הגבלות על חייב בהליך חדלות פירעון

עורך דין הוצאה לפועל – נקלעתם לחובות ואתם לא ממש יודעים איך לצאת מזה. מצד אחד שמעתם על הליך חדלות פירעון שעוזר לכם לצאת מהחובות אבל אתם לא יודעים איך עושים את זה ומצד שני אתם חוששים מלגשת להליך חדלות פירעון. בדיוק כאן נכנס עורך דין חדלות פירעון, שתפקידו העיקרי הוא לייצג אתכם בהליך באופן מקצועי ובטוח. הליך חדלות פירעון הוא מאוד ידידותי ומטרתו היא לשקם את החייב ולהעמיד אותו על הרגליים, תוך הגנה על החייב מפני תביעות של נושים, תוך ביצוע עיכוב הליכים לחייב במהלך שהותו בהליך ועוד. יחד עם זאת בהליך מבוצעות מספר הגבלות כנגד החייב אשר מטרתן העיקרית היא למנוע היווצרות של חובות נוספים אשר עלולים לפגוע בהליך.

איך מתמודדים עם ההגבלות?

עורך דין חדלות פירעון יסייע לכם לעבור את ההליך בהצלחה, על ידי הכוונה והדרכה כיצד לשנות את דפוסי ההתנהלות הכלכלית בחיים אליהם הורגלתם. עם כניסתכם להליך חדלות הפירעון תקבלו מעורך הדין תמונה ברורה לגבי ההגבלות שיוטלו עליכם ואיך להתמודד איתם. תלמדו להתנהל ללא כרטיסי אשראי וללא שיקים, חשבון הבנק שלכם ינוהל ביתרת זכות בלבד, וכן לא תוכלו לצאת מהארץ אלא במקרים מיוחדים בלבד ובסיועו של עורך הדין שלכם. עורך הדין ישקף בפני בית המשפט את התהליך אותו עברתם ואת השינוי שחל בהתנהלות הכלכלית שלכם ויהיה הסנגור שלכם בפני בית המשפט, על מנת שתסיימו את ההליך בהצלחה מרובה.

האם אפשר להיכנס להליך חדלות הפירעון ללא ייצוג של עורך דין?

הידע והניסיון של עורך הדין חדלות פירעון יכול לסייע לכם לעבור את ההליך בהצלחה ובסיומו לקבל את ההפטר המיוחל. אין ספק כי לעורך הדין היכולת להסתכל על כל התמונה בעיניים מקצועיות, ולדעת ולהבין איזה צעדים משפטיים לנקוט כדי להביא אתכם לסוף ההליך עם שינוי משמעותי בהתנהלות שלכם מבחינה פיננסית ועם השגת התוצאה הכי טובה עבורכם מההליך. אז לא כדאי לחשוב פעמיים, כי אין כמו עורך דין שמומחה בתחום, אשר יוכל ללוות אתכם יד ביד במקצועיות ובביטחון.

המאמר בחסות חדשות bignews

 

הוסף תגובה