הגיעו אורחים לא רצויים? מקקים? הדברה בבטיחות גבוהה עושים רק ע"י מדבירים מוסמכים

הגיעו אורחים לא רצויים? מקקים? הדברה בבטיחות גבוהה עושים רק ע"י מדבירים מוסמכים

מדביר – הקיץ הגיע והימים מתחממים, גם המזיקים השונים הגיעו לצערנו לתוך הבית. אם זה המקקים והמעופפים הפולשים לביתנו דרך החלונות, תעלות הניקוז או דרך הסדקים שבקירות. כולנו יודעים את ההשלכות של המחלות, עקיצות וזיהומים במזיקים השונים. לכן בתהליך מיגור וחיסול מזיקים לא רצויים, כגון מקקים, יתושים, פרעושים, צרעות, קרציות ומכרסמים -חובה להזמין חברת הדברה או מדביר מוסמך, בעל ניסיון רב בתחום ההדברה.

ההמלצה שלנו היא קודם לאטום סדקים וחורים בקירות וכך למנוע את חדרת המזיקים לבית. כידוע, פעולת הדברה היא בעצם תחום גלוי וידוע שבו יש שימוש נרחב ומשמעותי בחומרים מזיקים- חלקם אפילו רעילים. בתחום ההדברה הרעיון המשמעותי הוא להרחיק את בעלי החיים הלא רצויים מסביבת בני אדם. כאמור, מדביר חייב להבין את הבעיה ולרדת לשורש המזיקים הקיימים, זאת על מנת להתאים את חומרי ההדברה הנבחרים על פי המזיקים, בעלי החיים המצויים בסביבה. בנוסף, המדביר המקצועי חייב להיות מודע לסכנה שבהשארת חומרי הדברה ובעיסוק בהם- שכן אלו למרות היותם מכוונים כלפי המזיקים עלולים, כמובן, להזיק ולפגוע גם בשאר היצורים (בני אדם ובעלי חיים) המצויים בסביבה.

כמו כן, חשוב לזכור כי השירות המקצועי של חברות ההדברה כולל בדרך כלל ייעוץ ראשוני טלפוני, לאחר מכן צוות עובדי הדברה מקצועיים ומנוסים המגיעים לשטח הנגוע לשם בחינה יסודית ובדיקה קפדנית של השטח והאזור כולו, על מנת להעריך את בעיית המזיקים ולהתאים את פעולת ההדברה, וכן חומרי ההדברה, הכמות הרצויה והמומלצת. בנוסף, כאשר אנו נזקקים לחברת הדברה או מדביר מוסמך מתחום ההדברה– יש לבצע סקר שוק על מנת להכיר את סדרי הגודל של מחירים וטווחים ראויים לעבודה הנדרשת. ישנם מספר מרכיבים משמעותיים שעשויים לשנות את סדר הגודל של מחיר העבודה- ראשית, כמובן פערי מחירים משמעותיים עשויים להתגלות על פי מקום היישוב שבו אתם גרים- ייתכן שהפערים נובעים מהסיבה הפשוטה- האם יש חברת הדברה אחת או שמא ישנן מספר חברות הדברה מתחרות- וכך תהיה תחרות ראויה של מחירים. בנוסף, קריטריון משמעותי לגבי המחירים ינבע מן הסתם ממידת הדחיפות של העבודה מבחינתכם- ככל שאתם תהיו מוכנים להמתין עם שירות ההדברה- המחיר יהיה סביר ונוח, ככל שאתם תהיו לחוצים ותרצו שהחברה תגיע בדחיפות לביתכם- הרי שהמחיר עלול לעלות ולזנק משמעותית.

הוסף תגובה