הבחינות שצריך לעבור על מנת לקבל תעודה בקורס משיט 21

הבחינות  שצריך לעבור על מנת לקבל תעודה בקורס משיט 21

רבים מעוניינים לשוט בים הכחול בסירה עם מפרש או מפרשית וליהנות מהים הפתוח ומהלים השקטים אבל מדובר בתחום שצריך רישיון על מנת לשוט בסירה כזו. סירות מתחת ל 7 מטרים אינן צריכות את הרישיון הזה אבל סירת מפרש שהיא מעל 7 מטר עד 14 מטרים בוודאי שצריכה את הרישיון. ניתן לקבל בסופו של קורס משיט 21.

במאמר זה נדבר על הקורס מה לומדים בו ואיזה בחינות צריך לעבור עד שמקבלים את הרישיון המיוחל אם גם אתם רוצים להגיע אל הים הפתוח במהירות האפשרית כדאי לכם לקרוא את המאמר הזה שיתרום לכם רבות.

אז מהו קורס משיט 21?

יאכטה – כאשר מדברים על קורס משיט 21 מדובר על קורס קצר בין ארבעה מפגשים בהם לומדים את היסודות החשובים ביותר בנוגע לשייט בסירת מפרש או קטמרן או מפרשית על מנת לשוט בה צריך ללמוד גם תיאוריה חומר תיאורטי כמו למשל יסודות הים, הזרמים שושנת הרוחות וזיהוי מצבי מצוקה.

בזכות הקורס הזה ניתן ללמוד את התחום העיוני ולהכיר ולדעת אתו לאחר שלומדים את התחום העיוני ומתנסים מעשית בלהשיט מפרשית סירת מפרש או קטמרן מגיעם לרגע האמת והן הבחינות. על מנת לקבל את התעודה המיוחלת שלאחריה תוכלו לרדת לים במהירות האפשרית.

הכירו את הבחינות שצריך לעבור

כמו בכל קורס משיט  יש שתי בחינות בחינה עיונית ובחינה מעשית הבחינה העיונית מתחלקת לשתי בחינות כאשר מדובר על בחינה אחת הבחינה הזו כוללת נושאים חשובים של שיט בים והתנהגות בים, ואילו הנושא השני כולל בתוכו גם בנושאים כמו הניווט הימי.

לגבי קטמרן, לאחר מכן תתקיים הבחינה המעשית. בבחינה המעשית התלמיד צריך להראות שליטה על המפרשית לעזור ולזהות סימני מצוקה ולדעת לפעול ולהציל את הנוסעים על הדרכים שנלמדו בבחינה העיונית. הנבחנים גם  בסופו של דבר גם בעבודה מעשית שהיא חשובה ביותר לקבלת הרישיון. הגיל המינימלי לקורס משיט הוא 16 שנים שבסופו של דבר התלמיד יכול ליהנות מהרוח ולשוט במפרשית בים הכחול והשקט והרגוע.

הוסף תגובה