הייחוד של מלונות בוטיק בירושלים לעומת מלונות בוטיק בצפון

הייחוד של מלונות בוטיק בירושלים לעומת מלונות בוטיק בצפון

מלונות בים המלח – רבים בוחרים לטייל בירושלים ולא בכדי העיר ירושלים מציעה נופים מדהימים והיא מצליחה לשלב בין העיר העתיקה והעיר החדשה. בשנים האחרונות הגיעה לארץ ישראל הקטנה תופעה שרווחה בעולם זה מכבר והם מלונות בוטיק בירושלים ובכלל באזורים אחרים בארץ גם מלונות בוטיק בצפון.

 במאמר זה נספר על ייחוד של מלונות בוטיק בירושלים ואת ההבדלים בינם לעומת מלונות בצפון ולמה כדאי לכם לערוך את החופשה הבאה שלכם בירושלים ובפרט במלון בוטיק בירושלים מאמר זה ימנה לכם את הייחוד של מלונות כאלו ולכך כי כדאי לכם לבחור אותם על פני אופציות אחרות של מלונות בירושלים.

הייחוד של העיר ירושלים

מלון בוטיק – אמנם הצפון מתאפיין במרחבים ירוקים ובנחלים וכן במקומות היסטוריים אך בעיר ירושלים ניתן למצוא מגוון רחב של מקומות שמצליחים לשלב באופן מופלא את כל האהבות שאדם רוצה לחוות בטיול.

 אוכל טרי ועסיסי המבושל באהבה מחומרי גלם משובחים ממש בהישג יד מקומות המשלבים גם חוויה היסטורית מצד אחד ואטרקציות מצד שני. ניתן לגשת לאתרי מורשת רבים שקיימים רק בירושלים כמו הכותל המערבי למשל.

במספר ימים בירושלים ניתן ליהנות ממופעים רבים ואטרקציות רבות שחלקם מתקיימים ללא עלות כלל או כאשר מגיעים בחופשת הקיץ ניתן לחוות ירידים ומופיעים המתקיימים אך ורק בחודשים אלו ואליהם מגיעים מכל הארץ.

הייחוד של מלון בוטיק בירושלים לעומת מלונות בוטיק בצפון

קרבה לרכבת הקלה

עוד נושא שמייחד אך ורק את העיר ירושלים הוא הנושא של הרכבת הקלה אם תבחרו לנפוש במלון בוטיק בירושלים עדיף שתחפשו אחד כזה שקרוב אל הרכבת הקלה בעזרת הרכבת הקלה ניתן לנסוע במהירות ובקלות אל כל מקום בירושלים או לפחות לרובם של המקומות. בצפון לא תמיד יש תחבורה מהירה או שהמלונות לא נמצאים במרכז העיר.

עיצוב ונוף מקסים

מלונות בירושלים – ישנו מלון בוטיק בירושלים שנבנה במיוחד בדגש למקומות שנבנו ברמה מודרנית במיוחד בחדרים האלו יש דגש על עיצוב מיוחד המשלב יחד עם אווירה היסטורית  של אבנים ירושלמיות עתיקות יחד עם עיצוב מודרני תוך תשומת לב אל הפרטים הקטנים כל מלון בוטיק ירושלים הוא כזה.

הוסף תגובה