הכירו חלק מיתרונות מגשי פירות יבשים

הכירו חלק מיתרונות מגשי פירות יבשים

מגשי פירות הפכו כבר מזמן לקינוח הטוב ביותר במבחר רחב של אירועים שונים רבים. היום ניתן לשלב במגשי הפירות גם פירות יבשים שכולם אוהבים. כאמור מגוון הפירות היבשים משלבים בתוכם מספר יתרונות בריאותיים ההופכים כל פרי יבש לממתק של הטבע. בתהליך הייבוש של הפרי, אומנם חלה עלייה בכמות הסוכר המצויה בו, אך צריכה במינונים הנכונים ממנו לא תזיק לכם. במקביל, תהליך הייבוש של הפרי מוביל לעלייה בכמות הסיבים התזונתיים בפרי והדבר מסייע רבות לשיפור תפקודה של מערכת העיכול ואף מסייע לאילו המנסים לשמור על משקל גוף תקין. לפיכך, מגשי פירות בתל אביב הפכו כבר מזמן לקינוח הטוב ביותר במבחר רחב של אירועים שונים רבים אוהבים להזמין מגשי פירות טריים אך אינם יודעים כי קיימים גם מגשי פירות יבשים שיכולים להוסיף נופך למגשי פירות טריים או כתוספת נפלאה למגשי פירות האחרים. במאמר זה נדבר על מספר יתרונות של מגש פירות יבשים וכיצד יתרונות אל מסייעים לבריאות שלכם:

ראשית, מניעת עצירות- נשים לאחר לידה ואנשים רבים הסובלים ממחלות של מערכת העיכול נתקלים פעמים רבות בתופעה כואבת עצירות. מגשי פירות בפתח תקווה יבשים יכול לעזור בצורה נפלאה במניעה של תופעה זו והקלה על הכאבים הנגרמים מכך. בפרט הפירות תאנים ושזיפים מסייעים למניעת עצירות- הם מכילים כמות גדולה ביותר של סיבים תזונתיים, עוזרים לרכך את היציאות כמו כן כמות הסוכר הגדולה שבהם גורמת לכך שהמים נספגים היטב במעי וגם היציאות רכות יותר.

יתרון נוסף, מניעת אנמיה– רבים לא יודעים כי מגשי פירות ברמת גן יבשים מעולים במניעת אנמיה הם מכילים ברזל בכמות גבוה בייחוד בשקדים ואגוזים שונים. חשוב לדעת כי כאשר אוכלים ברזל ממקור צמחי יש להקפיד לאכול יחד עמו גם ויטמין סי על מנת שספיגת הברזל תהיה טובה ביותר.  בנוסף, היתרון של מגש פירות יבשים מסיע למערכת חיסון חזקה- פירות יבשים טובים במיוחד למערכת חיסון חזקה אמנם ויטמין סי שבפירות כבר התחמצן אך הם גם מכילי ויטמין איי ובטא קרוטן שמצליחים לחזק היטב את מערכת החיסון. בנוסף, למגש פירות יבשים יש סידן רב – הפירות היבשים גם מכילים סידן שתורם היטב לחיזוק העצמות. חשוב להדגיש כי אם אדם מעוניין לשמור על המשקל מומלץ להמעיט בצריכת פירות יבשים כי הם מלאים קלוריות.

הוסף תגובה