דלתות פנים בבית העסק

דלת הכניסה למשרד או לבית העסק היא גם הרושם הראשון שנושא איתו מי שנכנס אל מקום עבודתך. דלת כניסה למקום העבודה צריכה אם כן להיות מצד אחד מרשימה אבל מצד שני ממוגנת מאד. בשונה מתחום עיצוב מטבח כפרי דלתות פלדה משלבות אסטטיקה ובטחון ויכולות להיות כרטיס ביקור נאה לעסק שלך.
בית העסק נשאר ללא השגחה כל שעות הלילה, מרגע שיצאנו ממנו ועד למחרת בבוקר. ולכן אנו זקוקים לתחושת שלווה ובטחון שמעניקות דלתות פלדה. דלתות פלדה מגינות ראשית מפני פגעי הטבע ומזג האוויר. שנית הן מעניקות מענה מסוים לפריצות וכניסה של אנשים זרים למקום העבודה.
עיצוב מטבחים ודלתות פנים – בארץ יש תקנים עבור דלתות פלדה ויצרניות דלתות פלדה בארץ עומדות בתקנים של ישראל. כמובן שמומלץ לרכוש דלתות פלדה עם תו תקן. כמו כן מקובל לתת אחריות על דלתות פלדה, בדרך כלל האחריות היא של חמש שנים.
דלתות פלדה מגיעות עם מנגנון נעילה שכולל בריחים וצילינדר. כל אחת מיצרניות דלתות פלדה מתקינה בדלתות הפלדה שלה צילינדר שונה. רוב הצילינדרים מגיעים עם כרטיס מיוחד המונע העתקה של המפתחות. בלי כרטיס השכפול המקורי לא ניתן לשכפל מפתחות עבור מנעול דלת הפלדה. כמובן שניתן להתקין גם עינית דרכה ניתן להביט ולראות מי בדלת. לגבי בריחים, בדגמים חדשים של דלתות פלדה יש שבעה בריחים שממוקמים בהיקף של הדלת. בדגמים פחות חדישים יש פחות בריחים בהיקף הדלת.
עוד משהו ששונה מתחום מטבחים מודרניים דלתות פלדה אפשר לשדרג ולהוסיף להן מספר תוספות כמו מנעול עליון נוסף, מנעול חשמלי, קודן וכדומה. במידה ואתם מעונינים להוסיף מנעול חשמלי או שדרישות הביטוח מחייבות הוספת מנעול חשמלי אפשר לעשות זאת גם במקרה של דלתות פלדה. במקרה כזה יש צורך בתכנון מראש. אפשר להתקין קודנים למשרד לבקרת כניסה לדלת בודדת להתקנה חיצונית או פנימית עם מגוון אפשרויות של קידוד, כדי להגביר את הבטיחות וההגנה על מקום העבודה.
noמעבר לביטחון דלתות פלדה כאמור משמשות ככרטיס ביקור של העסק וכיום ניתן לשלב את הביטחון עם אסתטיקה. דלתות פלדה מגיעות במגוון צבעים מהם ניתן לבחור את הצבע המתאים ביותר לעיצוב הפנים של העסק שלך. עסקים כמו משרדים של עורכי דין ורואי חשבון, שמעונינים לשדר יציבות ויוקרה יבחרו בדגמים קלאסיים יותר, משרדי פרסום אולי יבחרו בצבעים חזקים ומגוונים. בנוסף לצבעים השונים ניתן לשלב חומרים שונים לקבלת דלתות פלדה מסוגננות ומעוצבות. שילוב דלתות פלדה בזכוכית למשל או אפשרות אחד, ניתן לשלב גם אלמנטים דקורטיביים בצורות גיאומטריות או בצורות מן הטבע כמו צמחים למשל. וכמובן קיימת האפשרות לשלב את כל האלמנטים הללו באותן דלתות פלדה.
אז בהקשר למטבחי יוקרה ודלתות פנים, גם מקומות עבודה בהם מפתח הדלת גדול מהמפתח הסטנדרטי יכולים לקבל מענה בהתקנת דלתות פלדה. באופן עקרוני דלתות פלדה יכולות להגיע בגדלים שונים וגם יש אפשרות לרכוש דלתות פלדה עם שתי כנפיים. כך שגם הכניסה לעסק בעל מפתח דלת גדול יכולה להיות מוגנת ואסתטית.

הוסף תגובה