הידעתם כי צריכה של פירות וירקות בדרך קבע מעלה את תחושת האושר והחיוניות

הידעתם כי צריכה של פירות וירקות בדרך קבע מעלה את תחושת האושר והחיוניות 

מגשי פירות בהרצליה – אנשים רבים הגיעו לתובנה כי יש לשלב, ואף בדרך קבע, גם באורח החיים הדוחק והלחוץ ביותר, פעילות גופנית כלשהי, שכן, היא יש לה תפקיד חשוב בשמירה על בריאות גופנית ונפשית. יחד עם זאת, כאשר מדברים על אימוץ אורח חיים בריא, אי אפשר להתעלם מהתפקיד ההכרחי שיש בשמירה על התזונה לכל אלו הבוחרים לאמץ את אורח החיים הבריא יותר. כאשר בכל הקשור לאימון הגופני, ישנן המלצות של מומחים רבים העוסקות באכילה של לפני ביצוע אימון ולאחריו. כאשר המטרה של אכילה נכונה לפני ואחרי האמון היא לספק לגוף המתאמן את האנרגיה שלה הוא זקוק לשם כך. וכמובן שהפירות בשל הרכבם התזונתי, נחשבים למזון המתאים ביותר, הן לזמן שלפני האימון והן לזמן שלאחריו.

חברה מקצועית המכבדת את עצמה מציעה מענה מקצועי, אדיב ומותאם אישית לצורכי הלקוח. מצד אחד, מענה מקצועי מצד נותני השירות הוא חשוב, מאידך וחשוב לא פחות יש  לקבל מענה אדיב ומותאם אישית. מכיוון שאתם משקיעים לא מעט במגש פירות, אם זה בגלל שאתם רוצים להפתיע, לרגש או לשמח את האדם היקר והאהוב לכם, או פשוט משום שאתם רוצים לארח– והדרך לעשות זאת בצורה הטובה ביותר היא לקבל כמה שיותר מידע אודות מגשי הפירות לפני ההזמנה. לפני שמבצעים הזמנה, יש לוודא מול נציגי השירות מה כולל משלוח הפירות, מה האפשרויות השונות העומדות לרשותכם, האם ניתן להתאים את המשלוח לצרכים שלכם ובאיזה אופן הוא מוגש. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר. חשוב שתקבלו את מגשי הפירות המעוצבים מהפירות הטריים, האיכותיים והטעימים ביותר.

מלבד היתרונות של אכילת פירות לפני ואחרי אימון ספורט, היום זה כבר ידוע כי צריכת פירות וירקות בצורה מבוקרת מסייעת בהעלאת תחושת האושר ובשיפור איכות החיים באופן ברור. עוד מצאו כי אנשים שעברו מתזונה שאינה כללה פירות כלל לצריכת פירות בתזונה היומית שלהם באופן קבוע– העידו על עלייה בהרגשה של סיפוק כמו אדם המרגיש שמצא קריירה מצליחה. כמו כן, התוצאות הראו האנשים שצרכו כמות משמעותית של פירות החלו להפגין את השינויים באיכות החיים שלהם. בנוסף לכך, החוקרים טענו כי לאכילת פירות וירקות חתוכים יש השפעה חיונית גדולה יותר על הבריאות הנפשית ורמת האושר שלנו מאשר על הבריאות הגופנית. כמובן שיש לצריכת פירות השפעה גם על הבריאות הפיזית, אך את התוצאות הללו ניתן יהיה לראות לאחר תקופה ארוכה יותר. משום שאכילת מגשי פירות ברחובות מתוקים אמנם מסייעת בהגנה על הגוף מפני מחלות שונות, אך האפקט שלהם בא לידי ביטוי לאחר זמן יחסית ארוך.

הוסף תגובה