הטבע מחייך אליכם באילת

הטבע מחייך אליכם באילת

כיום בנגוד לפעם שבהם היו נהנים מהטבע כי הוא היה קרוב אליהם כיום הטבע רחוק למרבי מהאנשים חלקם גרים בגורדי שחקים ואינם מצליחים לראות עצים ירוקים ומסלולים עם מים נעימים ולכן הם צריכים לצאת החוצה על מנת לצפות בנוף הזה.

 אם כבר יוצאים החוצה כדאי לכם לבחור את העיר אילת יש בה נופים מיוחדים המצליחים לשלב בתוכם באופן מופלא את הטבע הפראי יחד עם מסלולי הליכה המתאימים לכל המשפחה ניתן גם לקיים אירועים באילת ניתן לשלב בין שלל המסלולים המוצעים בעיר אילת לבין לינה במלונות או במסעדות באילת. מאמר זה יעזור לכם גם להכיר את מסלולי הטיול השונים.

בחירת מלון לפי התקציב והרצון

אם אתם מעוניינים לא לשלם  מחיר גבוה אתם יכולים לבחור את אחד מחדרי האירוח או אחת האכסניות הנוער הפזורות ברחבי אילת אם אתם רוצים להתארח במלון מפואר יש גם מסעדות באילת שנמצאות בתוך המלון ובריכה כדאי שתבחרו באחד מהמלונות של ארבעה או חמישה כוכבים. מיקום המלון גם כן חשוב יש לבחור מלון שקרוב לים או לטיילת או למקום שבו אתם מעוניינים לטייל.

מסעדות באילת

באילת קיימות מגוון רחב של מסעדות איכותיות במיוחד חלק מהן מציעות מאכלים כמו סושי רבים ישמח לאכול סושי באילת שן רבים מהשפים מתמחים בהכנה שלו  אבל גם אלו שאינם מתחברים לטעם של הסושי יכולים למצוא מגוון רחב של מסעדות באילת אחרות כמו: בשרים , אוכל איטלקי , דגים עוד.

מסלולים בסביבות אילת

  • פארק תמנע – הייחוד של פארק תמנע נעוץ בעובדה שהו מצליח לשלב באופן מעורר השתאות בין ארכיאולוגיה לבין מסלולים שונים של הטבע.
  • טיול זריחה – מהר צפחות ניתן בקלות לראות את הזריחה של העיר אילת שכל אדם שראה אותם אי פעם מתפלא ממנה. בקיץ ניתן גם ליהנות מהמסלול הזה אך כדאי מאד להיות בו בשעות הבוקר או הערב בגלל החום.
  • עין נטפים – זהו המעיין היחיד באזור הרי אילת ולכן הוא מהווה מוקד משיכה לרבים שרוצים ליהנות ממים טעימים וצלולים.

הוסף תגובה