דלת זכוכית לאמבטיה

דלת זכוכית לאמבטיה

דלת זכוכית משדרגת את חדר האמבטיה עם מראה יוקרתי, היא נוחה לתחזוקה ותפעול ועמידה לשנים רבות. עם זאת, חשוב לבחור נכון דלת מן הסוג הזה וכדאי גם לדעת מה משפיע על המחיר שלה

חלל האמבטיה הוא אחד החדרים החשובים ביותר בבית. בין היתר, הוא אמור להעניק לנו תחושת פרטיות, אינטימיות ודיסקרטיות וגם להיות מאוד פונקציונאלי כמה פעמים ביום. בשביל למלא את כל הדרישות האלה, אפשר לשקול לשלב בחלל הפנים גם דלת זכוכית לאמבטיה.

דלת זכוכית לחדר אמבטיה מציעה כמה יתרונות מאוד משמעותיים. ראשית, היא מתכתבת עם סגנון עיצוב מודרני ומשלימה אותו. הדלת מוסיפה אלגנטיות לחדר האמבטיה והיא נראית מעולה גם על רקע ריצוף צבעוני או שחור-לבן. שנית, הזכוכית נוחה לתחזוקה: היא לא סובלת מחלודה וקורוזיה, עמידה לשנים רבות וקל לנקות אותה. 

איך בוחרים דלת זכוכית למקלחת או לאמבטיה?

הדבר הראשון שצריך לעשות על מנת לבחור דלת זכוכית הוא להגדיר את אופי השימוש. יש הבדל בין דלת זכוכית למקלחת או מקלחון לבין דלת זכוכית לאמבטיה, בעיקר מבחינת המידות והציר שעליו היא נעה. בשביל לבחור את הדלת שתשרת אותנו בטווח הקצר והארוך, חשוב להתייעץ עם בעלי מקצוע ולהסתכל על המפרט הטכני כדי לזהות הבדלים בין הדגמים.

בשלב הבא בוחרים את הזכוכית עצמה. מטבע הדברים, הזכוכית צריכה להית עבה ומחוסמת וכדאי שהיצרן שלה יהיה גורם אמין שמעניק אחריות. כיום יש דגמים רבים של דלת זכוכית לחדר אמבטיה או מקלחונים, אבל אפשר להשוות ביניהם לפי המוניטין של כל יצרן והמלצות שיש עליו מצד לקוחות מרוצים.

מה משפיע על המחיר של דלתות זכוכית?

בהשוואה בין דגמים של דלת זכוכית לאמבטיה מחיר עשוי להיות מושפע מפרמטרים שונים. הנה לדוגמא כמה גורמים שבהחלט משפיעים על המחיר וכדאי להתמקד בהם: 

  1. צורה – רוב הדלתות מתאימות לאמבטיה במבנה מרובע, אבל יש גם דגמים מעוגלים ויקרים יותר. ככל שהמבנה של האמבטיה פחות קונבנציונלי ויותר מיוחד, כך המחיר עולה. 
  2. סוג הפתיחה – הדלת מושפעת מסוג הפתיחה. דלתות יכולות להתאים למשל למקלחון נפתח, למקלחון הזזה ולמקלחון מתקפל. המקלחון המתקפל מעט יקר יותר, בעוד המקלחון הנפתח ומקלחון ההזזה דומים במחירים שלהם.
  3. עיצוב – אפשר לבחור בין סוגים שונים של דלתות זכוכית לפי העיצוב וההדפס שיש עליהן. ההדפס מייקר מעט את המחיר, אך הוא הופך את חדר האמבטיה לייחודי מבחינת העיצוב ומסייע להתאים את חלל הפנים לטעם האישי שלנו.
  4. עובי – המפרט המלא של דלת זכוכית מתאר את העובי שלה. ככל שהדלת עבה יותר כך יהיה יקר להרכיב ולהתקין אותה, אבל היא תחזיק מעמד יותר זמן וגם תהיה בטיחותית. ברוב המקרים, ההמלצה תהיה לבחור דלת זכוכית מחוסמת בעובי של 8 מ"מ לפחות. 
  5. מידות – גובה סטנדרטי של דלת פתיחה הוא 2 מטר. אם רוצים דלת גבוהה יותר, זה כרוך בתוספת מחיר.

אחריות והתקנה של דלת זכוכית לאמבטיה

חשוב להקפיד על התקנה מקצועית של הדלת ולוודא שהיא מגיעה עם אחריות יצרן של שנתיים לפחות. לא תמיד מי שקונים ממנו את הדלת גם מתחייב לשלוח טכנאי מקצועי, אבל לרוב לא נוכל להתקין את הדלת לבד. לכן, בודקים מראש מה כולל המחיר והאם הוא מגלם בתוכו עלויות משלוח, התקנה, הרכבה ואחריות.

לסיכום, האמבטיה או המקלחון הם חלק מחדר ששווה להשקיע בו. אם רוצים לשדרג את חלל הפנים, עושים את זה בקלות עם דלתות אמבטיה משתלמות. 

הוסף תגובה