוע מהמשפחה הקרובה  ודבר זה בהחלט נהיה מאחוריהם. אך אדם שהתנסה בזאת נוכח להבחין שעניין העברת בית מגורים הוא לא עניין קל, זה עניין לאנשים בעלי ניסיון.

לכן, מתי שהתקבלה כבר ההכרעה החשובה להיעזר בשרותי הובלת בתים, עומדת השאלה – איך ניתן לבחור את חברת ההובלות. כלומר, איך נהיה יכולים לדעת איך מגיעים אל האנשים המומחים ואיפה קיימת החברה המקצועית, שעומדת בדיבורה ומחזיקה ברשותה צוות מקצועי וגם אמין.

התשובה מובנת  – על הכל אפשר לדעת אם רק עושים חיפוש יסודי.

קודם כל מחפשים דרך האינטרנט כיצד מייעצים הגולשים על חברת ההובלה. מה  הם יודעים בתחום ההובלה, האם הם אמינים המומחיות ואף המחיר.

בשלב הבא כדאי  לבדוק היטב מי הוא האדם אשר עומד מאחורי חברת ההובלות. האם מדובר כאן על צמד עובדים עם רכב הובלה, או שמא גם מדובר בחברת הובלות מאורגנת שהיוקרה חשובה לה. חברה בעלת נסיון תדאג לשם הטוב שלה ומשום כך תעניק ללקוחות את השירות האיכותי הטוב ביותר. אגב, באפשרותכם חוץ מזה לבקש שמות שימליצו לכם, ודרך הלקוחות האלה תהיו יכולים לאסוף את המידע שחיפשתם.

כאשר בדירה שלכם קיימים כלים מורכבים שאין את האפשרות לפרק או להוציא דרך הדלת חשוב לשים לב לכמה עניינים חשובים. תחילה, עליכם לברר האם חברת ההובלה אכן מוכנה להובלה מסוג זה. האם קיים אצלה מנוף שיכול לאפשר את הורדת חפצים אלה דרך חלון הבית. דבר שני, בדקו האם קיים בביתכם חלון אשר יאפשר את השימוש במנוף שכזה.

אחרי שדיברתם יחד עם מספר חברות להובלה שבאות בחשבון את ההצעת המחיר, הינכם מוזמנים לנסות להפחית את המחיר. אצל חברות אלו ההתמקחות היא מקובלת בהחלט ועשויה להביא להורדה בסכום. חשוב להבין שהצעת המחיר שהחברה מציעה לכם עשויה על פי מאפיינים שונים כמו לדוגמא: קומת קרקע, דרכי גישה, כמה מספר קרטונים וכדומה.  

מהסיבה הזו כדאי לעשות הסכם מסודר עם חברת ההובלות. בהסכם צריך להיות כתוב המחיר, פירוט ההתחייבות של חברת ההובלות, כמו כן הסכם ביטוח ואחריות על החפצים וכל שאר הפרטים היותר טכנים כמו למשל: איזה תאריך שעת ההובלה. וכך, כשהדברים כתובים, תוכלו להיות לגמרי מכוסים.

 

לאחר שכל העניינים הוחלטו מראש, אתם עומדים לפני החלק החשוב הבא – שלב האריזה.

ראשית אתם צריכים להחליט האם הינכם בעצמכם תארזו את החפצים או תיעזרו בשרותי אריזה של חברת ההובלות. צריך לדעת כי שרות זה של  אריזת החפצים, הוא מחייב בתוספת תשלום, אולם אולי בשביל נסיון באריזה וחיסכון בזמן יקר, אמור להיות בשבילכם שווה. אם החלטתם לארוז לבדכם, צריך לדאוג לציוד של אריזה שיעזור לכם לארוז.

חברת הובלה רצינית, תהיה יכולה בהחלט להעניק לאנשים העוברים דירה מבחר של יריעות, פלסטיק בועות וקרטונים בגדלים שונים ללא הוספה של כסף. יחד עם זאת, מומלץ לבקש זאת בזמן התמחור.

כאשר הינכם מתחילים לגשת לפעולה של האריזה מומלץ לכולנו להתייחס להמלצות הבאות:

• מומלץ לארוז את התכולה של  כל מגירה בנפרד, ולסמן על כל ארגז את שם הארון ובמספר. בצורה זו יקל עליכם לסדר כל ארגז למקומו בדירה החדשה שאליה עברנו.

• כדאי מאוד לעשות טבלה עם רישום של שם החדר, לרשום מספר ארגז וכן מה יש בתוכו. כך אפשר יהיה להיות בטוחים שבאמת כל קרטון הגיע ליעד המבוקש.

– כדאי לכם גם כן לקחת בחשבון שכשאתם עוברים דירה זה בהחלט הזמן המתאים להתפטר מחפצים שאין לכם בהם צורך ובלתי נחוצים. באופן זה אתם תוכלו לחסוך בזמן ובנוסף גם ישאר לכם מקום פנוי.

• כדאי לשים לב לכך ששמיכות ומגבות מסוגלות להיעשות כעין חומר המגן משבירה. לדוגמא – את כוסות הזכוכית שברשותכם תוכלו להניח בתוך קפלי מגבות המטבח.

• ארגזים שיש להם חפצים שבירים חשוב לציין בכיתוב  "שביר", באופן זה הארגזים יוכלו לקבל את התשומת לב המגיעה להם.

ועתה לאחר שפירטנו לכם הקוראים אי אלו טיפים שיובילו אתכם להובלה בצורה הבטוחה, אנו רוצים לאחל לכם הרבה מאוד הצלחה וכמו כן שיהיה לכם בשעה טובה.

הוסף תגובה