הטרנד שלא פוסק- קורקינט חשמלי!

קורקינט חשמלי הוא רכב דו-גלגלי המונע באמצעות מנוע חשמלי. זוהי אלטרנטיבה ידידותית לסביבה לקטנועים מסורתיים המונעים על בנזין, והיא הופכת פופולרית יותר ויותר בערים ועיירות ברחבי העולם. קורקינטים חשמליים הם סוג של רכב חשמלי, וככזה, הם מופעלים על ידי סוללה נטענת. סוללה זו מפעילה מנוע חשמלי, אשר בתורו מניע את גלגלי הקטנוע. המנוע ממוקם בדרך כלל בגלגל האחורי, אם כי בחלק מהדגמים יש מנוע אמצע המפעיל את שני הגלגלים. הסוללה ממוקמת בדרך כלל בבסיס הקטנוע, וניתן להטעין אותה באמצעות שקע סטנדרטי בקיר. הסוללה מחזיקה מעמד בדרך כלל למספר שעות של שימוש, תלוי בגודל הסוללה ובסוג השטח שבו נעשה שימוש בקטנוע.

קורקינטים חשמליים מגיעים במגוון גדלים וסגנונות, החל מדגמים מתקפלים קלים ועד לדגמים גדולים וחזקים יותר. רוב הקורקינטים החשמליים מיועדים לשימוש עירוני, ומסוגלים להגיע למהירויות של עד 15 קמ"ש. דגמים מסוימים אפילו מסוגלים להגיע למהירויות של עד 25 קמ"ש. קורקינטים חשמליים מצוידים בדרך כלל במצערת, המשמשת לשליטה על מהירות הקורקינט. המצערת ממוקמת בדרך כלל על הכידון, והיא מופעלת על ידי אגודל הרוכב. המצערת משמשת להאצה והאטה של הקטנוע, וניתן להשתמש בה גם לבלימה. קלנועיות חשמליות הן בדרך כלל קלות מאוד לתפעול, והן הופכות פופולריות יותר ויותר כחלופה לקטנועים מסורתיים המונעים בבנזין. הם ידידותיים לסביבה, חסכוניים ומספקים דרך נוחה להתנייד בעיר.

קורקינט חשמלי הופך פופולרי יותר ויותר בערים ובעיירות ברחבי העולם, והוא דרך מצוינת להתנייד מבלי להסתמך על תחבורה ציבורית או רכב. הם דרך מצוינת להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלך, והם גם דרך מהנה ונוחה להתנייד.

הוסף תגובה